81🌺

9.5K 367 80
                                    

Selesai sahaja mandi,Ian segera mendukung Ayden yang baru sahaja bangun dari tidurnya.Jejaka itu meniti anak tangga dengan berhati-hati lantas menuju ke dapur.

Pagi ini Ian hanya mengenakan seluar pendek paras lutut bersama baju t-shirt sahaja.Santai tapi still nampak handsome.

Kelihatan isterinya sedang memasak sarapan untuk mereka.

Ian mengambil kerusi bayi yang baru dibelinya lantas meletakkan Ayden di situ.Ian mengusap lembut pipi gebu Ayden.Eiii comel sangat lagi-lagi dengan mata bulat berwarna kelabu itu.

"Ayden,papa pergi kat mama kejap ehh"pipi gebu Ayden dicium sekilas sebelum mendekati isterinya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ayden,papa pergi kat mama kejap ehh"pipi gebu Ayden dicium sekilas sebelum mendekati isterinya.Ayden hanya terkekeh katawa.Sukalah tu kena cium.Ciss Ayden.

Suha yang sedang memasak nasi goreng itu langsung tidak menyedari kehadiran suaminya yang sedang memerhati setiap gerak gerinya dari belakang.

Tiba-tiba pinggangnya dipeluk dari belakang.Suha menggulingkan matanya.Tahu sangat siapa yang suka sangat peluk dia dari belakang.

"Sayang..."

"Hmm?"

"Sayang masak apa?"

"Masak nasi goreng je.Barang dapur takde so ini jelah yang saya masak"jawab Suha.

"Macam nilah.Lepas breakfast kita keluar beli barang dapur.Lagipun abang tak masuk kerja lagi hari ni.Esok baru abang masuk kerja balik"beritahu Ian sambil mencium liar pada leher isterinya itu.Dia tersenyum nakal.

Suha sedikit meronta kerana kegelian.

"Ouh okay.And abang can you sit down?Saya tengah masak ni"

"Masak jelah Abang tak kacau pun"Ian mencium lagi leher isterinya itu."Tak kacau?Dah ni apa?"tempelak Suha kegeraman.

"You look so delicious so why not abang taste sikit"Ian tersengih sambil mencium leher Suha yang terdedah itu.Suha mengeliat kegelian.

"Stop it abang.Geli tau tak!"

"No don't i know and don't wanna to know"bibirnya merayap pada leher Suha.Dikucup, digigit sehinggalah Suha terus memusingkan badannya menghadap suaminya bagi menghalang perbuatan miang suaminya.

"Can you just stop? Pergi duduk sana"suruh Suha.Ian mengepung isterinya sambil tersengih.Saja nak bermanja dengan isteri.

"Taknak~nak peluk sayang"serentak itu tubuh Suha dipeluk oleh Ian.Dia menyembamkan mukanya pada ceruk leher Suha.Wangi.

"Ya Allah abang!Saya nak masak ni"keluh Suha.

Manja dia kalah Ayden.Suami sape lah ni.

"Kejap je sayang.Please~"Ian bersuara di ceruk leher Suha.Akhirnya Suha hanya membiarkan sahaja.Mata Suha memandang Ayden yang sedang memandangnya.

Ayden tersengih melihat mamanya.Siap ketawa lagi.Alahai comelnya😍

"Now i want to kiss you"

"No!"mulut Ian ditekup dengan tangan keciknya.Ian membuat mimik muka sedih.Broken lah konon.

[C]Nasuha CassandraWhere stories live. Discover now