55

162 17 4
                                    

Pov' Kim Taehyung

Nousimme jonkin ajan päästä Jungkookin kanssa ruohikolta. Nyt olisi jo aika mennä kotiin.

Nappasin jälleen paremmin Jungkookin  pienestä kädestä kiinni. Heiluttelin käsiämme edes takas välissämme. Hymyilin samalla itsekseni katsoen eteenpäin tietä. Olin vain niin onnellinen Jungkookin kanssa, enkä kestäisi jos joskus joutuisin ei omasta tahdostani hylkäämään tuon.

Oli lämmin iltapäivä. Aurinko oli alkanut laskemaan vähän aikaa sitten.

"Voidaanko hakea jäätelöä?" Jungkook kysyi ja käänsi katseensa minua kohti.

Nyökkäsin pienesti vastaukseksi. Olin alkanut jättämään sanallisia vastauksia todella paljon pois.

Kävelimme kädet tiukasti kiinni toisissaan kohti lähintä jäätelökioskia. Sinne päästyämme katsoimme kioskin ikkunasta vaihtoehtoja. Päädyimme ottamaan ihan perus jäätelö. Minä itse otin suklaajäätelön ja Jungkook valitsi mansikan. Hyvä valinta.

Kävelimme takaisin puiston penkille istumaan. Istuin aivan kiinni Jungkookiin, alkaen syömään samalla jäätelöäni. Inhottavalla käänteellä jäätelöni alkoi sulaa kovaa tahtia. Sen johteena ruskeaa suklaajäätelöä löytyi hetken päästä valkoiselta paidaltani.

"Hitto..." Mutisin hiljaa yrittäen pyyhkiä jäätelöä sormellani paidalta pois. Ei onnistunut. Se vain levisi enemmän isommalle alueelle. Huokaisin syvään ehkä hieman turhautuneena.

"Älä pyyhi sitä enempää ettei se leviä lisää. Mennään näiden jälkeen kotiin ja laitetaan sun paita pyykkiin. Ei se oo niin vakavaa, Hei"  Jungkook hymyili ja naurahti minulle hiljaa.

Nyökkäsin tuolle taas. En keksinyt muutakaan. Paitani sotkeutuminen oli mielestäni kyllä aika huono juttu. Pidin tästä paidasta aika paljon. Päätin kuitenkin että kotona lainaan Jungkookilta puhtaan paidan. Ne olivat paljon mukavempia kuin omani.

Saimme jäätelöt syötyä. Nousimme siis ylös ja lähdimme kävelemään kotiin takaisin.

Avasin omakotitalon oven avaimella ja päästin Jungkookin ensimmäisenä eteiseen. Astuin sitten itse perässä ja suljin oven. Riisuin kenkäni ja takkini eteiseen, samoin Jungkook.

Lähdin heti viemään paitaani pyykkiin. Sen jälkeen astelin rauhassa puolialastomana makkariin ja kaivoin vaatekaapista yhden Jungkookin T-paidoista.
Puin sen ylleni ja palasin olohuoneeseen jossa näin Jungkookin istumassa sohvalla puhelin käsissään.
Kävelin sohvan taakse ja kumarruin halaamaan tuota takaapäin. Laskin leukani Jungkookin päälaelle pitäen käsiäni tuon ympärillä. Sain tuon kääntämään päänsä taaksepäin nähdäkseen minut. Iso hymy nousi kasvoilleni huomatessani Jungkookin leveän hymyn.

"Oot niin suloinen ku hymyilet tolleen" Kuiskasin hiljaa Jungkookin korvaan.

"Ai miten mä Hymyilen? Eihän tää oo mitenkään erikoinen" Jungkook naurahti kääntyen kokonaan sohvalla minua kohti.

Kiipesin sohvan selkänojan yli tuon viereen istumaan. Nostin Jungkookin syliini istumaan katsoen tuota suoraan silmiin.
"Ei sillä niin väliä, eihän?"
Kysyin katsoen tuota kysyvästi hymyillen.

"Ei. Ei sillä oo väliä"
Jungkook hymähti.

"Hyvä. Ei niin ookkaan. En vois todellakaan olla onnellisempi ku nyt. Paitsi et oon onnellisempi sit ku me ollaan ikuisesti yhdessä"
Hymyilin leveästi antaen tuolle pienen suukon poskelle.

"Mä en malta odottaa" Jungkook mutisi hiljaa tarrautuen minuun kiinni. Kiedoin käsiäni paremmin tuon ympärille pysyen hiljaa. En vain tiennyt mitään mitä sanoisi nyt. Olin vain niin onnellinen.

Myöhään illasta päätimme laittaa saunan lämpiämään. Emme olleet käyttäneet sitä moniin kertoihin. Vain ihan muutamia kertoja.

Laitettuani saunan lämpiämään, palasin Jungkookin seuraksi takaisin olohuoneeseen. Istuin sohvalle ja kaappasin tuon haliin. Pysyin vaik koko ajan hiljaa painaen Jungkookia enemmän kiinni itseeni.

Saunan lämmittyä lähdimme kylppäriin. Riisuimme kaikki vaatteemme pyykkikoriin. Astelin ensimmäisenä varovaisesti suihkuun. Suihkumme oli sen verran pieni, ettei sinne millään mahtuisi kahta ihmistä samaan aikaan. Peseydyttyäni kokonaan poistuin suihkukopista. Päästin Jungkookin sinne asettuen itse jo saunan ylälauteelle istumaan. Nojauduin saunan seinää vasten ja suljin silmäni. Hetken päästä kuulin saunan oven aukeavan ja Jungkookin istuvan viereeni lauteelle.

Avasin silmäni ja käänsin katseeni Jungkookiin. Hymyilin tuolle hennosti.

Hymyilimme toisillemme hetken aikaa ihan vain ollen hiljaa samalla.

Olimme saunassa vähän yli puoli tuntia. Kävimme sen jälkeen vielä vuorotellen pesulla ja menimme makkariin laittamaan puhtaat rennot vaatteet päälle.

Loppu ajaksi vain asetuimme sängyllemme makaamaan katsellen kattoon. Pidin kättäni hellästi Jungkookin reidellä. Suljin silmäni ja hymyilin itsekseni.

Avasin silmäni hetken päästä kun tunsin Jungkookin kömpivän päälleni koko painollaan. Hymyilin tuolle huvittuneena.

Kiedoin käteni tuon selän taakse. Katson vain tuota silmiin tekemättä mitään. En oikeastaan ehdikään tekemään mitään, ennen kuin Jungkook jo painoi huulensa omilleni. Olin jo ehtinyt unohtamaan kuinka hyvältä se tuntui. Liikutin käteni hitaasti tuon niskan taakse jatkaen pientä pusua syvempänä suudelmana. Olin vain niin onnellinen Jungkookin kanssa. En voisi olla onnellisempi kenenkään muun kanssa. Jungkook on koko elämäni upein asia.

What Is Life Really Like? 💫🕊️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora