10.Bölüm

5.7K 309 145
                                    

Tunç alarmı kapatmaya çalışırken telefonu yere düşürdü.Gözleri yarı açık telefonu ararken , kendisi de yataktan düştü.Düşmenin etkisi ile kendine geldi. Telefonu alıp kontrol etmek için ekranı açtığında görmek istediği mesajı göremeyince hayal kırıklığına uğradı. Kerem Mert'in mesaj atmış olmasını çok isterdi. Telefonu cebine koyup Sercan'ı uyandırmak için ona seslendi.

"Sercan ! Sercan ! Hadi geç kalacağız ."

" Ya aşkım ama hani sevgililer gününde bana o arabayı alacaktın."

Tunç ne olduğunu anlamadı. Biraz daha yaklaşınca Sercan'ın rüyasında konuştuğunu gördü. Bir yandan da Sercan'ın rüyasında dediklerine gülüyordu. " Lan kalk hadi. Ancak rüyanda göreceğin şeyleri rüyanda mı görüyorsun yine."

"Ya sen ne tatlısın öyle. Demek alıyoruz yarın arabayı."

"Of Sercan hadi !" Kalkacak gibi bir hâli yoktu. Daha fazla geç kalmamak için klasik yöntemi kullandı. Komodinin üstünde duran sürahiyi olduğu gibi Sercan'ın başından aşağı döktü.

" Oha ne oluyor lan ! İnsan mı uyandırıyorsun ! " Bağırarak uyandı. "Anasını satayım rüya mıydı ? "

"Ne görüyordun ki ? Çok mutluydun."

"Ulan ya. Ne güzel rüyaydı. Yatsam devam eder mi acaba ? "

"Bırak zevzekliği de anlat."

"Zengin Arap Şeyhi bir sevgilim vardı. Ne istesem alıyordu. Anca rüyamızda işte."

"Anca rüyanda." Tunç Sercan'ın omuzunu teselli eder gibi sıktı. Ama yüzündeki ifade dalga geçtiğini belli ediyordu.

"Sen geç dalganı. Bir gün zengin bir sevgili yaparsam , seni yanımda işe alırım merak etme. Hem senin sevgili aday adayın yazmış mı ? "

"Hiç bir şey yazmamış. Galiba aday adaylıktan adaylığa geçemeyecek bu gidişle."

"Sen yaz o zaman. Dün ne konuştuk ? Böyle angut gibi bekleyerek olmaz. Sen yaz normal şekilde."

"Yazayım o zaman." Telefonunu aldı ve ne yazsam diye bir süre boş boş ekrana baktı. Sonra spontane yazmaya karar verdi.

" Mert , selam nasılsın ? Simge nasıl oldu?"

İletilir iletilmez çevrimiçi oldu. Cevap için bekledi. Bekledi. "Ulan niye yazmıyor ? Çevrimiçi bekliyor. Oha yazmadan çıktı."

"Ya bir sakin.Yazar birazdan."

"Sercan çocuk mu avutuyorsun ? Adam gördü yazmadı işte. Artık kendisi bilir. Cevap gelmeden de bir zırnık yazmam."

"Abartmıyor musun ? Belki birazdan cevap atar. Belki işi vardı. Dur bakalım."

"Neyse ne artık. Hadi hazırlanıp çıkalım. Derse geç kalmayalım."

Hazırlanıp çıktılar. Tunç tekrardan yazmamaya kararlıydı. Artık gelecek cevap Kerem'in tavrını gösterecekti.

***

Mesajı görür görmez açmıştı. Tunç'tan olduğunu anlayınca anında kapattı. Saatlerdir kendini yiyip bitirdi. Ne yapacaktı ? Deliler gibi merak ediyordu Tunç'un ne hissettiğini ama bir tarafta da kız kardeşi vardı. Hem Tunç'un eşcinsel olduğundan emin bile değildi. Bu şekilde soğuk yaparak bir yere de varamazdı. En iyisi yüzyüze konuşmaktı. Mesaja cevap vermeye karar verdi.

" Selam , Simge daha iyi. Teşekkür ederim. Tunç konuşmamız lazım. Bu akşam dersler bitince buluşalım mı ? Sadece ikimiz ama. "

Telefonu elinden bırakamadı. Cevap gelir gelmez görmek istiyordu.

"Olur , görüşelim. Ders bitince kampüsün girişinde buluşup otururuz bir yere. Uyar mı ? "

"Tamamdır. Görüşürüz."

Tunç ile böyle resmi konuşmak hoşuna gitmiyordu. Ama kız kardeşi ile olan durumunu çözmeden hiç bir şekilde adım atamazdı. Artık tek yapması gereken zamanın hızlıca geçmesini beklemek ve buluştuğunda Tunç'a ne diyeceğini düşünmekti.

***

Kerem sabah konuştuğu gibi dersi bitince kampüsün girişine gelip beklemeye başladı. Ne diyeceğini hala toparlayamamıştı. O sırada uzaktan Tunç'un el salladığını gördü. Gülümseyerek yaklaşıyordu. Gülüşü ne kadar da güzel diye düşündü.

"Mert , selam nasılsın görüşmeyeli ? "

"İyidir seni sormalı ? " Tunç gülümsemesine rağmen Kerem hala soğuk ses tonunu değiştirmemişti.

"İyi bende. Hadi şu az ilerideki kafeye gidelim."

"Olur ,gidelim."

Kafeye gelirken yol boyu hiç konuşmadılar. Uygun bir yer seçip oturduktan sonra sipariş verdiler. Artık Kerem'in konuya girmesi gerekiyordu.

"Tunç , seninle konuşmak istediğim bir konu var. Ama nasıl başlayacağımı bilmiyorum."

Tunç heyecanlandı ama belli etmedi.
"İstediğin yerden başla. Çekinmene gerek yok."  Kerem'i bir nebze rahatlatmaya çalışıyordu. Acaba ne konuşacaktı diye içi kıpır kıpır etmeye başladı.

" Lafı uzatmadan söylüyorum. Simge senden hoşlanıyor. Sende iyi bir çocuksun tanıdığım kadarı ile. Kız kardeşim ile ciddi ve seviyeli bir ilişki düşünüyorsan, iznim var." Konuşmaya karar verdiğinden beri hiç böyle bir şey söyleyeceğini kendi bile hayal etmemişti. Ağzından çıkanlara kendi bile inanamadı.

" Bunu mu söyleyecektin ? Ne şimdi biz ilkokulda felan mıyız ? Simge kendi neden konuşmuyor ? Sen sözcüsü müsün ? " Tunç aşırı sinirlenmişti. Kendini tutamıyordu. " İznin var hem de. Sağol ya. Beşik getirin bir de kertin bizi. Yaşımıza takılmayın. Geç kalmış sayılmayız. Ben kendi içtiğimi öderim." Cevap bile beklemeden kalktı. Hayal kırıklığına uğramıştı. Kasaya uğrayıp hızlıca ayrıldı.

Kerem ağzını bile açamadı. O kadar pişmandı ki. Resmen aşık olduğu çocuğu kendi elleri ile başkasına bırakıyordu. Hem de kız kardeşine. Daha Tunç'un eşcinsel olup olmadığını bile bilmiyordu. Ama elinden başka bir şey de gelmiyordu. Kız kardeşine ihanet edemezdi. Başını ellerinin arasına alıp dirseklerini masaya dayadı. İşler daha da karıştı. Artık selam verecek yüzü bile kalmamıştı.

***

Tunç sinirli sinirli yürümeye devam etti. Kampüse tekrar girdi. Yürürken kendi kendine konuşuyordu." Kız kardeşi benden hoşlanıyormuşmuş. İzni varmışmış. Peh !  Çöpçatanlığın eksikti." Telefonu çaldı. İsme bile bakmadan direk açtı.

"Ne var ! Ne istiyorsun ? "

"Tunç sakin ne oluyoruz lan?"

"Sercan. Sen miydin ya. Kerem sandım. Kanka kusura bakma. Kerem ile konuştuk. Acayip sinirliyim. Gelmiş bana diyor ki , kız kardeşim senden hoşlanıyor, iznim var görüşmenize."

" Ne ! Delirdi mi lan bu ? " Sercan aşırı tepki vermişti. Aniden bağırınca etrafındakilerde irkildi.

" Boşver şu salağı. Kampüste misin ? Yanına geleyim."

" Gel kanka. Bizim fakültenin kantinindeyim."

Tunç hiç beklemediği bu konuşma karşısında ne yapacağını bilemiyordu. Yürürken tam karşıdan ona sırıtarak gelen kişiyi görünce sinir katsayısı daha da arttı. " Gel anasını satayım , bir sen eksiktin. Gel Allah'ın cezası gel "

***

Sizce karşıdan gelen kim ? Yorum ve oylarınızı bekliyorum. 😅

SIRDAN ADAM (GAY) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin