69🌺

10.2K 373 79
                                    

Suha menyarungkan jubah yang berwarna putih itu selepas siap mandi.Sekarang ni panas sangat tu yang rasa macam nak mandi selalu.

Ayden yang berada di dalam baby cot itu dipandang sambil tersenyum manis.Bayi lelaki itu kelihatan seronok bermain dengan mainannya.Dibiarkan dahulu Ayden di situ sementara dia cuba melilit shawl yang berwarna putih itu pada kepalanya.

Dibiarkan dahulu Ayden di situ sementara dia cuba melilit shawl yang berwarna putih itu pada kepalanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tiba-tiba terdapat tangan yang melingkari pinggangnya.Suha hanya membiarkan sahaja kerana hanya seorang sahaja yang gemar merangkul pinggangnya.Kalau marah pun bukan jejaka itu peduli pun.

Wajah suaminya yang terbias pada cermin di hadapannya dipandang sekilas.

"Abang nak apa?"shawlnya dipin supaya tidak terselak jika ditiup angin.

"Nak isteri abang"Ian menyembamkan muka pada ceruk leher Suha yang dilindungi oleh shawl yang dipakai isterinya itu.Bau dari tubuh isterinya sangat wangi.Ada bau vanilla dan coklat.Dia suka sangat bau tersebut.

"Tak boleh"purdah dipakai dengan segera.

"Apasal pulak tak boleh?"sisi kepala isterinya dikucup lembut.

"Sebab saya ni milik Ayden.Dia tu buah hati saya tau"balas Suha selamba.Rangkulan pada pinggangnya dileraikan seraya menuju ke arah baby cot.

Kekehan dari bibir kecil Ayden kedengaran apabila mamanya mendukung badannya."Ayden sayang~Ayden buah hati mama kan?So mana boleh papa nak mama"pipi gebu Ayden digomol kegeraman.

Ian membuat mimik muka kegeraman.Dia melangkah ke arah isterinya.

"Ehh mana boleh Ayden...mama ni papa punya.Selama-lamanya milik papa.Takde sesape pun yang boleh dapat mama.Cause your mama is mine,my handsome hero"dahi licin anak lelakinya itu dikucup penuh kasih sayang.

"Elehh pikir sweet ke?"usik Suha.

"Laa tak sweet lagi ke?Ingatkan dah sweet dah"gelak Ian.

"Dahlah jom keluar.Ehh jap air wuduk awak dah ada ke?"tanya Suha.

"Dah ada sayangku Nasuha Cassandra"kenyitan mata dihadiahkan kepada Suha.Suha tersipu malu.Dia ni memang tak tahu malu lah!

"Okay jom"ajak Suha.Sebelum itu dia sempat memerhati badan tegap Ian yang kelihatan hot😌dengan memakai kurta moden berwarna putih bersama seluar jean hitam.

Handsome!🤭

Handsome!🤭

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C]Nasuha CassandraWhere stories live. Discover now