"Dün gece için teşekkürler. Çok uğraştırdım. Evini , yatağını benimle paylaştın. Görüşürüz. Daha fazla sorun çıkarmamak için erkenden çıktım. Bu arada uyurken çok güzel görünüyorsun :)"
Sercan notu bir kez daha okudu. Sonra Tunç'a döndü."Yani... Bilemedim ki."
"Neyi bilemedin lan? Bunu yazmış işte. Sen olsan ne anlardın diyorum kanka. Bu kadar zor mu anasını satayım? "
"Ya sakin. Anında çıldırıyorsun. Çocuğun yaptıkları ile bu notu bağdaştıramadım. İlla açıkça söyle diyorsan , söyleyeyim. Ben bu notu yazsaydım , hoşlandığım birine yazardım."
"Cidden mi? Oha ciddi misin ? " Tunç heyecanlanmıştı.
"Kanka ama Kerem'in nasıl biri olduğunu biliyorsun. En azından sana karşı. O yüzden bu anlamı çıkarma bence. Emin olmak lazım."
"Yemin ediyorum bıktım. Bu Mert'in belirsizliklerinden bıktım. Yırtacağım üstümü başımı. Cinnete az kaldı yani."
Tunç arkasından gelen ses ile irkildi."Neye sinirlendin sen bu kadar?"
Tunç bağıra bağıra konuşurken , arkadan gelen Kerem'di. "Sen ne kadarını duydun ?"
"Cinnet diyordun işte. O kadarını duydum. Yoksa öncesi de mi var ?" Kerem şüphe ile gözlerini kıstı. Esprili bir bakış attı ama Tunç ciddiye almıştı.
"Ya yok be. Sınavlar beni çok gerdi. Ona sinirlendim. Değil mi Sercan ? Söylesene kanka."
"Ya sorma. Ah bu sınavlar."
"Dert etmeyin. Hallolur." Kerem gülümsedi. Dün gece ki halinden eser yoktu. "Dersler bitince bir yerde oturalım dedik. Kampüse yakın diye buraya geldik bizim çocuklarla."
Tunç kendine hakim olamadı. Ciddi bir ses tonu ile sordu. " Sizin çocuklar ? "
Sercan telaşlandı. Masanın altından ayağına vurdu. Daha ortada hiç bir şey yokken çocuğa hesap soruyordu.
Kerem şaşırmıştı. " Anlamadım?"
Tunç ortamı yumuşatmak için kahkaha attı. " Ya hemen ciddiye alıyor. Şaka yapıyorum."
Kerem çattığı kaşlarını tekrar normale çevirdi. "Bir an öyle sorunca. Alemsin. Sevgilim gibi."
Tunç son cümleyi duyar duymaz , elini masadaki bardağa çarptı. Bardak masadan hafifçe yükselip yere uçtu.
"Hay Allah. Bugün de sakarlığım tuttu."
"Tunç iyi misin ?" Kerem anlık telaşladı.
"İyidir merak etme. Stresli olunca sakarlığı tutar onun." Sercan ortamı yumuşatmaya çalışıyordu.
"Neyse , ben daha fazla bölmeyeyim. Görüşürüz." Kerem son kez gülümseyip masadan ayrıldı.
"Lan ne oluyor ? Elin ayağına dolaştı."
"Sevgilim gibi deyince , panikledim. Ne bileyim ya? "
"Sevgilim gibi dedi diye , masayı kafamıza geçiriyordun. Çocuk seni öpse ne yapardın kim bilir ?"
Tunç sandalyeden düştü. Son duyduğu öyle heyecanlandırdı ki onu. Geriye doğru yaslanırken düştü.
"Tunç , kafayı mı yedin ? Lan konuşuyoruz sadece ? "
"Ya anasını satayım. Şöyle şeyler demesene lan."
"Tamam ya. Sakin ol artık. Hadi gidelim. Çocuk da bize bakıyor. Daha da rezil olmadan gidelim."
Tunç uzaktan Kerem'e el sallayıp hafifçe gülümsedi. Cidden ne ara bu kadar hoşlanır olmuştu ?
***
Eve girdikten sonra , eşyalarını odasına bırakıp , duşa girmek için hazırlık yapmaya başladı. Evde kimse yoktu. Annesi ile sabah evden çıkmadan konuşmuştu. Kız kardeşi ile birlikte halasında kalacaklarını söylemişti. Yalnızlığı seviyordu. Her şeyi hazırlayıp banyoya ilerlerken ,telefonu titredi. Kerem mesaj atmıştı.
"Tunç selam. Nasılsın? Evde yalnızım. Film izleyeceğim. Düşündüm de senle izlemek çok eğlenceli. Bana gel izleyelim hadi. Hem dün için kendimi affettirmem lazım."
"Selam Mert. Ben de duşa girmek üzereydim. Başka zaman yapsak olur mu ? "
"İstersen gelip alabilirim seni. Duş aldıktan sonra haber edersin bana."
"Mert ,duştan sonra hiç çıkasım gelmez ki. Sen gel istersen."
"Peki madem :) Birazdan oradayım."
Tunç duşa girip çıktıktan sonra gel diyemeden çevrimdışı oldu. Duşa girse , kapı çalsa kim açacaktı. Keremin gelmesini bekleyecekti. En iyisi o geldikten sonra girmekti. On beş dakika geçtikten sonra kapı çaldı. Bornozunu çıkarmamıştı. Üşenmişti.
"Hoşgeldin Mert. Gel "
"Ho-hoşbuldum." Resmen kekeledi. Tunç'u böyle bornozla görünce aklı gitti. Bu kadar seksi olduğunu hiç tahmin etmedi. Bir kaç kere yarı çıplak görmüştü. O zaman tam bakamamıştı Ama şu an göğsü karnına kadar açık ve bacaklarının tamamını gösteren bir bornoz ile karşısındaydı.
Tunç gülümsemesini gizleyemedi. Kerem'in heyecanlanması hoşuna gitmişti. "Sen odama geç. Duş alıp geleceğim ben. Sen 'hemen geliyorum' deyince , duşa giremedim. Kaldım böyle. Kusura bakma."
"Rica ederim. Asıl ben çat kapı yaptım. Sen kusura bakma." Konuşurken sürekli gözü Tunç'un vücuduna kayıyordu. Özellikle göğüs bölgesine. Boynu ve göğsü aşırı seksiydi. Tunç'un arkasından banyoya gidişini izledi.
Tunç banyoya doğru yürürken , bir yandan kendi kendine gülüyordu. Resmen dibi düşmüştü Kerem'in. Hoşuna gitmişti. Şimdi keyifle duş alacaktı.
***
Yaklaşık yirmi dakika sonra , Tunç ıslak saçları ve bornozu ile odaya girdi. " Kusura bakma , çok bekletmedim umarım."" Yok ya ne kusuru. Ben de izleyeceğimiz filmi seçiyordum. Bak bunu seçtim."
"Mert yine mi korku ya? İzleyemiyorum işte biliyorsun."
"Ya öyle değil. Adına bakma. Daha çok aksiyon."
"Bu seferde korkarsam , koynunda uyurum haberin olsun."
"Ne ? " Kerem beklemediği bir cümle duyunca aniden ciddileşti. Sakinliğini koruyamadı. Sesli bir şekilde söylemişti.
"Ya şaka yapıyorum. O kadar da değil."
Bir an ciddiye almıştı ama bunu Tunç'a söyleyemedi.
Tunç üstünü giymek istiyordu. Kerem'e 'odadan çık' diyemezdi. Yanında giyinmeye karar verdi. Bornozun altından boxerı giyip , kazağı kafasından geçirdikten sonra da bornozu çıkaracaktı. Boxerı planladığı gibi alttan giydi. Kazağı alıp kafasına geçirmeye çalıştı. Kazak kafasından geçmiyordu. Oldukça dardı. Resmen kazakla kavga ediyordu. Tam o sırada bornozu üstünden kayıverdi. Sadece boxer ile Kerem'in karşısında kaldı. Kazağı da kafasına geçiremeyince geri çıkardı. Kerem şaşkın gözlerle Tunç'u süzmeye başladı. Geldiğinden beri çıplak görmeyi bin defa aklından geçirmişken , Tunç'un karşısında böyle kalmasına çok şaşırmıştı. Kendi kendine mırıldandı. "Allah'ım ya öldüm cennetteyim ya da tüm dilek haklarımı tek seferde kullandım. "
***
Ne bir yorum var ne bir haber sizden.:D Söyleyin bileyim bıktınız mı benden.Artık yorum ile ödüllendirilsem mi :/ Düşüncelerinizi cidden merak ediyorum. Kısacıkta olsa yorum lütfen. Bölümler uzun diyorsanız kısaltayım. Ama 750 kelime ortalama ile yazmaya çalışıyorum. Öbür türlü çok kısa olacak gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRDAN ADAM (GAY) (Tamamlandı)
Teen FictionOdaya girdi.Oda rengarenk dizayn edilmişti ama genel havası hoşuna gitmişti.Kapının hemen yanındaki kıyafet dolabına yöneldi.Oda bu kadar geniş olmasına rağmen dolap neden kapının dibinde diye düşündü.Üstündeki gömleği çıkardı.Karşısındaki aynaya ba...