38🌺

10.5K 351 65
                                    

Akhirnya Jimin dapat berterus-terang tentang apa yang dirahsiakannya selama ini.

"Ayden...is your child?"Suha masih lagi terkesima.Dia bergerak menjauhi Jimin.Dia bingung dengan situasi sekarang.

"Yes.Ayden Mikael is my child"

"But...but...how?"

Jimin menyerahkan laptopnya kepada Suha.Dibuka satu video yang bakal menyayat hati rapuhnya.Video cctv di hotel tempat Jimin melakukan perbuatan terkutuk itu kepada Suha.

Bergetar seluruh tubuh Suha melihat video itu.Jimin pula memalingkan wajah ke arah lain.Tidak sanggup memandang wajah Suha yang telah lencun dengan air mata.Purdah yang dipakainya sedikit basah dengan air mata.

Segala perbuatan Jimin terhadapnya dapat dilihat jelas oleh Suha.

Jijik.Kotor.Itu yang Suha rasakan pada masa itu.

Dapat dilihat dengan jelas seorang lelaki sedang menyetubuhi dirinya tanpa dia rela.Dan lelaki itu ialah lelaki yang berada bersamanya sekarang.Park Jimin.

Laptop itu terus ditutup dengan segera tatkala video memalukan itu menunjukkan Jimin sedang...🔞🔞🔞

Bercucuran air matanya melihat video itu.Jadi benarlah bahawa Suha telah dirogol.Tapi kenapa dia langsung tidak sedar?

"Suha..."

"Stay back! Don't you ever dare near with me!"Suha menjauhi Jimin.Sumpah dia berasa sangat takut dengan Jimin setelah apa yang dilihatnya tadi.

"You raped me...How could you... You're devil! You treated me like I'm a b*tch"dia benci untuk melihat wajah lelaki yang telah merosakkan masa depannya sehinggalah Ayden lahir di muka bumi ini.

"I hate you!"

Raut wajah Jimin kelihatan berserabut.Dia agak tertekan dengan semua ini."I know it's my fault but... it's an accident!"

"Where's Ayden?Ayden is my son and not yours!I wanna go home no matter what!"air mata yang mengalir dihapus kasar sebelum membuka langkah untuk keluar dari bilik tersebut.

"Hell no!"Jimin terus menarik kasar lengan Suha sehingga tubuh kecil Suha melekat pada badannya.

Pinggang kecil milik Suha dipeluk erat.Tidak mahu Suha melarikan diri daripadanya.

Suha kembali menangis kerana dia tidak rela tubuh badannya dipegang oleh lelaki bukan mahramnya.Ya Allah, ampunkan dosaku...

"Don't touch me!Let me go!"Suha meronta-ronta dalam pelukan Jimin mahu melepaskan diri.

"No and never!You will marry him if you go back! Just like i said that you can't marry him! You're mine!"tengking Jimin.Dia betul-betul pentingkan diri sendiri.Dasar lelaki😒

"Yes I will marry Qayyum and not a jerk like you!I love him and not you!You just a jerk who raped me!"bidas Suha dengan linangan air mata.

Berdesing telinga Jimin mendengar kata-kata Suha yang menggelarkannya jerk dan Suha mengatakan bahawa dia mencintai Qayyum.Membara terus hatinya.Sungguh dia berasa tercabar dengan kata-kata Suha.

Marah.Cemburu.Sakit hati.Semuanya menjadi satu.

"Qayyum again?You'll regret it,my sweetheart..."bisik Jimin sinis di telinga Suha.Suaranya seperti mahu menggoda Suha.Meremang bulu roma Suha saat Jimin membisikkan kata-kata itu di telinganya.

"Let me... arghhhhhhhhhh!"terjerit Suha saat badannya ditolak ke atas katil empuk itu.Dia mengesot ke belakang dengan badannya menggigil ketakutan.

"Don't you dare!"

"You're mine.Only mine.No one can get you except me!"butang baju dibuka satu persatu.

Pada mulanya Jimin menahan diri daripada melakukan perkara itu tapi pada saat ini dia berasa sangat tercabar.

Apabila syaitan menguasai fikiran,semua nasihat akan ditepis begitu sahaja.Dia ingin menakluki Suha walau apa pun caranya.Baik dengan cara baik mahupun buruk.

Jimin naik ke atas katil lantas mendekati Suha.Suha yang perasan tentang hal itu dengan segera mahu turun dari katil untuk melarikan diri daripada syaitan yang bertopengkan manusia itu.

"You can't get away from me, sweetie~"penggelangan tangan Suha disambar lantas ditarik oleh Jimin sehingga Suha terbaring di atas katil.Kedua-dua tangan dan kaki Suha dikunci oleh Jimin menyebabkannya tidak mampu bergerak.

Purdah yang dipakainya direntap oleh Jimin.Jimin terpesona melihat wajah cantik Suha.

Tudung yang membaluti kepalanya turut direntap tanpa rasa bersalah.Maka, terserlahlah mahkota yang disimpannya selama ini.

Naluri kelakiannya semakin berkocak hebat melihat rambut Suha yang panjang itu.Suha nampak sangat menggoda di matanya.

Dengan wajah Suha yang dibasahi air mata menyebabkan Suha kelihatan... seksi.

"Don't do anything to me.Please..."tangisan Suha pecah kerana dia betul-betul tidak rela diperlakukan sedemikian rupa.

Maruahnya bagai dipijak-pijak oleh jejaka itu.

"I'm the first who touch you and the last who touch you"Jimin smirk sebelum menyambar kasar bibir kecil Suha tanpa memperdulikan rontaan Suha.


















K done🌺
Jimin jahat tak?
Hmmm kesian Suha🤧✌️😜

[C]Nasuha CassandraWhere stories live. Discover now