7.Bölüm

6.6K 326 151
                                    

Bir süre bakıştılar.Tunç kendini biraz ileri doğru itip kalkmaya çalıştı.O sırada Kerem kendisini öpeceğini sandığı için Tunç'un dudaklarına doğru eğildi. Tunç'un kalkmaya çalıştığını anlayınca ani bir hareketle geri çekildi.Konuyu dağıtmak için konuşup gerginliğini atmaya çalıştı.

"Ya Tunç biz ne çok düşüyoruz.Sakarlık işte."

"Sorma.Çok sakarız."

İkisi de gerilmişti.Konuşacak konu bulamadılar.Boş boş birbirlerine bakıp sonra telefonlara gömüldüler.Kerem'in aklına film izleyemeye karar verdikleri geldi.

"Aaa film izleyecektik ya.Ben hemen seçeyim mi?"

"Olur.Ne izleyeceğiz?"

Kerem korku filmi seçmeyi düşünüyordu.Belki yakınlaşması kolay olurdu. Klişeydi ama genelde tutardı.
"Bunu seçtim.Bak."

"Annabelle mi?"

"Evet. İzledin mi yoksa?"

"Yok ondan değil de.Ben korku filmi izleyemem aslında."

"Bir şey olmaz.Yanında ben varım." Kerem geniş bir gülümseme ile sırıttı.Ama Tunç'un ciddi bir korku filmi fobisi olduğunu bilmiyordu.Tunç ise hem korkak görünmemek hem de ortamı bozmamak için izlemeyi kabul etti.

Seçtikleri film bir buçuk saat civarıydı. Kırk dakikası dolmak üzereydi.Tunç aşırı gergindi.Şu ana kadar kendini çok iyi tuttu.Ama öyle bir sahne geldi ki. Aniden çığlık atıp iki eliyle Kerem'e yandan sarıldı.

"Ya pardon.Demiştim izleyemem diye.Hep böyle oluyor.Ani seslerde aşırı korkuyorum."

Kerem'in içinin yağları eriyordu.Sarılması çok hoşuna gitmişti.
" Ne kusur ya.Rahat ol.İstediğin gibi sarıl." Pot kırdığını farkedince düzeltti."Yani  korkarsan kendini sıkma doğal tepki ver demek istedim."

Tunç filmin sonları geldiğinde , son yarım saati Kerem'in koluna sarılmış vaziyette izlediğini yeni farketti. Kerem ise hoşuna gittiği için sesini çıkarmamıştı.

"Evet bitti sonunda.Saat bayağı geç olmuş.Bu saatten sonra bırakmam seni.Kal burda."

"İstesen de gidemem.Bu filmden sonra gece dışarı adımımı atmam."

Kerem istemsizce kahkaha attı."Alemsin o kadar da korkunç değildi.Gerilim ağırlıklıydı sanki." Havalandırmak için açtığı cam ceryan ile aniden çarpınca Kerem yerinden fırladı." Allah ! O neydi lan?"

"Benle dalga geçene bakar mısın? Sanki kendisi hiç korkmamış gibi hava atıyor." Eğlenme sırası Tunç' taydı.

"Yok canım.Ani sesten oldu.Filmden korkmadım ben.Sabah senin erken dersin vardı sanırım.Çok geç olmadan uyuyalım mı?"

"Haklısın.Uyuyalım artık."

"O zaman iyi geceler." Kerem misafir odasına gitmek için ayaklandı.

"Mert nereye?"

"Uyumaya."

"Olmaz.Sen de burada kal. O filmden sonra tek kalamam."

Kerem yine sırıtınca , Tunç yastık fırlattı.

"Kalayım bari.Sevaptır."

"E yuh. Bir lira da bozuk ver.Dilenci mi sevindiriyorsun?"

"Ya tamam.Şaka yaptım.Kızma hemen."

"Filmi izlettin.Kahrımı çekeceksin."

"Böyle kahıra can kurban be." Kısık sesle söyledi ama Tunç bir şeyler söylediğini anladı.

"Anlamadım?"

"Yok bir şey. Keşke filmin devamını çekseler diyordum."

"Onu artık kendi başına izlersin.Bu bana yetti."

"Pekala tamam. Bir dahakine romantik komedi falan izleriz."

'Bir dahaki' ifadesi Tunç'un hoşuna gitmişti.İstemsiz gülümsedi."İzleriz ama ben seçersem."

"İyi tamam sen seçersin." Kerem yedek çarşafları ve yastığın birini alıp odadaki kanepeye kurmaya  başladı.

"Mert ne yapıyorsun?"

"Yerimi hazırlıyorum."

"Bu yatakta  yanımda yatman lazım.Ben tek uyuyamam derken bunu kastetmiştim."

"Sen de iyice korkak tavuk çıktın ha."

"Tamam lan. Git başka odada uyu."

"Ya espri yapıyorum be."

"Ben senin bir fobini yakalarsam görürsün espriyi."
Aralarında ki tatlı atışmalar , espriler Tunç'un hoşuna gitmeye başlamıştı.

Kerem tebessüm ile karşılık verdikten sonra yatağa girdiler.İkisi de arkasını dönüp ışıkları kapattılar.Ama Tunç uyuyamıyordu.En son korku filmini 12 yaşında izlemişti.Ondan sonra da 3 gün annesi ile uyumuştu.Duyduğu en ufak ses onu korkutmaya yetiyordu.Bir anda bir tıkırtı duymaya başladı.Alt kattan ayak sesleri geliyordu.Sonra sesin bahçeden geldiğini anladı.Sesler kesilmeyince Kerem'i çok kısık bir ses ile dürttü.

"Kerem ! Mert ! Ya kalk ne ara uyudun."

"Ya Tunç , sen daha uyumadın mı?"Gözleri kapalı konuşuyordu.Kerem uykuya çok düşkündü.

"Lan kalk ses geliyor aşağıdan.Hırsız girdi galiba."

"Kedidir o yat hadi." Son harfleri uzatınca Tunç iyice gıcık oldu.Baş ucunda duran Sürahiyi alıp suyun hepsini Kerem'in başından aşağı döktü.

"Oha ! Çüş !" Kerem aniden sıçradı." Tunç böyle olmaz hortum tutaydın anasını satayım."

"Lan evi soyuyorlar.Horul horul uyuyorsun.Sesleri dinle."

"Ya ne soyması off."

"Sus dinle iki saniye." Hakikaten sesler geliyordu.Hatta sesler yaklaşıyordu.

"Mert ister misin bu odaya girsin.Sonra bizi görünce panikle cebindeki silahı çıkarıp bizi vursun.Yok yok. Bunlar bıçak taşır.Ses çıkarmak istemezler.Eyvah ! Bizi kıtır kıtır doğrayacak.Yanarım gençliğime."

"Tunç ne yapıyorsun? Ağıt yakaydın.Allah Allah.İyice sıyırdın.Dur bakalım. Sesler devam edecek mi?"

"Oha yaklaşıyor.Öldürecek bizi."

"Lan hırsız bu hırsız.İlk amacı çalmak.Susup uyumuş gibi yaparsak.Belki alıp gider."

"Yatak sırılsıklam.Burada mı yatacağız?"

"Sayende.Dökmeseydin suyu kafama."

"Mert kalk kapıyı kilitle.Girmesin.Sesler iyice yaklaştı."

"Haklısın."

O sırada kapı kolu oynadı.Yavaşça aşağı doğru inerken.Kerem ile Tunç kapının arkasına hızlıca geçtiler.Tunç son anda oradaki vazoyu eline alıp havada tutacak şekilde beklemeye başladı.Kapı kolu inip kalktıktan sonra kapı yavaşça açıldı.Karanlıkta hiç bir şey seçemiyorlardı.Hırsız içeri girdiği gibi Tunç vazoyu kafasına indirdi.Hırsızdan tiz bir çığlık yükseldi.Daha sonra hırsız yere düştü.Telaşla ışığı açtıktan sonra gördükleri manzara karşısında şok oldular.
"Oha ! Lan yok artık?" diyen Tunç'un ağzı açık kaldı.

***
Bayağıdır not yazmadım ama kurgu beğenildi mi.Yorum yaparsanız çok sevinirim.

SIRDAN ADAM (GAY) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin