Tunç
Yemekleri yedikten sonra benim evime geçmiştik. Hamburgerci benim eve daha yakındı. Gizli sapık ile uğraşırken asıl meseleyi unutmuştum. Evin satılma işlemlerini başlatmam gerekiyordu. Yeni ev satın almak için bu evin satımından gelecek paraya ihtiyacımız vardı. Salonda Yavuz ile yeni ev hakkında planlar yaparken bu konu aklıma dank etmişti.
"Aşkım, bizim önce bu evi satmamız gerekiyor. Yarın ilk iş iyi bir emlakçıya gidelim olur mu? dedim.
"Olur hayatım. Bu arada bilgisayarını kullanabilir miyim? Kaç gündür kliniğe gidemiyorum. Sosyal medyadan bana yazan evcil hayvan sahipleri oluyor çoğu zaman. Onlara bakmak istiyorum."
Gülümsedim. "Düşünceli sevgilim. Bekle getireyim bilgisayarı." Yatak odasına gidip bilgisayarı getirdim.
"Teşekkür ederim hayatım." dedi gülümseyerek. Bilgisayarı açıp bir şeyler yapmaya başladı.
Ben de o sırada telefon ile emlakçıları araştırıyordum. Bir kaç emlakçının adresini ve numarasını kaydettikten sonra haberlere göz gezdirmek istedim. Gördüğüm haber ile sinirlerim alt üst olmuştu. Yavuz'u yanıma çağırdım. "Yavuz şuna bakar mısın? Gerçekten çıldıracağım."
Yavuz haberi görür görmez yüzünü ekşitti. Daha detayını bile okumamıştı. Gördüğü fotoğraflar verdiği tepki için yeterliydi. Altındaki haber yazısı ise oldukça sinir bozucu ve saygısızcaydı.
"Nihal Çetinoğlu'nun torunundan eşcinsel ilişki skaldalı.
Dünyaca ünlü kozmetik markasının eski Ceo'su ve onursal başkanı Nihal Çetinoğlu Fransa'da yaşamını sürdürürken bir süre önce malvarlığının büyük bir kısmını kızına ve torununa bırakmıştı. Bu para ile büyük bir vakıf kuran kızı ve torunu Tunç Çetinoğlu ardından açtıkları kimsesiz hayvanlar kliniği ile bir çok insanın kalbini kazanmıştı. Oysa ki Tunç Çetinoğlu'nun çarpık ilişkisi gündeme gelmesi ile bu vakfın ne amaca hizmet ettiği akılları karıştırdı. Kliniğin ofisinde çekilen gizli fotoğraflarda erkek sevgilisi ile oldukça samimi şekilde görüntülendi.
Haberi okuduktan sonra iyice sinirlenmiştim. Telefonu fırlattım. Yavuz telefonu yerden alıp yanıma geldi. Eliyle çenemi tutup başımı kaldırdı. Gözlerim sinirden dolmuştu. "Hayatım sakin ol. Sen ya da biz kötü bir şey yapmadık."
"Sakin olamam. O Simge'nin yaptığı şerefsizliği yanına bırakmayacağım."
"Artık polise gitmeli miyiz. Bu haberi yapanları da dava ederiz merak etme." dedi.
Yavuz'un tesellisi beni tatmin etmiyordu. O sırada halam aradı. Telefon ekranını Yavuz'a gösterdim. Sorun yok der gibi bir kaşları ile açmamı istedi. Telefonu hoparlöre aldım.
İstemsizce yüzümü ekşitip cevap verdim.
"Hala?""Alo, Tunç. Acilen görüşelim oğlum."
Derin bir nefes verdim. "Tamam hala. Nerede?"
"Benim evde. Yavuz da gelsin." Cevap beklemeden telefonu kapattı. Halamı uzun süredir böyle ciddi görmemiştim.
Kafamı yana eğerek dudağımı büzdüm. "Gidelim." dedim.
***
Halamın evinin önüne geldiğimizde arabayı durdurup Yavuz'a döndüm. "Halam'ın vereceği tepkiyi bilmiyorum ama ne olursa olsun sen herşeyden önemlisin benim için." dedim.
Gözlerime baktı. Gülümsedi. "Bu zorluklar beni senden ayırmaz. Aksine sana daha da bağlar." Elimi tutup avuç içinden öptü. "Seninle herşeye varım ben."
Gülerek yanağını okşadım. Arabadan indik. Apartman kapısından direk girdik. Kapı açıktı. Halamın dairesinin önüne geldiğimizde kapıyı çalmaya cesaret edemedim. Elim havada bir süre bekleyince Yavuz kafası ile hadi der gibi yaptı. Cesaretimi toplayıp kapıyı çaldım.
Kapı açıldı. Halam hiç bir şey demeden eliyle bize içeriyi gösterdi. Sadece başımı sallayarak içeri girdim. Salona geçtik. Yavuz'la yan yana koltuğa oturduk. Halam ise karşımıza oturdu.
"Evet. Baştan şunu belirteyim ki ilişkiniz ile ilgili hiç bir sorunum yok. Birbirinizi sevdiğiniz ve birbirinize sahip çıktığınız için sizlerle gurur duyuyorum. Son çıkan haber tam anlamıyla size yapılan çok büyük bir saygısızlık ve hakaret. Bu süreçte başından sonuna kadar yanınızdayım. Beni üzen tek şey ise gecemizi gündüzümüze katıp bir yerlere geçirdiğimiz vakıf ve kliniğin adının kirletilmesi."
Ayağa kalktım. Haberi gördüğümden beri içimde birikenleri gözyaşlarım ile dışarı vurmuştum. Halamın boynuna sarıldım. Aynı şekilde beni sımsıkı sardı. "Bu kadar mükemmel ve bu kadar iyi olmak zor olmuyor mu?" dedim.
"Senin için her şeyi feda ederim. Sen benim oğlumsun. Kardeşimin ve annenin yadigarısın. Takma bunları kafana birlikte üstesinden geleceğiz."
Kafamı çevirdiğimde Yavuz'un gözlerinin dolduğunu gördüm. Tekrar onun yanına gittim elini tuttum. Bana gülümseyerek karşılık verdi. Artık daha güçlü hissediyordum. Halam yanımızdaydı.
Konuyu nasıl çözeceğimizi düşünürken Yavuz'dan bir öneri geldi. "Bence hep beraber bir basın toplantısı düzenleyelim. Hiçbir şeyi inkar etmeyelim. Toplumun eşcinselliğe bakışının önyargılı olduğunu biliyoruz. Kendimizi açıklayalım. Onlardan bir farkımız olmadığını anlatalım."
Halam Yavuz'a baktı. "Harika bir fikir. Utanılacak bir şey yapmadınız. Ben sekreterimi arayıp yarına bir basın toplantısı düzenlemesi için gazetecilere ulaşmasını söyleyeceğim." dedi.
İçim rahatlamıştı. Halam sekreterini aramak için mutfağa gitti. Ben ise telefonumu alıp Simge'yi aradım.
"Alo ,Simge?"
"Efendim Tunç. Beni neden arıyorsun hala? Abimle ilişkin bittiğine göre aramızda bir bağ kaldığını düşünmüyorum."
"Sen neden aradığımız çok iyi biliyorsun. O çektiğin ya da çektirdiğin fotoğraflar için elbette. En son ki haber bardağı taşıran son damla oldu. Seni dava edeceğim."
"Tunç ne saçmalıyorsun bilmiyorum ama ne o haberle ne de bahsettiğin fotoğraflarla bir ilgim yok. Hem ne haberiymiş bu"
"Güzel. İnkar ediyorsun demek. Artık her şeyin hesabını mahkemede vereceksin."
"Senin saçmalıklarını dinleyecek zamanım yok. Kapatıyorum." Telefonu yüzüme kapattı.
Yavuz ile göz göze geldik. Simge ile konuşurken telefonuna gelen mesaj sesini duymuştum. O sırada bana telefonu kapatmamı işaret etmişti. Ama nedenini anlamamıştım. Konuşmam bitince dikkatimi Yavuz'a verdim. "Hayatım yanlış kişiyi tehdit ettin. Fotoğrafları çeken şerefsiz bana mesaj atmış. İsmi gördüğünde sinirlerin bozulacak ama şaşıracağını zannetmiyorum.
***
Mis gibi sıcak sıcak bir bölüm daha. İyi okumalar ♥️ oy ve yorumları arttırabilir misiniz canlarım.Bu bölümü Gnhkr_ ve WhoWinchester a ithaf etmek istedim. Destekleri için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRDAN ADAM (GAY) (Tamamlandı)
Teen FictionOdaya girdi.Oda rengarenk dizayn edilmişti ama genel havası hoşuna gitmişti.Kapının hemen yanındaki kıyafet dolabına yöneldi.Oda bu kadar geniş olmasına rağmen dolap neden kapının dibinde diye düşündü.Üstündeki gömleği çıkardı.Karşısındaki aynaya ba...