Akşam olmak üzereydi.Gün içinde annesi ve kız kardeşi ile vakit geçirdikten sonra Sercan'ı aramaya karar verdi.Ama vazgeçti.En iyisi mesaj atmaktı. Ya geçen ki gibi bir durumda yakalarsa diye aramak istemedi.
"Bro hadi gel artık, Çok gecikme.Şu benim meseleyi enine boyuna konuşalım."
"Yoldayım zaten.Görüşürüz"
Yarım saat kadar sonra kapı çaldı.Gelenin Sercan olduğunu bildiği için kapıyı açtı.
"Gel kanka , hoşgeldin."
"Hoşbuldum.Cips , çekirdek , kola , bir şeyler aldım.Gece uzun lazım eder."
"İyi yapmışsın gir hadi."
Sercan Tunç' un annesine selam verdikten sonra odaya çekildiler.
"Anlat bakalım.Aşk doktorun ayağına geldi.Kime ne hissediyorsun ?"
" O ne lan.Overlokçu musun? Ayağıma geldin?"
"Ne ? "
"Boşver şimdi.Elimizdeki verileri söylüyorum.Simge benden hoşlanıyor ama ben ona bir şey hissetmiyorum.İkincisi abisininde bana karşı boş olmadığını düşünmeye başladım."
"Anası ya da babası ile tanışma bari.Onlar da sana yürümesin." diye dalga geçip kıkırdadı.
"Sercan , üzüm tanesi kadar beynini buna yoracağına bana bir yol göster."
"Tamam ya.Bence işe Simge'yle konuşarak başlayabilirsin.En azından kızı ümitlendirme."
"Ben onu yapamam ki.Kızı üzemem.Simge çok iyi bir kız."
"Oldu paşam. Hem ayranım dökülmesin ,hem... Neyse.O zaman bekle o sana açılsın kibarca reddet.Bu gidişle gelir konuşur zaten."
"Hadi bunu böyle atlattık.Asıl mevzu ben Mert'den mi hoşlanıyorum?"
"Bunu bana mı soruyorsun? Ne hissettiğini bilemem ki."
"Ya bilmiyorum işte.Ben sana şöyle söyleyeyim.Bu çocuk bana bakarken etkileniyorum.Rahatsız olmuyorum.Bir erkek bana bakıyor diye huzursuz olmuyorum.Gözleri beni kendine çekiyor.Üstüme düştüğünde de , vücudunu hissettiğimde açıkçası hoşuma gitti.Bu beni eşcinsel mi yapıyor şimdi?"
"Yoo , her erkekten hoşlanan eşcinsel değil ki.Biseksüel de olabilirsin.Ama Simge'ye karşı bir şey hissetmemen seni eşcinsel yapabilir.Yalnız her erkeğin her kadına aşık olmadığını düşünürsek, biseksüel de olabilirsin.Hem Kerem'den hoşlanıp , hem bir kadınla olsaydın... Beynim yandı."
"Tamam dur.Eşcinsel ya da biseksüel.Ne farkeder.Önemli olan birini sevmek değil mi? "
"Öyle kanka ama bazı şeylerden de emin olmak lazım.Bu Kerem de senden hoşlandı mı? İkincisi senin ki ciddi bir his mi ,gelip geçici bir hoşlanma mı?"
"Bilmiyorum ki.Nasıl anlarız onu?"
"Bence Kerem'e yaz.Buluşma teklif et.Şöyle gözünün içine baka baka konuş.Bakalım ne derece etkileniyorsun."
"Olmaz ! Ben yapamam. O yazsın bana."
"Tamam , hemen beyin dalgalarımızla adama telepatik yollarla ulaşalım.Ya sen saf mısın ? Yaz işte ne olacak? "
" Emin olmadan bir adım atamam.Hem beklerim ben o yazar elbet.Hem geçenlerde telefon numaramı aldı."
"Oha ! Kesin yazar o zaman.Bir kaç gün bekle Bak yazmazsa , bir bahane bulup yazacaksın."
"Bakarız , söz veremem."
"Film izleyelim bari ya."
***
Kerem Mert bir kaç gündür odasından pek çıkmıyordu.Aklı fikri Tunç'taydı.Aşık mı olmuştu yoksa? Bir kere görmüştü ama onu düşünmeden edemiyordu.Mesaj atmak istiyordu.Yalnız ne diyeceğini bilmiyordu.Numarayı alırken yaptığı gibi saçmalarsa yine bir çuval inciri berbat ederdi.İyi bir bahaneye ihtiyacı vardı.Korkanın çocuğu olmaz diye düşünüp mesaj ekranına girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRDAN ADAM (GAY) (Tamamlandı)
Teen FictionOdaya girdi.Oda rengarenk dizayn edilmişti ama genel havası hoşuna gitmişti.Kapının hemen yanındaki kıyafet dolabına yöneldi.Oda bu kadar geniş olmasına rağmen dolap neden kapının dibinde diye düşündü.Üstündeki gömleği çıkardı.Karşısındaki aynaya ba...