(Yavuz arabayı sürerken geçen konuşma)
"Alo?"
"Yavuz beni iyi dinle. Tunç'u tekrar görmek istiyorsan o zengin ailesinden birine ulaş. 1 milyon dolar fidyeyi hazırlasınlar. 48 saatin var. Aksi takdirde Tunç'u bir daha göremezsin. Kapatıyorum. Ben yine ararım."
"Ne?" dedi Yavuz. Ama telefon çoktan kapanmıştı. Arayan gizli numaraydı.
Yavuz
Şok olmuştum. Telefondaki kimdi? Yalan mı söylüyordu. Bilmiyordum. İşler ciddiye bindi. Tunç'un halasını aramam gerekiyordu. Şu an yurt dışında olduğu için sosyal medyadan ulaşmayı deneyecektim. Açmasını umuyordum.
Uzun bir süre çaldı. Ümidimi kesmiştim ki arama cevaplandı.
"Efendim iyi akşamlar. Ben Yavuz. Tanıdınız mı?"
"Aaa! Yavuz? Elbette oğlum. Tanımaz mıyım? Nasılsın?"
"Hiç iyi değilim efendim. Büyük bir sorunumuz var. Sizi rahatsız etmek istemedim ama. Bu çok önemli."
"Anlat Yavuzcum. Hem Tunç nerede? Yanlış anlama, araman elbette hoşuma gitti ama birlikte aramanızı beklerdim. Genellikle öyle oluyor." Gülümsedi.
"Efendim şey..." Lafı ağzımda geveliyordum.
"Yoksa... Ona bir şey mi oldu!"
Aniden yükselince onu sakinleştirmeye çalıştım. "Bir dakika lütfen!"
"Söyle Yavuz. Saklama. Ne olur!"
"Tunç kaçırıldı." Bir çırpıda ağzımdan çıkıverdi.
"Ne! Yavuz sen neler diyorsun!" İyice telaşlanmıştı.
"Fidyeciler beni aradı. 1 milyon dolar istediler. Size ulaşamayınca bana ulaştılar belki de."
"İlk uçakla dönüyorum. Sen sakin kal. Git polise herşey anlat. Onlar ne yapacağını çok iyi bilir. Polisleri dinle. Sakın tek başına bir şey yapma. Hadi yavrum. Güveniyorum sana."
"Tamam efendim. İyi akşamlar."
Telefonu kapatır kapatmaz arabayı en yakın karakola sürdüm. Yolda tek düşündüğüm ise Tunç'a bir şekilde ulaşmaktı.Karakola geldiğimde hızlıca içeriye girdim. Telaşlıydım. Yürüyen bir memurun koluna yapıştım."Arkadaşım kaçırıldı. Lütfen yardım edin!"
Memur şaşkınlıkla baktıktan sonra kolunu çekti. "Beyefendi sakin olun. Gelin , bunun için size yardımcı olacağım."
Memuru takip ettim. Beni bir odaya götürdü. Kapıyı çaldı. İçeriden gelen komut ile içeri girdik. " Başkomiserim. Bu beyefendi arkadaşının kaçırıldığını iddia ediyor."
Karşıma yaşlı , kır saçlı bir adam çıkmasını beklerken , otuzlarının sonunda , alımlı bir kadın çıkınca biraz şaşırmıştım. "Anlat bakalım genç. Nasıl kaçırıldı."
"Efendim bu sabah evden çıktı. Bir daha ulaşamadım. Az önce bana bir arama geldi. Fidye istediğini söyledi. Arkadaşımın ismini verdi. 1 milyon dolar istediler. 48 saat süre verdiğini belirtti. Bir daha arayacağını söyleyip kapattı."
Yüzündeki ciddiyet gerilmeme sebep oluyordu. "Başka bir şey? Arayan numara açık mıydı?"
"Bu kadar. Başka bir bilgi vermedi. Numara gizliydi."
"Arkadaşlar telefonunuzu takibe alsınlar. Size yeni bir arama geldiğinde mutlaka onları bir süre oyalamaya çalışın. Yerlerini tespit etmemiz gerekiyor. Biraz zaman alabilir. Sabretmekten başka çaremiz yok." Az önceki aşırı ciddi kadın şimdi merhametli bir anne edasıyla konuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRDAN ADAM (GAY) (Tamamlandı)
Teen FictionOdaya girdi.Oda rengarenk dizayn edilmişti ama genel havası hoşuna gitmişti.Kapının hemen yanındaki kıyafet dolabına yöneldi.Oda bu kadar geniş olmasına rağmen dolap neden kapının dibinde diye düşündü.Üstündeki gömleği çıkardı.Karşısındaki aynaya ba...