-kertojan nk-
"lähdetäänkö meille?" Jung-Hyun ehdotti.
Nyökkäsimme Taehyungin kanssa vastaukseksi myöntävästi.
Pojat lähtivät yhdessä vierekkäin kävellen kohti suloista valkoista taloa.
He eivät juurikaan puhuneet matkan aikana, mutta juuri, kun talo tuli esiin kulman pensas-aidan takaa, Jung-Hyun rikkoi hiljaisuuden:"Miten te tutustuitte?" tuo kysyi.
"Koulussa. Taehyung oli sillon joskus se uus oppilas" Jungkook vastasi ja kurkisti Taehyungiin merkitsevästi.
"Aivan. Sit tapahtu jotenkin jännästi että menetin tajuni, ja Jungkook lähti mun kanssa sairaalaan." Taehyung selosti tilannetta tarkemmin.
Jung-Hyun nyökkäili kaikkeen mitä kaksikko sanoi.
"Mukava kuulla. Tai siis, ei se alussa tapahtunut ole mukavaa. Varmastikaan. Mutta kiva kuulla siis että Taehyung sai heti alussa kaverin" tuo aloitti vihdoin omankin puheensa.Kotipihalleen päästyään Jungkook kaivoi avaimen taskustaan, ja avasi sillä ulko-oven. Jungkook päästi toiset ensin sisälle mennen itse viimeisenä sulkien oven perässään.
Kaikki riisuivat kenkänsä ja takkinsa eteiseen, lähtien siitä olohuonetta kohti. Jungkook istui sohvalle keskelle, ja Taehyung ja Hyun tuon molemmille puolille."Tehdäänkö jotain?" Jungkook ehdotti malttamattomana.
"Jos sulla on ideoita" Jung-Hyun naurahti.
Taehyung vain kuunteli toisten keskustelua Jungkookin vieressä istuen.
"noooo....." Jungkook mietti miettimistään. Tuon keskittyminen oli juuri nyt huipussaan.
"No? Keksitkö mitään?"Jung-Hyun jatkoi.
"En" brunette huokaisi. Tuon katse valahti pettyneenä olohuoneen pörrö mattoon.
"Ei se mitään veliseni" toinen naurahti ja läimäisi kätensä nuoremman olkapäälle. Jung-Hyun hymyili kannustavasti katsoen syvälle Jungkookin silmiin.
Taehyung pysyi hiljaa yrittäen kuumeisesti keksiä ajateltavaa mielessään. Ei tuolla ollut sanottavaa veljeksien keskusteluun.
"Mennäänkö jäätelölle keskustaan?" Taehyung päätti puuttua keskusteluun omalla osallaan. Tuo halusi sanoa jotain, eikä olla vain hiljaa ja kuunnella kun muut puhuvat.
Jungkook nyökkäsi kääntyen katseellaan Taehyungin puoleen. Vanhempi veljistä nyökkäsi myös. Leveä hymy nousi kaikkien kolmen kasvoille, ja nuo nousivat samaa aikaa ylös. Matka jatkui takaisin eteiseen, ja siitä takaisin raikkaaseen ulkoilmaan.
Noin puolessa välissä matkaa, Taehyung nappasi huomaamattomasti Jungkookin kädestä kiinni. Brunette kääntyi katsomaan toista ja hymyili kirkkaasti bunny smileä.
Jung-Hyun huomasi poikien kädestä pito hetken, eikä tuo viitsinyt rikkoa sitä mainitsemalla asiasta jotakin.
Uloskin päin huomasi, miten Jungkook alkoi nojautua enemmän Taehyungia vasten.
Jäätelökioskille ei ollut pitkä matka. Pian kolmikko seisoi pienen kioskin edessä, ja tilasi jäätelönsä.
Kaikki istuivat kioskin oman pienen pöydän ääreen tuoleilleen, ja alkoivat syödä jäätelöitään ennen kuin ne sulaisivat."Mitä me tehdään tän jälkeen?" Jungkook kysyi hetken kestäneen hiljaisuuden jälkeen. Nuorin brunette lipoi nopeaa tahtia jäätelöään.
STAI LEGGENDO
What Is Life Really Like? 💫🕊️
Fanfiction{VALMIS} Kouluun tulee uusi poika, Taehyung. Aluksi Jungkook ei välitä tuosta ollenkaan, mutta ajan kuluessa nuoren tunteet alkavat kasvaa. Mitä tapahtuu? Jatko osa: what was life like before death pt. 2