2.Bölüm

11.6K 579 495
                                    

Ders bitince eşyalarını topladı.Bir yandan hala Sercan'ın dediklerini düşünüyordu.O kız Tunç'a aşık olabilir miydi cidden? Ama olsa ne olurdu ki? Kızla karşılaştığında hiç bir şey hissetmediğini biliyordu.Yine de öyle güzel bir kızın kendisini beğenmesi hoşuna gitmişti.Elini yumruk yapıp yanağına yaslamış şekilde bunları düşünürken Sercan'ın dürtmesi ile kendine geldi.

"Alo! Fazla açılma kaybolursun."

"Ne ? Dalga geçme ya.Dalmışım işte.Hadi gidelim."

"Bana geçelim istersen.Şu ödevleri yaparız hem."

"Bro yarın yapalım mı? Dünden beri uykusuzum."

"Olur , farketmez.Simge yazdı mı?"

" Yoo. Yazması mı gerekiyordu? "

"Yani. Belki de senden bir hamle bekliyor artık."

"Ya ne diyeceğim ben ona.Benden hoşlanmışsın çıkak mı ? Diyeceğim."

"Üniversiteyi bitirdikten sonra ek iş olarak stand up yap sen. Espri yeteneğini de yabana atma."

"Cıvıma bir kere de.Akıl ver bana."

"Yaz işte.Başka dersin notlarını da istersen vereyim diye."

"Daha verdiklerimi alamadım ki."

"Nasıl? Fotokopi çektirmedi mi?

"Hayır , elle yazmak için aldı.Daha kalıcı oluyormuş."

"Oha ! Bal gibi hoşlanıyor senden."

"Sabah hangi müneccimin bokunu yedin geldin.Nereden çıkardın onu.Sadece basit bir beğenme de olabilir."

"Lan basit beğenme olsa .Niye notları senden alsın.Amacı seninle tekrar görüşmek işte."

"Ya bro işin aslı ben kızdan elektrik alamadım ki.Güzel kız , hoş kız da ne bileyim."

"Ya güzel , alımlı hem zengin.Sende çirkin değilsin ki.Boylu poslu esmer adamsın.Senden hoşlanması normal."

"Ya ne esmerler vardır çevresinde.Bence geçici bir heves onunki."

"Tunç cidden kalın kafalısın.Tamam o zaman sadece denersin.Belki başka bir yönün hoşuna gitti.Bir gülüş , bir bakış.Sen dedin "Hiç sevgilim olmadı "diye.20 yaşındasın.Sence bu normal mi?

"Ya ne var bunda.Ben hep ders çalıştım.Hiç bu taraklarda bezim olmadı."

"Tamam işte.Hem kız özel hisseder.İlk sevgilisi olacaksın.Allah'ım ne kadar masum." Sercan ellerini göğsünde birleştirdi.

"Sercan yapma şunu çok komik görünüyorsun."

Sercan bu lafına karşılık elini Tunç'un beline attı.Tunç'u kendine çekti."Naz etme işte bebeğim.Sende istiyorsun."

Tunç geniş bir gülümseme ile Sercan'ın elini itti."Lan ne yapıyorsun? " Sercan'ın samimiyetine güvendiği için bu esprilerden ve el şakalarından rahatsız olmuyordu.Sercan da ona göz kırptı.Gülüşmeleri devam ederken Simge gelmişti.

"Selamlar . Tunç , şey ya.Notlarını yazdım ama salonda unutmuştum.Sağolsun yardımcımız gereksiz sanıp atmış.Ama merak etme.Senin için de yazacağım , getireceğim.Lütfen kusura bakma."

"Yok ya sorun değil.Finallerden bir hafta önce getirsen yeter.Ya da ver ben yazayım.Zahmet etme."

"Olmaz ! Benim hatam.Ben yazarım."

"Peki o zaman görüşürüz." Tunç ile Sercan arkasını dönüp giderken Simge tekrar seslendi.

"Tunç ya.Şey... Aslında yarın bize gelsen mi ki? Yanlış anlama hem notları geçiririz hem de ders çalışırdık.Ama işin varsa sorun değil.Gelmek zorunda değilsin."

"Tamam Simge olur."

"Olsun ya.Başka zamana kısmet o zaman.Aniden çağırdım zaten.Benim hatam."

Sercan güldü.Eliyle Simge'nin omzunu dürttü." Kız , çocuk tamam dedi işte.Niye karıştırıyorsun."

Simge'nin nefes alışları iyice hızlandı.Heyecanlandığı belliydi."Tamam o zaman yarın dersler bitince akşam geçeriz bize." Cevap beklemeden hızlı adımlarla oradan uzaklaştı.

Tunç , eliyle ensesini kaşıyarak Sercan'a döndü." Bro yarın senle ödev yapacaktık ama şimdi kıza tamam dedim.İstersen iptal edeyim."

"Hayır , hayır ! Git sen biz yaparız bir ara.Bu fırsat kaçar mı.Baksana ablam sana nasıl yanık.Ah ulan böyle bir yavuklum olmadı be.Benle konuşurken heyecanlanan."

"Sercan ya.Alemsin.Dediğin gibi galiba.Bayağı hoşlanıyor."

"Salak olmayan anlardı zaten şimdiye."

"Sen bana laf mı sokuyorsun? Alırım façanı."

"Woww , haşin erkeğim .Islandım."

Tunç kahkaha attı."Ağzına tükürüyüm.Dayılık bile taslayamıyoruz.Hadi gidelim artık."

***
(Bir gün sonra)

Simgenin verdiği adrese gelmişti.Simge ev deyince apartman dairesine geleceğini sanıyordu ama şu an koca bahçeli bir villanın önündeydi.Kapıyı çaldı.Çok geçmeden Simge kapıyı açtı.

"Tunç hoşgeldin.Gel içeri."

"Hoşbuldum."

"Hava güzel istersen bahçede oturalım.İstersen içeride çalışırız."

"İçeri girsek iyi olur aslında.Benim bazı çiçeklere alerjim var.Sizin bahçede de bir sürü çiçek var gibi.Hiç riske etmesek olur mu?"

" Hadi ya." Simge biraz üzüldü.Bahçedeki masayı güzelce hazırlatmıştı."Neyse canım , sağlık bu. Ben şimdi söylerim.İçeriyi hazırlatırım."

"Cidden kusura bakma.Çok uğraşmışsın ama."

"Yok , dert etme sen.Hadi girelim."

İçeri girdiler Evin salonu bile onların evinin 3 katı kadar büyüktü neredeyse.Masaya geçtiler.Tunç ufaktan anlatmaya başladı.Simge , Tunç'un yazdıklarına bakmaktan çok onu izliyordu.

"Şimdi sen bu sorunun benzerini çözer misin?"

"Ha , neyi?Getireyim ne istemiştin? " Simge toparlanmaya çalışırken sakarlık yapmıştı.Masadaki suya eli çarptı.Su önce notlara döküldü ama aniden döküldüğü için bir kısmı da Tunç'un üstüne sıçradı.

"Hay Allah ya.Çok özür dilerim."

"Sorun değil.alt tarafı su.Kurur birazdan."

"Böyle oturma istersen.Yukarıya çıkınca soldaki ikinci oda abimin odası.İstersen oradan birşeyler al üstüne.Bunu kurutalım hemen."

"Simge cidden sorun değil.İyiyim böyle." Aslında değildi.Havalar soğukta olsa sıcakta olsa ıslak kıyafet ile oturmaktan nefret ederdi.Ama kibarlık olsun diye Simge'nin teklifini reddetmişti.

"Yok benim içim rahat etmeyecek.Baksana çok rahatsızsın.Hadi lütfen.Çık hallet hemen."

"Peki madem." Daha fazla ısrar etmesine izin vermedi.Yukarı çıkmak için merdivenlere yöneldi.

Odaya girdi.Oda rengarenk dizayn edilmişti ama genel havası hoşuna gitmişti.Kapının hemen yanındaki kıyafet dolabına yöneldi.Oda bu kadar geniş olmasına rağmen dolap neden kapının dibinde diye düşündü.Üstündeki gömleği çıkardı.Karşısındaki aynaya bakmaktan kendini alamadı.Bayağı bir zamandır spor yapamadığı için içerlemişti ama vücudu hala iyi görünüyordu.Dolabı açıp bir şeyler bakarken aniden kapı açıldı.Açılır açılmaz adamın biri üstüne düşmüştü.Düşmenin etkisi ile gözlerini refleks olarak kapatmıştı ama açtığında karşılaştığı ela gözler daha önce hiç görmediği kadar güzel ve masum bakıyordu.

***

Olaylar başlıyor :) Tanışma evresini çok uzatmak istemedim.Yorum ve oylarınızı esirgemeyin lütfen.Güncelleme : İlk bölümlerde sıkılıp bırakmayın pişman olursunuz :)

SIRDAN ADAM (GAY) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin