020. "Mitä Hemmettiä Sä Teet!"

594 34 6
                                    

               - Jungkook nk -

Kuljin pitkin katuja yrittäen siirtyä täydelliseen kohtaan, jotta näkisin sen mysteeri miehen kasvot. Tein oikeasti kaikkeni nähdäkseni ne. Halusin tietää kenen kanssa koulun rehtori oikein hommaili kaupan edessä keskellä yötä pimeyden seassa. Kävelin huomaamattani lähemmäs kaksikkoa. Juuri aivan minun tuurillani parkkipaikalla oli iso ja painava kivi, johon kompastuin. Mätkähdin niin kovaan ääneen maahan, ettei mitään järkeä.
Huoh.. Tietenkin Namjoon ja se toinen kuulivat ja huomasivat minut. Makasin siinä sitten nolona yöllä kaupan edustalla parkkipaikalla. Mikä yö...

Namjoon yllättäen lähti kävelemään minua kohti. Yhä tumma kasvoinen hahmo luultavasti tapitti minua oudoksuen. Blondi rehtori kyykistyi eteeni ja ojensi kätensä. Epäröiden nappasin miehen kädestä kiinni ja nousin tuon avustuksella takaisin seisomaan. Katsoin Namjoonia suoraan silmiin niin nolona kuin ihminen varmaankin voi ollakaan.

"Mitä Hemmettiä Sä Teet!" huudahdin kovempaa kuin olisi pitänyt.

"Kuinka niin?" Blondi kysyi pöllämystyneenä. Ei ilmeisesti tajunnut asiaani.

"Niin että mitä teet!? Nuoleskelet täällä jonkun Random miehen kanssa keskellä yötä. Ja vielä julkisella paikalla huh?" selitin suu vaahdoten kiivaasti.

"äh.. Kuules nuorukainen. Tämä henkilö ei ole ketä tahansa Random tyyppi." Mies selitti tarkkaan. Tuo viittoi toisen miehen luoksemme.
" Näyttäydyppäs tälle pienelle pojuselle. Ei taidakaan tietää kuka olet, huh?" Namjoon lisäsi.

"Ei taida tietää ei" tuttu ääni kuului hupun lomasta. En siltikään vielä saanut päähäni kuka tuo oli.

"Haluutko napata sen huppus pois vai otanko mä?" kysyin rauhattomana.

"Aajoo. Tietty. Ota se huppus pois ni toi kakara näkee kuka oot. Ja sä et muuten Jungkook oo koskemassa mun frendiin" Namjoon ärähti kiiluvin silmin. Hyi, kuinka pelottava se oli.

Tummapukuinen mieskaveri nosti kätensä hupun reunoille ja veti sen pois yltään. Huppu valahti löysäksi niskan taakse, yläselälle lepäämään.

Seokjin! Se entisen koulun entinen opettaja! Se kaikista kamalin opettaja kenet tiesin koko elämäni ajalta. Miten nuo kaksi...

              •

Sori et täst tuli tällänen lyhyt paska mut oon ihan törkeen väsyny kisojen jälkee 🤫

What Is Life Really Like? 💫🕊️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora