104🌺

8.3K 301 11
                                    

Cahaya matahari yang menyinari wad tersebut menyebabkan Suha tersedar dari lenanya.

Bunyi bising yang bergema di dalam wad itu sedikit mengganggunya. Terpisat-pisat matanya tatkala mata dibuka.

Kelihatan keluarganya dan suaminya berada di dalam wad itu.Dia tersenyum sedikit.

"Akak!Akak dah sedar!"suara Fayyad dengan nada yang yang kuat.

Semua mata memandang Suha pada tika ini.Suha berasa awkward pulak.Ian segera mendekati isterinya itu.Dibantu isterinya yang mahu bangun dari pembaringan.

"Syukur lah sayang dah sedar"dilabuhkan satu ciuman pada dahi Suha dengan perasaan yang sangat gembira.

Suha hanya tersenyum sahaja.Dia masih lagi berasa penat.

"Mesti sayang penat kan?"Ian mengelus lembut pipi Suha.Jatuh rasa kasihan pada isterinya.

"Saya okay.Penat sikit je.Oh ya!Mana anak kita?"tiba-tiba dia baru teringatkan bayinya.

"Ni dia anak buah Yad"Fayyad menyerahkan bayi kecil itu kepada kakaknya.Senyuman lebar menghiasi wajah kacak Fayyad.

Dengan berhati-hati Suha mendukung bayinya itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dengan berhati-hati Suha mendukung bayinya itu.Rasa sebak menguasai dirinya tatkala melihat wajah suci anaknya itu.

Ian mengusap bahu isterinya itu.Dia memandang bayi yang didukung oleh isterinya itu.

Muka bayi itu sama dengan muka Suha.Tapi mata dan bibir sama dengan Ian.

"Ni anak kita..."dicium lembut pipi bayinya itu.

"Ya ni anak kita.Thanks sayang sebab dah bagi abang satu lagi hadiah yang paling bermakna dalam hidup abang"dikucup lagi dahi Suha tanpa jemu.

Kini anak-anak dan isterinya adalah keutamaannya sampai bila-bila.

"Dah ada nama ke cucu Umi tu?"tanya Puan Sri Hajah Darliya kepada Ian.

Ian tersenyum nipis seraya menganggukkan kepalanya.

"Aydeena Mikayla.Itu nama cucu Umi"

"Hmm?"

Ian menahan tawa melihat ibu bapanya yang tidak memahami apa yang diperkatakan olehnya.

"Nama cucu eomma ni Aydeena Mikayla"beritahu Ian sambil tersenyum.

"Wahh!Sedap nama tu.Bolehlah eomma panggil dia Mikayla"Puan Park berasa teruja.Sungguh dia berasa teruja kerana dia telah mempunyai dua orang cucu.

Sungguh dia berasa teruja kerana dia telah mempunyai dua orang cucu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C]Nasuha CassandraWhere stories live. Discover now