Tunç gördüğü manzara karşısında hiç bir şey diyemedi.Kerem çırılçıplak ve kucağında ise biri vardı. Üstelik çocuğun içindeydi. Kapı sesi ile irkilen Kerem gözlerini araladı. Alkolun etkisi ile içi geçmişti. Tunç ne hissetmesi gerektiğini bilmiyordu. Ama emin olduğu tek his hayalkırıklığıydı. İhanet edilmiş gibi hissedemezdi. Kerem sevgilisi değildi. Kerem ,Tunç'u farkettiğinde üstündeki çocuğu yana doğru itip ayağa kalkmaya çalıştı. Ama Tunç çoktan gitmişti. Kerem üstünü toparlayıp Furkanı uyandırdı. Üstünü giymesini söyledi. Onu bu halde burada bırakamazdı. Tunç'un arkasından koşturmaya başladı. Barın kapısından çıktığında Tunç taksiye çoktan binmişti.
"Dur !" diye bağırdı. Ama tepki alamadı. Hemen arabasına atladı. Aşırı alkollü olmasına rağmen oldukça kendindeydi. Heyecan , korku ve endişenin getirisi olan adrenalinin sayesindeydi. O kadar endişeliydi ki Tunç'u kazanmadan kaybetmişti. Arabayı çalıştıracak takati kendinde bulamadı. Kafasını direksiyona gömdü. Gözlerinden süzülen damlalar yanaklarına inmeye başladı. Başlarda çok sessiz olan ağlamasına hıçkırıklar eşlik etmeye başladı. Bu hatayı nasıl yapabilmişti ki?
***
Tunç sinirden küplere binmişti. Orada tepki veremedi. Hangi sıfatla ne diyecekti ki? Kendi kendine konuşuyordu
"Ya Tunç sen aptal mısın ? Senin ne haddine birinden hoşlanmak. Al işte. Aldın mı cevabını."
Taksici cevap verme gereği duydu. "Bir şey mi dediniz?"
"Yok abi. Sen devam et. Kendi kendime konuşuyorum. Salaklık bende ki. Hayır aptallık bende. Hatta beyin yok ki bende. Ne diye , iki flört edene kanıyorum. Al bak gördün mü Tunç salağı ? Adam sana iki güldü , iki ilgi gösterdi diye aşık oldun. Zengin züppesi , şeref yoksunu işte ne olacak. Ananla baban seni yaparken şerefsizliği kepçe ile onuru çay kaşığı ile mi ekledi acaba."
Taksici şaşırmıştı.Kısık bir sesle söylendi. "Çattık ya."
Tunç parayı öder ödemez indi. Telefonunu çıkarıp Sercan'ı aradı.
"Kanka , neredesin ? İşin yoksa bana gelir misin ?"
" Off yoksa bu bir davet mi yakışıklı. Kaçıramam ki bunu. Geliyorum."
Tunç anlık olarak gülümsemesine engel olamadı. Herşeye rağmen onu gülümseten bir dostu vardı. Ama tekrardan aklına Kerem'in son görüntüsü geldi. Bu manzarayı aklından çıkaramıyordu. İçeri girdi. Saat geç olduğu için annesi ve kız kardeşi uyumuştu. Sercan'a geldiğinde kapıyı çalmaması ve telefondan haber vermesi için mesaj attı.
Yaklaşık bir saat sonra Sercan geldiğini haber veren mesajı attı. Tunç ses çıkarmamaya özen göstererek kapıyı açmaya gitti. Eliyle arkadaşını içeri davet etti. Tunç'un odasına geçtiler.
"Sercan kısık sesle konuşalım. Annemler uyuyor."
"Tamam kanka. Sen beni öylesine mi çağırdın ? Yoksa bir şey mi oldu?"
"Oldu kanka , olmaz olsun."
Sercan bu siteme anlam veremedi ama sırıttı. "Yoksa Kerem ile fanfinifon mu ha?"
"Bana Mert deme ! Bana Mert deme!"
"Lan dur bağırma. Sen dedin ya sessiz olalım diye. İçine Hafız Burhan mı kaçtı. Sesin midenden mi geliyor. Ne oldu? Hem onun adı Kerem değil miydi ya?"
"Bağırmamın sebebini sorarken isimlere mi takılıyorsun Sercan. İki ismi var adı batası şerefsizin."
"Anlatacak mısın artık? Yoksa yangın var diye bağırayım mı?"
"Tamam sus.Bir de senle uğraşmayayım. Bu Allah cezası beni aldattı."
"Ne ? Aldattı mı? " Sercan kahkahasına engel olamadı. "Ne içiyorsan bende istiyorum. Sevgili bile değilsiniz lan. Ne aldatması . Alık mısın sen? "
"Doğru. Aldatmadı. Ama ben onu uygunsuz bir şekilde bastım."
"Hala bastım diyor. Lan sevgilin değil."
"Ya tamam gördüm işte."
"Nasıl gördün? Biriyle öpüşürken mi?"
"Ah Sercan, Saf Sercan. Tüm insanlara beyin dağıtılırken sıra ona geldiğinde üstü kalsın diyen Sercan. Ben deli miyim ? Birini öptü diye olay çıkarayım. Evet yine tepki verirdim ama bu kadar sinirlenmezdim herhalde."
"Oha ne görmüş olabilirsin ki?"
"Bu salak sabah bizden çıktı. Morali bozuk gibiydi. Bende akşama doğru bir kontrol edeyim dedim. Hep gittiği bara gitmiş. Daha önce ikimiz gitmiştik hatta. Oraya gittim, çalışanlara sordum. Tuvalete gitti dediler."
"Kerem dün gece sende mi kaldı?"
"Evet. Ne yazık ki ! Her neyse. Tuvalete girdim. Kabinlerden biri kapalıydı ama kilitli değildi.Hafifçe araladım. Bir de ne göreyim?"
"Deme ya. Kusmuşlar mı her yere. İğrenç ya."
"Sercan sen bugün beni mi sınıyorsun? Lan konuyu dağıtma. İçeriye kafamı uzattım. Kerem ve kucağında bir adam. İkisi de çırılçıplak. Kerem de çocuğun içindeydi. Öylece içi geçmiş şekilde duruyordu."
"Oha ! Yuh ! Çüş ! Brrreh ! "
Tunç , Sercan'ın ağzını aniden kapattı. "O dilini dibinden çekerim şimdi. Ayağı yanmış itler gibi bağırma."
Sercan hala şaşkındı."Ya bu senden hoşlanmıyor muydu?"
"Bilmiyorum bro. Bu hareketinden anlıyoruz ki ,kendi kendime gelin güvey olmuşum."
"Lan mümkün değil. Bu çocuk senden hoşlanıyor."
"Öyle olsa bile , artık bizden olmaz. Başkası ile onu o şekilde görüp , geniş geniş onunla sevgili olamam. İstediğini yapmakta özgür. Bu yüzden ondan hesap soramam. Ama artık ondan uzak durabilirim."
"Haklısın kanka. Adamlık söz konusu olduğunda nedense erkeklerden elenen daha çok oluyor."
"Adamlık parayla satılsaydı da şu Kerem'e bir kaç ton alsaydık."
"Kanka ben kalkayım artık. Geç olmadan eve gideyim."
"Saçmalama lan. Kal bu gece. Bir lafıma sorgusuz sualsiz yanıma geldin. Bırakmam."
"İyi madem. Uyuyalım o zaman. Geleceğim elbet. Başka bir numaralı dostun mu var? " Elini Tunç'un omzuna koyup gülümsedi.
"Başka dostum mu var Sercan?" Omzundaki elin üstüne elini kapatıp teşekkür eder gibi hafifçe dokundu. "Hadi yatalım artık."
Yatağa girip sırt sırta döndüler. Sercan hızlı bir şekilde uykuya dalarken , Tunç gözlerini bile kırpmıyordu.Tek düşündüğü yarın sabah ne olacağıydı.
Saatler geçmişti. Hala gözüne uyku girmemişti. Son çare olarak Sercan'ı dürtükledi. "Sercan , kalk ! Kalk! Kalk! Kalk artık ! Kalk"
"Ya ne var. Gak gak gak. Uyuyorum ağzına tükürdüğümün adamı."
" Ama ben uyuyamıyorum. Kalk ve bir plan yapalım. Bu Mert köpeğinin ettiğini yanına bırakamam."
"Ya hani umrunda değildi."
"Artık umrumda. Kalkıyor musun yoksa yine ıslatayım mı?"
"Off ! Tamam ya tamam. Al uyandım. Başın göğe erdi mi?"
"Daha değil. O Mert'e bunun hesabını sormadan bana rahat yok."
***
Ortalık karışmaya başladı. Sizce neler olacak😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRDAN ADAM (GAY) (Tamamlandı)
Roman pour AdolescentsOdaya girdi.Oda rengarenk dizayn edilmişti ama genel havası hoşuna gitmişti.Kapının hemen yanındaki kıyafet dolabına yöneldi.Oda bu kadar geniş olmasına rağmen dolap neden kapının dibinde diye düşündü.Üstündeki gömleği çıkardı.Karşısındaki aynaya ba...