50.

318 24 14
                                    

Pov' Park Jimin


🔞Sisältää smuttia!


Istun Yoongin kanssa tuon asunnon sohvalla. Syömme tilaamiamme pitsoja.

Saatuamme pitsat syötyä, Yoongi vetäytyy sohvalle makaamaan vetäen mut mukanaan. Makaan nyt siis tuon päällä. Katson tuota silmiin ja hymyilen hieman. Olen niin onnellinen.

En ollut yhtään varautunut, joten säikähdän, kun Yoongi yhtäkkiä puhaltaa mun kasvoja päin. Säpsähdän taaksepäin ja melkein putoan sohvalta. Kuitenkin tunnen tuon turvalliset kädet ympärilläni.

Siirrän katseeni takaisin tuon kasvoihin. Enää en saa puhallusta päin naamaa. Onneksi.

Ei kulu kauaakaan kun huomaan Yoongin lähentyvän mun kasvoja. Tuo sulkee silmänsä ja painaa huulemme vastakkain. Niin ihanalta kuin se tuntuu... Huokaisen hiljaa vastaten suudelmaan varovasti. Painaudun yhä vain enemmän tuota vasten syventäen suudelmaa entisestään. Tulen vain ihan hulluksi tuon seurassa. Ja varsinkin kun saan viimein tuntea tuon täydelliset huulet omillani.
Hetken kiihkeän suutelu jälkeen, alan riisumaan tuolta paitaa. Tungen käsiäni tuon paidan alle paljaalle iholle. Silitän hetken kun selkää, kunnes tartun tuon paidan reunaan alkaen vetämään sitä sitten ylöspäin. Irrottaudun suudelmasta siksi aikaa, että tuon paita lepää vihdoin jossain muualla kuin tuon päällä. Jonkin ajan päästä tuo vetää munkin paidan pois. Eihän vaatteita tässä oikeastaan edes tarvita. Täysin turhia nekin ovat. Pian alan käydä tuon housujen kimppuun. Avaan tuolta vyön, napit ja vetoketjun. Nousen istumaan tuon jalkojen päälle vetäen tuolta kiusallisen hitaasti housuja muualle. Painaudun uudelleen tuota vasten. Kuitenkin kohta huomaan että olen itse tuon alla. Jossain kohdassa - jota en huomannut - Yoongi oli vaihtanut paikkojamme.

Yoongin imiessä kaulaani tunnen kuinka housujeni tila alkaa käydä ahtaaksi. Yoongi virnistää kaulani ihoa vasten, tunnen sen hyvin. Tuo nousee istumaan lantioni kohdalle hieroen itseään koko ajan kasvavaa kohoumaani vasten. Painaudun sohvaan kiinni puristaen kynsilläni tuon selkää. Varmasti siihen jäisi kunnenjälkiä.

Yoongi kumartuu mun lantion kohdalle alkaen avaamaan mun housuja. Pidän silmiäni kiinni ja puren alahuultani. Halusin vain päästä puristavista housuista pois. Tuo vetää minulta samalla housujen lisäksi bokserit muualle. Olen nyt ihan täysin alasti tuon alapuolella. Yoongi ottaa itseltäänkin viimeisen vaatekappaleen, bokserit, pois.

Avaan silmäni ja tuijotan tuon täydellistä kehoa pitkään. Tuo tekee samoin mulle.

Näen kuinka Yoongi kumartuu nappaamaan jotakin olohuoneen pöydän laatikosta. Tuo avaa pienen sinisen paketin, ja alkaa asettaa sieltä tullutta kondomia itselleen. Nielaisen pienesti tuijottaen tuon kasvoja koko sen ajan.

Sen tehtyään Yoongi asettuu taas hyvin mun päälle. Se avaa mun jalkoja hieman.

"Sano sitten jos tuntuu pahalle~"
Se kuiskaa mun korvaan. Värähdän tuon äänestä, joka kuulostaa niin taivaalliselle.

Nyökkään vain vastaukseksi. Ei siihen varmaan sen enempää tarvittu.

Hitaasti Yoongi työntyy mun sisälle. Voihkaisen heti kovaan ääneen, kun tunnen tuon ison sisälläni. Kyllä, se tuntuu ihan hemmetin hyvälle. Harmi vaan ettei ketään muu saa ikinä kokea sitä >3

Yoongi jatkaa aluksi hieman hitaammalla liikkeellä, nopeuttaen sitä kuitenkin vähän väliä. Voihkintani kuuluu varmasti koko naapurustoon.

-

Yoongi valahtaa leveälle sohvalle viereeni. Molemmat hengitämme raskaasti hikisinä. En ole ikinä tuntenut mitään näin hyvää..


Lyhyt, vähän erilainen luku🦛
Toivon että tää kelpaa vaikkei mitään laadukkaina kamaa olekkaan:D

What Is Life Really Like? 💫🕊️Onde histórias criam vida. Descubra agora