83🌺

8.6K 355 28
                                    

Ian menggenggam erat tangan isterinya.Sejuk macam ais.Ian memandang isterinya yang sedang mendukung Ayden itu.Dia mengukirkan senyuman.

"Everything is gonna be okay.Trust me sayang"ujar Ian lembut.

Pintu diketuk oleh Ian.

Knock! Knock!

Tidak lama kemudian terjegul lah muka seorang wanita yang cantik walaupun telah dimamah usia.Wajah wanita itu kelihatan cantik tanpa sebarang alatan solek pada mukanya.

Wajah wanita itu kelihatan cantik tanpa sebarang alatan solek pada mukanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Eomma..."

Serentak itu Ian terus memeluk erat tubuh ibunya.Dia rindukan ibunya kerana sudah hampir 4 bulan mereka tidak bertemu.

"Mianhaeyo eomma...jinjja mianhaeyo"ucap Ian dengan perasaan bersalah.Ibunya sering menelefonnya tapi langsung tidak diangkat kerana Ian berasa bersalah kepada ibunya.

"Kenapa tak angkat eomma call?Eomma risaukan kamu tau tak?!"Puan Park memukul kuat lengan anak sulungnya itu.

"Sakitlah eomma!"

"Tahu pun sakit!"

"Jimin dah balik kan sekarang.Stop lah pukul.Sakit tau tak"ujar Ian manja.

"Ehh ni sape?"mata Puan Park terarah pada wanita yang berada di sisi anaknya itu sambil mendukung seorang bayi comel.

Air muka Ian bertukar menjadi keruh.Dia menarik panjang nafasnya.Dia memegang tangan Suha sambil bersuara.

"She's my wife"

*****

Naura berjalan laju meninggalkan Danish dan kawan-kawannya dengan perasaan yang membara.

"Camelia!Wait!

Danish berlari untuk mengejar gadis itu.Semua mata memandang mereka berdua lagi-lagi Danish merupakan pelajar hot kat sekolah ini.

"Camelia!"

Naura tidak menghiraukan panggilan Danish.Sekarang dia betul-betul berasa seperti mahu meletup.

"Camelia!"penggelangan tangan Naura dipegang oleh Danish bagi menahan gadis itu.Tapi nasib baik masih lagi berlapik tapi Naura still lagi tidak suka!

Bukk!

Satu tendangan hinggap pada perut Danish sehinggakan pegangan tangan jejaka itu terlepas.Terduduk Danish dibuatnya.

"Aku pantang lelaki yang bukan mahram sentuh aku!Dan kau!Tak layak nak sentuh aku!Aku bukan perempuan murahan yang kau angkut ke sana sini Danish Izraf!

Tadi kau cakap aku apa? Perempuan murahan macam kakak aku?!Kau jangan biadap sangat Danish.Aku tak kisah kau nak hina aku tapi jangan pernah hina kakak aku!"herdik Naura dengan muka yang merah menyala.

[C]Nasuha CassandraWhere stories live. Discover now