111🌺Fayyad×????

9.1K 293 44
                                    

"Sorry cik"

Fayyad mengutip buku-buku yang berterabur di atas lantai.Tu lah mata letak kat mana?Kat kepala lutut ke?

"Tak apa"

Suara lembut itu menyapa gegendang telinganya menyebabkan dia mengangkat muka untuk melihat siapa gerangan yang dilanggarnya tadi.

Terpana Fayyad untuk seketika melihat wajah gadis itu.

Terpana Fayyad untuk seketika melihat wajah gadis itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cantik.Kulit kuning langsat tapi nampak comel.Tapi dia tidak bertudung.Namun ini bukan bermakna perempuan tidak bertudung perangai tak elok.Ada je yang elok macam gadis ini.Ehhh😆

"Nah buku awak"buku-buku itu diserahkan kepada gadis cantik itu.

"Sorry lah saya nak cepat tadi.Tu yang terlanggar awak"Fayyad meminta maaf kepada gadis itu.

"It's okay.Takpe lah saya pergi dulu.Terima kasih sebab tolong saya.Assalamualaikum"pamit gadis itu dengan segera.Tapi dia langsung tidak memandang ke arah Fayyad.

"Waalaikumussalam...emm wait!"

Fayyad mengejar langkah gadis itu.Dia tersenyum melihat gadis itu yang seperti tidak selesa dengan kehadirannya.

"Ada apa?"

"Boleh saya tahu nama awak?"

"Buat apa?Rasanya tak perlu.Sebab saya tak kenal awak siapa"balas gadis itu.

"Saya Fayyad Amzar.Awak?"dengan selamba badak Fayyad memperkenalkan dirinya.

Gadis itu terdiam.Lidahnya kelu.

"Awak bagitahu nama awak je.Lepas tu saya takkan ganggu awak dah"tutur Fayyad lembut.Dia memang berminat untuk mengenali siapa gadis di hadapannya itu.Even dia kelihatan sedikit dingin tapi still nampak cantik.Helo setiap orang taste lain-lain okay😗

Keluhan berat dilepaskan oleh gadis itu.

"Okay fine.Saya Aurelia Sophea.Bye saya pergi dulu"sejurus itu gadis yang bernama Aurel itu bergegas pergi.

"Aurelia Sophea?Hmm cantik nama tu.Sama macam tuannya.Takpelah...Pergilah wahai Aurelia.Tapi kalau lepas ni kita jumpa lagi,tahulah apa yang aku akan buat"gumam Fayyad perlahan sambil tersenyum nipis.

-END-





K done💕
Otak sy blur so terima jelah🙏🤧
Pape pun cite ni dah melabuhkan tirainya....
Thanks sebab sudi baca even macam merapu je banyak 😌✌️

Kita jumpa lagi di lain cerita 🤭😆

[C]Nasuha CassandraWhere stories live. Discover now