Kerem eve gelir gelmez odasına kapanmıştı.Bir kaç saattir yatağa uzanmış şekilde boş boş tavanı izliyordu.Annesi ve babası kardeşinin yanındaydı.Evde tek başınaydı.Şu an Tunç'tan başka bir şey düşünemiyordu.Ama bir tarafta da kız kardeşi vardı.Onun hoşlandığı adama bir şey hissetme fikri bile onu mahvediyordu. Bunları düşünmemek için gidip babasının içkilerinden birini alıp odasına geri geldi. Gözleri dolmuştu ama kesinlikle ağlamak istemiyordu. Çünkü başlarsa kendini tutamazdı.
***
Tunç Sercan ile konuştuktan sonra , Kerem'e mesaj atmak istedi.Ama ne diyeceğini bilmiyordu.Kendi kendine konuşmaya başladı. " Ne yapsam ya ? Acaba mesaj atıp ,neye kızdığını mı sorsam ? Yok o zaman beni iyice salak zanneder. Ya kuruntu yapıyorsam ? Ya sadece arkadaş olarak görüyorsa ? Ben kendi kendime gelin güvey mi oldum acaba ? Tunç salak mısın ? Daha eşcinsel olduğunu bile bilmiyorsun , ama çocuk hakkında kendi kendine konuşuyorsun.İyice deliriyorum galiba ya." Dedikten sonra kendini geriye doğru yatağa atıp yanındaki yastığı yüzüne kapattı.Beklemekten başka çaresi yoktu.
***
"Hoşgeldin oğlum , gel Tunç içeride uyuyor."" Hoşbuldum , ben bir bakayım.Bir kaç proje vardı da. Onları halledelim teyzeciğim."
Gelen Sercan'dı.Tunç ile konuştuktan sonra içi rahat etmemiş , yanına gelmeye karar vermişti. " Tunç ! Tunç! Uyan hadi. Seni depresyona girmekten kurtarmaya geldim." Tepki alamayınca dürtmeye başladı. "Tunç ! Tunç ! Alo! Bu ne uykusu ya. Kalk." Sırtı kapıya dönük uyuduğu için yüzünü göremiyordu. Daha da yakınına gitmeye karar verdi.Yatağın diğer tarafına geçip tekrar uyandırmayı denedi. " Bu ne uykusu lan. Uyansana artık. " Tekrar dürterken komodin'in üstündeki ilaç kutusunu farketti. İyice telaşlandı ama annesi içerideydi. Şu an bağırırsa onun da yüreğine inebilirdi. Elini ağzına kapatıp ağlamaya başladı.Sessizce çığlık atar gibi ağlıyordu.Bir yandan da dürtüyordu." Tunç ! Tunç ! Mal mısın ? sen ne yaptın üç günlük adam için ?" Ellerini Tunç'un üstüne koyup kafasını da ellerinin üstüne koyup öylece ağlamaya devam etti. Gidip annesine söylemesi gerektiğini anladı.Ayağa kalkıp kapıya doğru yönelirken arkadan gelen ses ile sevinçle döndü.
"Sercan , bro ne zaman geldin?" Uyku sersemiydi.Sercan üstüne atlayıp sarıldı.
"Oh ! Allah'ım sana şükürler olsun. İntihar etmemiş."
"Lan delirdin mi ? Annem duyacak. Ne intiharı ?"
" Lahana beyinli.Bu ilaç şişesi ne ?"
"Üstüne bakmayı akıl edip okusaydın anlardın."
İlaç şişesini eline aldı.İnceledi.Utanmış bir üslup ile kafasını eğerek konuştu.
" Uyku ilacıymış ya.""Evet , ne sandın kanka ? Üç günlük adam için intihar edeceğimi mi ? Değil üç günlük , aşkımdan yanıp tutuşsam intihar edecek bir insan mıyım ? "
"Ya ne bileyim. Korktum anasını satayım. Klasik bir film sahnesi gibiydi işte. Ah anneanne çocukken çok izlettin bana o intiharlı filmleri ."
Tunç bu lafına gülmeden edemedi." Lan sen ağladın mı benim için? " Eliyle gözyaşlarını silip arkadaşına sarıldı.
" Sen gibi olsun ama tek bir dostum olsun yeter bana."Sercan da sarılmasına karşılık vererek onu kendine çekti iyice. " Tabi lan ne sandın. Biz de böyle bir delikanlıyız işte."
Tunç dalga geçti bu lafına. "Delikanlı kısmı tartışılır ama harbi adamsın."
" Sen bana ne demeye getiriyorsun ?" Huylandığını bildiği için Tunç'u gıdıklamaya başladı.
" Tamam, tamam ! Dur ! Çatlayacağım şimdi."
"Özür dilerim de."
" Tamam özür dilerim."
" En harbi delikanlısın de."
"En harbi-" gülmekten artık konuşamıyordu.
"Neyse acıdım hadi."
Sercan gıdıklamayı bırakınca Tunç derin bir nefes aldı. " Altıma işememe az kalmıştı. Asıl konumuza dönersek ben ne yapacağım bu şekilde?"
" Çok bir seçeneğin yok. Kerem'den hoşlanıyorsan , söyleyeceksin. Simge'ye de uygun bir dille başından beri kendisine hiç bir şey hissetmediğini , zaten eşcinsel olduğunu anlatacaksın. Durum biraz garip ama sırf Simge senden hoşlandı diye. Hayatının ilk aşkından mı vazgeçeceksin?"
"Ne ilk aşkı lan , yavaş ol."
"Doğru daha önce kıyafet değiştirir gibi sevgili değiştiriyordun."
"Dalga geçme , yolda elini tutarım kısmetini kapatırım."
Sercan kahkaha attı." Daha neler , sen ve yolda el tutmak.Hem de bir erkeğin."
"Olmaz deme olur . Hem baksana yakışıklı haşin bir erkek. Kim karşı koyabilir." Sercan'ın yanağından makas alıp , eliyle çenesini okşadı.
" Beni mi ayartıyosun lan? İyi hoş çocuksun ama bacım dedim bir kere. Artık olmaz senle." Kıkırdadı.
"Şımarmayı bırakıp konumuza odaklanalım.Doğru diyorsun aslında. Sanki Simge ile çıkıp sonra terkedip abisini ayartmadım ki. Kız benden hoşlandı. O sayede abisi ile tanıştım.Simgeyi hiç tanımadan abisi ile de tanışabilirdim ve Simge yine benden hoşnanabilirdi.Olaylar normal ama oluş sırası yanlış. Önce abisi ile tanışmış olsaydım. Bunların hiç birini düşünüyor olmazdık."
"Bunları Kerem de anlarsa belki çözersiniz ama o zor olan tarafta. Kız kardeşi ile ilgili vicdan yapıyordur şimdi."
"Biraz içimi rahatlattın. O yüzden bir süre akışına bırakacağım. Mert hazır olduğunda gelip benle konuşur elbet."
"Öyle de sen yine de çocuktan uzaklaşma. Bir şey yokmuş gibi mesaj at. O günkü soğukluğunu , Simge' nin kafasını kırmana diye varsayıp , ordan konuşmayı dene."
" Vallaha çok haklısın. O zaman yarın yazarım. Saat çok geç olmuş hadi uyuyalım bari."
"Ben gideydim."
"Saçmalama ya kal burada."
"Kanepeye geçeyim o zaman.çarşaf , yastık alayım."
"Bro , gel saçmalama. Geç yanıma."
"Emin misin ? "
"Evet ,niye şaşırdın. Kocaman yatak.Sığarız. Ben seni kendimi keşfetmeden öncesinde tanıyorum. O zamanda şimdi de değişen bir şey yok. Sen benim kardeşimsin. Neden çekineyin senden. Bunu aklına getiriyorsan beni tanımıyorsun demektir."
" Ondan değil ya. Daha önce de kaldım ama hiç birlikte uyumadık."
"Doğru ama sen uyumadın ." Tunç gülümsedi. Dertlerini paylaştığı tek ve gerçek dostunun Sercan olduğunu bir kez daha farketmişti bugün. Dayanamayıp gelmesi bile çok mutlu etmişti.
"Ne bileyim işte. Çekiniyordum." Sercan yatağın diğer tarafına geçip sırtını döndü.Zaten eşofmanla geldiği için kıyafet istemesine gerek yoktu. Birbirlerine iyi geceler dedikten sonra uykuya daldılar. Olaylar Tunç için bu şekilde gelişirken , Kerem Mert ne yapacaktı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRDAN ADAM (GAY) (Tamamlandı)
Teen FictionOdaya girdi.Oda rengarenk dizayn edilmişti ama genel havası hoşuna gitmişti.Kapının hemen yanındaki kıyafet dolabına yöneldi.Oda bu kadar geniş olmasına rağmen dolap neden kapının dibinde diye düşündü.Üstündeki gömleği çıkardı.Karşısındaki aynaya ba...