56🌺

10.8K 387 84
                                    

Tiba-tiba..

Cupp!

Ian berasa tidak puas hati.Suha hanya tersengih.Dia menutup mulutnya dengan tangan kanannya.Gara-gara itu Ian hanya dapat mencium tangannya sahaja.

"Err...saya nak bangun"

"No before i get what i want"Ian mengukirkan senyuman mengoda dan sinisnya.Saja je nak usik Suha sebenarnya.

Suha menelan air liurnya berkali-kali.

"Taknak"

"Taknak?Tapi saya nak..."balas Ian dengan suara yang meleret-leret.Siap mengerdipkan matanya lagi.Aduhh mampus kau Suha!

"Sape suruh awak tutup mulut awak tadi?Saya nak kiss awak je pun.Bukan nak minta hak saya yang satu lagi tu"Ian mengukirkan senyuman nakalnya.Dia tersengih melihat muka Suha yang menggelabah.

'Mampus aku...habis lah kau Suha'

"Err...nanti-nantilah.Kalau nenek cari saya macam mana?"Suha cuba bangun namun Ian menahan mengunakan kedua-dua tangannya.Tersentak Suha dibuatnya.Apa ni tindih badan orang ni?,Suha berasa mahu menangis.Tak sukalah macam ni.

"Kalau awak dengan saya...jangan fikirkan orang lain.Just focus on me"

Dup!Dap!Dup!Dap!

Jantung Suha berdegup laju semasa Ian mengungkapkan kata-kat itu.Jantung...jangan buat hal kat sini!

Tiba-tiba Ian tergelak kecil.Tapi apasal dia gelak pun nampak seksi?Apa kau fikir ni Suha?Kau dah gila ke?Mahu saja Suha melarikan diri daripada Ian yang merenyam tak tentu pasal ni.

"Awak berdebar eh bila dekat dengan saya?"hidungnya dilagakan dengan hidung comel Suha.Geram nak gigit je hidung kecil Suha.

"I can feel your chest okay"sambung Ian selamba.Dia memandang dadanya.Memang dadanya menempel terus pada dada Ian.Membulat terus mata Suha.Mukanya mula berona kemerah-merahan.Malu gila!

"Eiii!Lepaslah.Saya nak keluar"Suha mula meronta-ronta mahu melepaskan diri daripada Ian yang masih menindih tubuhnya.

"No.Saya tak kiss awak lagi tau.Mana boleh saya lepaskan awak macam tu je.Kempunan saya nanti"Ian buat mimik muka sedih.Sedih konon.Podahhh!

"Eiii saya malu lah"Suha bersuara perlahan.Matanya beralih ke arah lain.Jujur dia malu dengan Ian walaupun lelaki itu telah sah menjadi suaminya.

"Awak memang pemalu lah Suha.Aduhlah.Macam mana saya nak tuntut hak saya kalau awak malu?"selar Ian selamba.Sebenarnya dia saja je nak usik Suha.Melihat muka Suha yang kemerahan-merahan kerana malu benar-benar menghiburkannya.

"Janganlah cakap pasal benda tu.Eiii tak malu lah awk ni"Suha rasa mahu menangis kerana berasa terlalu malu.

"Hahaha!Yelah-yelah saya lepaskan awak.Awak ni malu sangatlah.Eiii geram say nak cubit pipi awak yang merah tu tauuu!"Ian bangun dari tubuh isterinya.Dia tergelak kecil melihat Suah menarik nafas lega.

'Takut sangat dengan aku'

"Sa...saya ke..luar dulu eh"terus gagap si Suha ni!🤣

"Eh kejap!"

Pinggang ramping Suha disambar selamba.Suha terkejut dengan perbuatan Ian.Ian tersenyum manis sambil memandang dengan penuh kasih sayang kepada isterinya.

[C]Nasuha CassandraWhere stories live. Discover now