8 Bölüm

6.2K 330 147
                                    

"Ahh ! Kafam kırıldı." Yerde kıvranan Simgeydi.Tunç vazoyu Simge'nin kafasına geçirmişti.Bir kızın isteyeceği son şeylerden biri,  hoşlandığı çocuğun kafasına bir şey geçirmesidir herhalde.

"Ya Simge çok çok özür dilerim. Hırsız sandım."

"Tunç delirdin mi ? Kendi evimi mi soyacağım?"

"Öyle sessiz sedasız girince , özellikle ses çıkarmamaya özen gösterince ,öyle sandım.Hem abinin suçu."

"Yuh ! Ben mi dedim vazoyu kızın kafasına geçir diye?"

"Korku filmini sen izlettirdin.Ben de paranoya yaptım."

Simge şaşırmıştı.Ne ara film izleyecek kadar yakınlaşmışlardı? "Siz birlikte film mi izlediniz?" Bozulduğu her halinden belliydi.Abisinin eşcinsel olduğunu bildiği için Tunç'tan hoşlandığı düşündü.Haksız da değildi zaten.

"Abicim , Tunç ile tanıştıktan sonra bir kaç defa görüştük.Bugün de can sıkıntısından öyle film izleyelim dedik."

"Anladım abi." Başka bir şey demeden ayağa kalktı. " Neyse iyi geceler" deyip odadan çıktı. Ama Tunç'un içine sinmeyen şeyler vardı.

"Heyy! Nereye ya ? Ne oldu şimdi ? Simge ! Hastaneye gitseydik.Mert ya beyin sarsıntısı geçirirse ? Hadi hastaneye götürelim."

"Haklısın galiba.Simge ! Bekle ." Arkasından bağırdı. Ama duymazdan gelip odasına girdi.Kerem de arkasından girdi." Simge ne oluyor? Ben bu tavrı biliyorum.Neye sinirlendin? "

"Neye mi sinirlendim ? Şimdi de salağa mı yatıyorsun Kerem?"

Simge ciddi anlamda sinirlenince abisine adıyla hitap ederdi.Kerem iyice gerilmişti."Daha açık konuşursan ben de istediğin cevapları verebilirim.Sana herşeyi açıklayabilirim."

"Abi benle dalga geçme.Tunç'tan hoşlanıyorsun değil mi? "

Ani gelen bu soru karşısında Kerem afalladı.Yalan söylemek zorunda kaldı." Simge ne saçmalıyorsun? Bir film izledik diye nikahımıza mı aldık?"

"Ne o zaman bu beraber vakit geçirmeler?"

"Benim çok arkadaşım yok.Farkettim ki onun da yok.İyi anlaştık işte ne var bunda?"

"Sadece bu kadar yani? Benim o çocuktan hoşlandığımı biliyorsun değil mi? Ben yarım saat yanında olmak için neler feda etmem ki derken , sen Allah bilir kaç saatten beri birliktesin bana bir şey demiyorsun."

"Simge çocuk gibi davranmayı kes artık."

Tunç kapıyı çalmadan içeri girdi."Ne yapıyorsunuz kaç saattir? Kızı hastaneye götürelim dedik Mert. Çene çalıyorsun burada."

"Bir şeyi yok gibi ya.Sohbete dalmışız."

O sırada Simge söze girdi."Ben iyiyim Tunç.Merak etme. Doğru düzgün selamlaşamadık." Ayağa kalkıp Tunç'a selam verecekken, bir anda bayıldı.Tunç son anda yakaladı.

"Hop ! Hop ! Hop ! Bayıldı işte.Kerem ambulansı ara.Çabuk ! "

Gelen ambulansa Simgeyi bindirip , yanına Kerem oturdu.Tunç ise sürücü yanına bindi.İlk müdahale ambulansta yapıldı ama yine de ikisi de endişeliydi.
O sırada Kerem annesini aradı."Alo anne , hemen merkezdeki hastaneye gelin.Simge baygınlık geçirdi." Cevap beklemeden telefonu kapattı.Ambulans bir süre gittikten sonra durdu.Simgeyi indirdiler.Müdahale için acile aldılar. Kerem ve Tunç endişeli bir şekilde dışarıda beklemeye başladılar.Bir süre sonra annesi ile babası gelmişti.Kısaca durumdan bahsettikten sonra beklemeye devam ettiler.Yarım saat kadar sonra doktor müdahale odasından çıktı.

"Bir problem yok.Hafif bir sarsıntı.Bu tür durumlarda bayılma olabilir.Beyinde bir hasar yok.Biz her ihtimale karşı bu gece hastamızı bırakmayacağız."

Kerem' in babası doktorun açıklamasına teşekkür ettikten sonra Kerem ve Tunç'a gitmelerini söyledi.İlk başta itiraz etseler de burada olacaklarını söyleyip ikna ettiler.Kerem ile Tunç Kerem'in arabasına bindiler.

"Seni eve bırakayım mı ?"

"Farketmez , yolunu değiştirme.Ben otobüs ile de gidebilirim.İneyim mi ?

"Saçmalama.Başka bir yere de gidebilirsin diye sordum."

Niye bir anda soğuk davranmaya başlamıştı ki ? Tunç önce anlam veremedi ama sonra Simge'nin yaşadığı olayı düşününce hak verdi.Morali bozuktur diye düşündü. "Peki o zaman eve bırakır mısın beni ?"

Kerem cevap vermedi.Yol boyunca da konuşmadılar.Evin önüne gelince , Tunç arabadan inmeden önce sarılmak istedi ama Kerem elini sıkmak ile geçiştirdi.Sıradan bir sarılma olacaktı oysa ki.Tunç teşekkür edip indi.Kerem bir şey demedi.

Eve geleli bir saat kadar olmuştu ama Tunç bir şeylerin yanlış gittiğinin farkındaydı.Sıkıntısı geçmeyince , Sercan'a yazdı.

" Bro , naber ?"

"Sonunda aklına gelebildik ya."

"Nolur sende trip atma.Moralim  çok bozuk."

"Tamam kanka şaka yapıyordum.Ne oldu?"

"Dün Kerem ile geçirdikten sonra bugünde akşama kadar onunla evlerindeydik.Film felan izledik.Sonra Simge geldi.Ama biz hırsız sanınca kafasına vazoyu geçirdim..."

"Bir dakika , bir dakika.Tane tane anlat."

"Anlatıyorum işte.Filmin etkisiyle bahçeden gelen sesleri hırsız eve girdi diye yorumlayınca işler karıştı."

"Oha sen korku filmi mi izledin ? Lan hani on iki yaşından beri izlemiyordun?"

"Kerem izleyelim deyince bir şey diyemedim."

"Ee yanlışlıkla olmuş işte.Sorun ne ? Simge iyi mi?"

"İyi ve hastanede ama sorun o değil. Simge bizi görünce sinirlendi.Bayılmadan önce Kerem ile Simge'nin odasında bir şeyler konuştular.Sonra biz hastaneden dönerken Kerem çok soğuk davrandı."

"Eyvah! Kanka sen fena sıçtın. Şehrin tüm kanalizasyonu yetmez bu sıçışa."

"Sercan dalganı sonra geç.Ne anladın sen bu anlattığımdan ? "

"Ah safım ya. Ya Simge abisine 'Tunç ile ne işin vardı' dediyse? Bir de Simge 'Ben Tunç'tan hoşlanıyorum , sen hoşlandığım çocuğa mı yürüyorsun' dediyse ? Araları açılmıştır.Kerem de pişmanlık duyduysa, sana uzak davranmaya çalışıyordur."

"Sen ciddi misin ? Bu benim aklıma gelmedi hiç. Yani tahmin etmedim.Simge'nin kafasını yarınca trip attı sandım.Ne olacak bundan sonra?"

"Valla ne olacağını bilemem ama  ne olmasını istiyorsan o olacak"

"Yani?"

"Yanisi şu kankacım. İki kardeş arasında kaldın.Ya birini seçeceksin , ya da ikisinden de uzak durup bu defteri kapatacaksın."

"Off ya. Ben nasıl bir ikileme düştüm böyle."

***
Simge elbet aralarında olanı öğrenecekti.Sizce olaylar nasıl gelişir 🤔

SIRDAN ADAM (GAY) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin