Kerem hızlıca yerde yatan Tunç'un yanına gelmişti. "Bebeğim iyi misin?" O sırada elinde vazo ile sırıtan Simge'yle göz göze geldi. "Simge çıldırdın mı? Niye yardın çocuğun kafasını ?"
Simge abisinin yüz ifadesine dayanamadı. Kahkahayı bastı. " Ya ! Hazırlanıp çıkacaktım. Sonra beni çağırmaya geleceğinizi duydum. Saklandım. Kim gelirse vazoyu yiyecekti kafasına. Enişte bey çağırmaya gelince daha eğlenceli oldu. Hem intikamımı almış oldum. Canım abim senin saksı da kurtuldu böylece."
Kerem sırıttı. Tunç kıvranırken gülemiyordu. Eliyle ağzını kapattı. Tunç bir süre sonra elini başına bastırarak ayağa kalktı. " Ya kindar karı. Ne istedin narin kafamdan."
"Kıyamam ya. Öpeyim geçsin bebeğim."
"Mert fırsatçılık yapma. Sırıttığını gördüm. Ben de senin kafana geçiririm. Temelli ödeşiriz."
Kerem ellerini yukarı kaldırıp geri çekildi. "Tamam patron. Kızma."
"Simge ben seni hırsız sanmıştım ama ya. Bu haksızlık."
"Bende seni Tunç sandım. Ne tesadüf."
Kerem araya girdi. " Haksız da sayılmaz. Sen de hırsızsın."
Tunç ciddileşti. " Neyini çaldım lan?"
"Kalbimi." Kerem ile Simge anlaşmış gibi aynı anda baş ve işaret parmaklarını kalp şeklini tamamlar gibi birleştirdi.
"Şu sululuğa bakar mısın? Burada kafam kırıldı. Onlar romantizm derdinde. Mert bana buz getirir misin canım?"
" Canım ? Ben mi? Sana mı ? Buz mu? "
"Abimin devreleri yakmasana ya. Taş gibi karizma çocuğu ne hale getirmiş."
Tunç hava atar gibi konuştu." Ben mi dedim bana aşık ol diye? Hem ben olsam ben de bana aşık olurdum."
"Ben daha fazlasını kaldıramayacağım. Bu ego bana bile fazla. Oyun oynayacaksak ben manitayı ekeceğim."
"Bugünlük idare etsin. Telafi edersin."
"Eyvallah enişte bey."
Kerem elinde buz torbası ile koşturarak geldi. " Al hayatım. Koy o narin kafana bunu. Hem ne eniştesi lan. O senin yengen kızım."
"Mert şansını fazla zorluyorsun."
Kerem anında çark etti. " Yani lafın gelişi. Elbette enişten abisi."
"Abi iyice kılıbık oldun. Yarın karımdan şiddet görüyorum anamın evine kaçarım diye sanma , eve sokmam seni."
Kerem ağzını yana kıvırarak , Tunç'un duymayacağı bir tonda dudaklarının arasından konuştu. " Çaktırma. Gönlünü alayım. Tavlayayım. İpleri alıcam. Bende o iş."
Saniyeler içinde buz torbası Kerem'in kafaya gelmişti bile. " Lan adama bak. Vallahi keserim o dili he."
"Kızmasana aşkım. Şaka yapıyordum."
Hafif kaşlarını çattı. Dudaklarını yukarı kaldırdı.Tunç bu şirinliğe cidden kıyamıyordu.
"Off ya! Gel buraya o kedicik gibi bakan suratını yerim. Azcık öpeyim.""Hop ! Aile var." Simge işi baltalamak istiyordu. Ama sinsice sırıtıyordu.
"Simge , sen benim özkardeşim olduğuna emin misin? Şu an istikbalimle oynuyorsun." Kerem sitem ettikten sonra koşar adımlarla Tunç'un yanına gidip boynuna sarıldı. Tunç onu boynundan öpüp göğsüne bastırdı. "Hadi hayatım , sen de Sercan'ı ara. Simge senin flörtün geliyor mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRDAN ADAM (GAY) (Tamamlandı)
Teen FictionOdaya girdi.Oda rengarenk dizayn edilmişti ama genel havası hoşuna gitmişti.Kapının hemen yanındaki kıyafet dolabına yöneldi.Oda bu kadar geniş olmasına rağmen dolap neden kapının dibinde diye düşündü.Üstündeki gömleği çıkardı.Karşısındaki aynaya ba...