Pov: Min Yoongi
*
Istumme Jiminin kanssa asuntoni keittiön pöydän äärellä. Olemme juuri syömässä herkullista tekemääni aamupalaa. Okei, leipiä ja mehua vaan.
Olemme nyt virallisesti seurustelleet muutaman viikon ajan. En voisi kyllä olla onnellisempi kuin nyt. Jimin tekee ihmeitä. Poika saa minut oikeasti aina paremmalle tuulelle.
Parin viikon aikana on tapahtunut paljon muutakin kuin vain minun ja Jiminin suhteen alkaminen.
Ja pian tapahtuu myös jotain todella suurta. Siitä myöhemmin.
Syömme aamupalan loppuun jonka jälkeen astelemme olohuoneeseen. Istumme sohvalle täsmälleen samaan aikaan. Sen johdosta saan jälleen kuulla Jiminin kauniin ja suloisen pikku naurun. Tuo nauraa hetken aikaa kaatuen samalla syliini makaamaan. Lasken käteni tuon päälaelle silittäen nuoremman hiuksia. Hymyillen katselen tuon kauniita valkeita kasvoja.
"Mä rakastan sua, Yoongi"
Jimin kuiskaa hiljaa. Hymy kasvoillani sen kuin kasvaa.Jimin saa minut aina hymyilemään.
"Mäkin rakastan sua Jimin. Tosi paljon"
Sanon takaisin hymähtäen hiljaa.Silitän pitkään tuon hiuksia
"Mitäs me tänään tehdään?"
Päätän kysyä."Jos mennään vaikka ostoksille? Pyydetään Tae ja Jungkook mukaan"
Jimin ehdottaa pienesti hymyillenNyökkään hyväksyen tuon ehdotuksen. Emme ole vähään aikaan viettäneet niiden kahden kanssa aikaa. Kuitenkin se tekisi hyvää. Olemmehan ainakin nykyään ihan hyviä ystäviä keskenämme.
"Mä laitan niille viestiä"
Jimin pölisee tohkeissaan. Hymyilen vain tuon suloisuudelle.Jimin nappaa käteensä puhelimensa olohuoneen pöydältä. Tuo näpyttelee nopeasti viestin molemmille pojille.
Tuo vielä vilkaisee minua varmistaakseen asian olevan Okei. Varmistan tuolle hyväksyväni idean. Lähdemme siis tänään ostoksille neljästään. Minä, Jimin, Tae ja Jungkook. Ajattelin mielessäni, että voisimme mennä vaikka kahville johonkin.
"Mihin aikaan me mennään? Ja missä me nähdään ne kaks muuta?"
Alan kyselemään tuolta kaikenlaisia kysymyksiä. Ihme kyselyikä."Jos me mennään vaikka tunnin päästä. Ja sovin niiden kanssa jo et ne tulee tähän pihalle meitä vastaan"
Jimin selittää alkupäivän suunnitelmansa. Kello on tällä hetkellä noin kymmenen aamusta.Kaupat aukeavat kello 12. Jos lähdemme yhdeltätoista, olemme melkein kauppojen aukeamis aikaan siellä paikalla. Aika hyvin suunniteltu.
"Selvä homma. Tehdään niin. Saatetaan olla vähän aiemmin paikalla ku kaupat aukee. Mut mikäs siinä. Ei se oo kauhee vaiva odotella siellä paria minuuttia"
Katsomme vähän alle tunnin ajan jotain erittäin tylsäksi osoittautunutta elokuvaa suoraan telkkarista. Emme kumpikaan keskity elokuvaan, vaan Juttelemme omiamme ja nauramme toistemme jutuille. Elokuva menee aika lailla sivu suun.
Kello alkaa lähentyä yhtätoista. Nousen ensimmäisenä sohvalta ylös. Lähden edellä eteiseen laittamaan takkia ja kenkiä ylle. Huomaan kuinka Jimin seuraa perässäni alkaen tekemään samoja juttuja kuin minä.
Saamme kaikki valmiiksi. Otamme vielä hieman rahaa ostoksille mukaan.
Avaan ulko-oven ja päästän Jiminin ensimmäisenä ulos eteisestä. Heti astuttuani asunnon ulkopuolelle, huomaan Taen ja Jungkookin seisovan etupihan portin lähellä, pihan sisäpuolella.
ESTÁS LEYENDO
What Is Life Really Like? 💫🕊️
Fanfic{VALMIS} Kouluun tulee uusi poika, Taehyung. Aluksi Jungkook ei välitä tuosta ollenkaan, mutta ajan kuluessa nuoren tunteet alkavat kasvaa. Mitä tapahtuu? Jatko osa: what was life like before death pt. 2