15.Bölüm

5K 266 200
                                    

Tunç odaya girdi. Kerem'in suratını farketmemek mümkün değildi." Mert neyin var ? Suratın beş karış."

"Yok bir şey. Bazen olur böyle."

"Şizofren misin ? Odadan çıktım , geri geldim. Suratın sirke satıyor. Bu kadar zamanda ne olmuş olabilir. Yalan söylediğin çok belli oluyor."

" Ya tamam. Bir haber aldım ondan."

"Mert emin misin ? Anlatabilirsin."

"Hadi kahvaltı edelim. Boşver."

Tunç daha fazla üstelemedi. Kerem'in aklı ise hala gördüğü mesajdaydı. 'Hayatımın anlamı' isimli biri "Canım ne yapıyorsun?" diye mesaj atmıştı. Tunç'un sevgilisi vardı. Başka kim olacaktı ki ? Kerem kahvaltı etmekten çok dalgın dalgın oturuyordu. Aklında sürekli bu mesaj yankılanıyordu.

"Mert ? Alo ! "

"Ne ? He. Tamam olur."

"Sıyırdın mı ? Ne saçmalıyorsun? Dalıp gittin."

"Yok bir şey. Benim çıkmam lazım. Eline sağlık. Her şey için teşekkür ederim."

"Dur bende çıkacağım. Birlikte çıkarız."

"Yok benim acil çıkmam lazım.Hadi görüşürüz." Tunç ne olduğunu anlamadı. Kahvaltısına devam etti. Kerem çoktan eşyalarını alıp çıkmıştı.

***
Kerem kendini dışarı attıktan sonra derin bir oh çekti. Tunç'a bir şey çaktırmamak için kendini sıkmaktan bir tarafları patlayacak diye şişmişti. Arabasının yanına gelip ön tarafına doğru oturdu.Kendi kendine konuşmaya başladı.

"Ulan insan hiç mi sormaz , sevgilin var mı diye? Hiç mi akıl etmez. Çocuk demek o yüzden Simge'den uzak durdu. Bal gibi sevgilisi var işte. Ben çocuğun yöneliminden bile şüphelenirken , o tapu gibi sevgili yapmış anasını satayım." Yoldan geçenler Kerem'e bakıyordu. Daha fazla delirmeden kafayı çekmeye karar verdi. Saat erken sayılırdı ama o yine de içmeden bu durumdan kurtulamayacağını düşünüp , her zaman gittiği mekana doğru sürmeye karar verdi.

***
"Kerem bey hoşgeldiniz. Erkencisiniz bugün."

"Öyle oldu biraz." Kapıdaki güvenliğin omzunu sıkıp içeri girdi. Barın önüne oturdu. İçkisini söyledi. İçtikçe içiyordu. Daha akşam olmamıştı. Ama içindeki sıkıntı sanki bekledikçe büyüyordu. Bastırmanın başka yolu yoktu.

(Saatler sonra)
Kaç saat geçtiğinin farkında değildi ama ilk geldiğinde sessiz olan barda şu an son ses bir müzik ve bir sürü dans eden insan vardı. İyice sarhoş olmuştu. Kalkıp yürümeye karar verdi. Düşecek gibi oldu. Sırtından onu tutan bir el doğrulmasına yardımcı oldu.

"Furkan ? Senin ne işin var burada?"

"Eğlenmeye gelmiştim. Seni gördüm. Selam vereyim dedim. Önceden hep seninle gelirdik buraya. Eski bir alışkanlık ne de olsa."

"Furkan saçmalama. Biz ayrılalı kaç yıl oluyor. Ne alışkanlığı. Biz eskidik artık."

"Kerem ne farkeder? İki medeni insan gibi sohbet edemez miyiz? Hem senin neyin var? Zil zurna olmuşsun."

"Yok bir şeyim."

"Ya seni tanımasam inanacağım. Anlat hadi bana. Gel oturalım şöyle."

İtiraz etmeden oturdu. Sarhoşluğun etkisi ile fazla uysaldı. "Ya oturalım da bir şey yok ama. Anlatacak bir şey yok yani."

"Kerem emin misin? Yüzün öyle demiyor."

"Furkan beynimi yedin. Evet var bir şey. Hetero bir çocuğa aşık oldum. Söyledim işte. Mutlu musun?"

"Kerem ciddi misin? Göz göre göre nasıl aşık olursun. Hetero olduğunu bildiğin birinden uzak durman gerekmiyor muydu?"

"Lan sen saf mısın? Bilmiyordum zaten. Hem çocuğa açılmadım ki. Kız kardeşimin okuduğu bölümden bir çocuk. Öyle tanıştık. Sonra biraz zaman geçirdik. Ama çocuğun yöneliminden emin olamıyordum. Ta ki bu sabaha kadar."

"Ne oldu bu sabah?"

"O yokken telefonuna mesaj geldi. Bende dayanamadım ,baktım. Mesaj 'Hayatımın anlamı' diye birinden gelmişti."

"Sonrası hayal kırıklığı tabi."

"Aynen öyle."

"En azından açılmadan öğrendin. Arkadaş kalırsınız."

"Doğru diyorsun. Hiç hayatımda olmamasından iyidir."

"Ne duruyoruz ? Haydi dans edelim o zaman." Furkan , Kerem'i kolundan tutup dansa kaldırdı. Hala Kerem'e bir şeyler hissediyordu. Dans ederken iyice yakınlaştılar. Çok kalabalık ve karanlık olduğu için , kimse pek farketmiyordu. Furkan , Kerem'in sarhoşluğundan faydalanarak onu öpmeyi denedi. Kerem karşılık verince öpüşmeye devam ettiler. İyice havaya girdiler. Furkan daha fazla dayanamadı. Kerem'i kolundan tutup tuvalete sürükledi. Alelacele tuvaletlerden birine girdiler. Öpüşmeye başladılar. Kerem , erkekliğini Furkan'a bastırıp geri çekerek inliyordu. Furkan daha fazlasını istiyordu. Yanında prezervatif bile getirmişti.

"Kerem seni hissetmek istiyorum."

Kerem bir şey demeden prezervatifi aldı.Pantolonunu indirdi.Furkan'ın sırtını kendine çevirdi. Prezervatifi taktı. Furkan'ın pantolonunu da indirdi. Parmağı ile Furkan'ın deliğini ıslatıp içine yerleşti. Elleriyle Furkan'ı kendine çekip git gel yapmaya başladı. Daha da hızlandı. O sırada inlemeleri iyice arttı. Biraz daha bu pozisyonda devam ettikten sonra Kerem klozete oturdu. Furkan ise kucağına yerleşti. Yüzü Kerem'e dönüktü. Kerem bir yandan Furkan'ı zıplatıyor bir yandan ise öpüşüyorlardı. Elleri ile Furkan'ın kalçalarını sıkıyordu. Bir süre daha devam ettikten sonra önce Kerem sonra Furkan boşaldı. Kerem , Furkan'ın içinden çıkmamıştı. O pozisyonda oturmaya devam ettiler.

"Kerem, harikasın." Furkan , Kerem'in dudaklarına bir öpücük kondurup başını omuzuna attı. Kerem ise kendini geriye doğru bıraktı.

***
(Yaklaşık bir saat önce)
Tunç'un içi rahat etmemişti. Kerem gittikten sonra aklı onda kalmıştı. Bazı proje ödevlerini yaptıktan sonra telefonunu kontrol etti. Gelen mesajı yeni görüyordu.

"Canım ne yapıyorsun?"

"İyiyim anneciğim , evdeyim. Ne zaman gelirsin. Özledim."

Mesaj annesinden gelmişti. Hem de çok olmuştu. Annesi onun her şeyiydi. Hayatının anlamıydı.Annesi geç kalacağını söyleyince en iyisi Kerem'e gidip bakmak diye düşünüp hazırlanıp evden çıktı. Nereye gittiğini bilmiyordu. O yüzden Kerem'in evine uğradı. Evde kimseyi bulamayınca Kerem'i aradı. Cevap vermedi. Aklına geçen sefer birlikte gittikleri bar geldi. Morali bozuk olduğu için kesin oraya gitmiştir diye düşündü.

Barın önüne geldiğinde , kapıdaki güvenliği tanıdı. Güvenlik ise daha önce Tunç'u Kerem'in yanında gördüğü için başıyla selam verdi.

"Buyrun efendim. Siz daha önce Kerem bey ile gelmiştiniz. Girebilirsiniz."

"Çok teşekkür ederim." İçeri girdi. Oldukça kalabalıktı. Gözleri Kerem'i aradı. Kalabalığın arasından seçemiyordu. Barmene sormayı akıl etti.

"Kolay gelsin. Kerem uğradı mı? "

"Evet efendim. Gün boyu buradaydı. Hatta on beş dakika kadar önce de tuvalete gittiğini gördüm."

"Tamam sağolasın." Tunç erkekler tuvaletine doğru yöneldi. İçeri girdi. Tuvalet kabinlerinin birinden inlemeler duyuyordu. Sırıttı. Ama sırıtması çok sürmedi. Duyduğu sesten çok duyduğu isim onu çok şaşırtmıştı.

"Kerem , harikasın." Tuvalet kabini kilitli değildi. Tuvaletin kapısını yavaşça itti. Karşısındaki manzara onun en büyük hayalkırıklığı olacaktı.

***
Bölümü nasıl buldunuz? Son olayı iki bakış açısı ile anlattım. Bir de smut sürprizi 😅 biraz hareket iyi gelir diye düşündüm ama sürekli smut yazmak istemiyorum. Hikayeyi onun üzerine kurmak amacından saptırabilir. Ayrıca bu bölümü desteklerinden dolayı uras_derin e ithaf etmek istiyorum

SIRDAN ADAM (GAY) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin