Karşıdan gelen Tunç'a platonik aşık olan Vildan'dı. Vildan özünde iyi bir kızdı. Gereksiz ve aşırı ısrarcılığını saymazsak. Tunç'a aşık olduğunu söylediğinde Tunç kibarca reddetmişti ama onu her gördüğünde sırnaşmaktan ve kur yapmaktan vazgeçmiyordu.
"Tunç selam nasılsın?" Geniş geniş sırıtıyordu.
"İyiyim Vildan. Sağol."
"Bende iyiyim ya sağol sorduğun için."
"Vildan çok sinirliyim. Başka zaman mı konuşsak ?"
"Kıyamam ! Kim ne yaptı sana ? Söyle kulaklarını çekeyim." Çocuk avutur gibi teselli etmesi Tunç'un sinirini iyice bozuyordu.
"Ya saçmalama. Git bir de annelerine söyle istersen."
"Şaka yapıyorum ya. Biraz gül diye."
"Vildan istemiyorum. Hadi bırak beni. Sercan bekliyor."
"Sercan mı? Ne işin var o salak ibne ile ya?"
Tunç patlamaya yer arıyordu. İşte şimdi çileden çıkmıştı. Arkadaşına hakkında ettiği bu hakaret sabrını taşırmıştı. Saçının arkasından tutup kafasını geriye doğru yatırdı. Kız panikle elini saçına götürdü ve çok yüksek olmayan bir sesle çığlık attı. "Bana bak yosma. Arkadaşım hakkında bu tarz bir yorum daha duyarsam , o küçük beynini dağıtırım."
"İmdat ! Ya bıraksana. Tamam bırak !" Bir yandan kurtulmaya çalışıyor bir yandan da saçını bırakması için ikna etmeyi deniyordu.
Tunç etrafındakilerin onlara baktığını görünce sert bir şekilde iterek Vildanın saçlarını bıraktı. Yüzüne bile bakmadan yürümeye devam etti. En azından sinirini biraz atmıştı. Böylece bu kızdan da kurtulmuştu.
***
Kantine girdiğinde köşe masalardan kendisine el sallayarak sırıtan Sercan'ı gördü. Hızlıca yanına gitti. " Selam naber ? ""Ben iyiyim de asıl haberler sende."
"Sorma. Zaten sinirliydim. Yolda bir de kimi gördüm bil bakalım."
"Kimi ? "
"Vildan karısını. Geldi sırnaştı yine. En son sinirlendim saçından çektim kırıyordum boynunu."
"Lan ne gerek vardı ? Klasik şekilde soğuk yapıp gönderseydin."
" Başta öyle yaptım. Senin yanına geldiğimi söyleyince , ' Ne işin var o salak ibne ile deyince ' şalterler attı. Yapıştım saçına."
"Salak mı ? Vay kaltak ."
" İbne kısmına takılmadın yani."
Sercan kahkaha attı. "Kanka alemsin. Bu tip insanlar hep vardı. Ben alıştım. Ama beni böyle koruman çok hoşuma gitti. Ellerini göğsünün üstünde birleştirip kalp işareti yaptı. Tunç da istemsiz gülümsedi.
"Asıl konuya gelelim. Bu Mert dangalağı gelmiş kız kardeşi ile aramı yapmaya çalışıyor. Derdi ne bunun ? Sen bir şey anlıyor musun?"
"Anlamadım ki kanka. Hem sana o kadar yakın olup hem de kız kardeşine bırakması garip. Ya şimdi senin eşcinsel olup olmadığını bilmiyor ya. Ondan mı böyle yapıyor? Hayal kırıklığına uğramamak için. Diyorum ki , sen kendini biraz belli etsen. Yani bir mesaj atıp ben de eşcinselim diye alttan alttan söylesen."
" Yok hayır ! İmkanı yok. O tren kaçtı. Böyle salak salak davranmasaydı belki. Ama hayatta yapmam. Önce kendini affettirmesi lazım. Tabi affedersem."
"Lan dur sakin. Çıldırma. Daha bir şey demedim. Hep küs mü kalacaksın peki."
"Barışmaya pek niyetim yok." Sinirliydi ama kızgınlığının çok sürmeyeceğini biliyordu. O da Kerem Mert'ten hoşlanıyordu. Ama hemen yumuşayamazdı. Yaptığı saçmalığı anlamasını istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRDAN ADAM (GAY) (Tamamlandı)
Teen FictionOdaya girdi.Oda rengarenk dizayn edilmişti ama genel havası hoşuna gitmişti.Kapının hemen yanındaki kıyafet dolabına yöneldi.Oda bu kadar geniş olmasına rağmen dolap neden kapının dibinde diye düşündü.Üstündeki gömleği çıkardı.Karşısındaki aynaya ba...