1

2.7K 74 3
                                    

Від лиця Автора "Клак Яна"

Дорогі читачі ось ми і дочекались нової книги! Цей фанфік виконаний у жанрі роман

Книга ще не відредагована! Тому помилки в тексті можливі!

Увага! Авторські права захищенні.

Порушення авторських прав стаття №176
Публікація книги буде проходити по 3 сторінки в день!

Хочу заздалегідь подякувати всім хто надихав мене під час написання цієї книги! Батькам, друзям особливо дуже дякую О.К. ну і звісно В.П. ~ Люблю вас! Всім гарного читання!

Трейлер до книги)))

Найкращий ранок це ранок який розпочато з горнятка теплого трав'яного чаю в гостиній кімнаті з вікон якої видно озеро Мічіган, а на фоні грає класична музика. Та сьогоднішній мій ранок розпочався далеко не так!

- Емілі фотографії потрібні в четвер! - (Сказав директор Майкл)

- Я пам'ятаю! Все буде зроблено вчасно!

- Гаразд! Як знаєш! Я відключаюсь! (Відклавши телефон, а журнальний столик встаю з ліжка і поспішаю в вану кімнату) Прохолодний душ допомагає мені проснутись і бути готовою до роботи.

Сівши на диван беру ноутбук і захожу на свій емеіл.

Від кого - Лара Мірко

Тема: Фото для статті: Доброго ранку Емі. Надсилаю вам це повідомлення, щоб ми змогли ознайомитись з матеріалом. Стаття буде на тему нового хмарочоса будівництво якого тільки розпочато! Його засновник компанія "Кірдан" Потрібно провести там фотосесію! При даному світлі, а також обов'язково нічну! В цей час там красивий вид! Фото принесете міні на флешці!

Від кого - Емілі Браун

Тема: Фото для статті: Можете не хвилюватись все буде вчасно і на вищому рівні!

Кладу ноутбук на стіл і йду робити сніданок. Ненавиджу ось такі ранкові пробудження. Все в поспіху! Розкажу вам трішки про себе! Мене звати Емі Браун мені 21! У сфері журналістики я працюю рівно два роки. І за цей час я встигла знайти багато знайомств! Як, наприклад Хіро! Мій друг, він теж фотограф! З ним ми познайомились на першому курсі. Зараз він мені як старший брат! Підтримує мене у моїх божевільних ідеях і починаннях. Одним словом мій найкращий друг!

Що не скажеш про Зою! Ця дівчина не сподобалась мені з першого мого робочого дня! Вона досить хитра і не дуже приємна особа! Раніше вона кожного разу робила спроби зіпсувати мої проекти. В принципі як і зараз! Та їй все одно не вийшло зіпсувати мої стосунки з керівництвом.

Майкл і Лоран подружня пара яка і була моїми директорами. Ми з ними досить швидко знайшла спільну мову.

Переодягнувшись джинсове плаття взяла сумку з технікою і вийшла з квартири. На вулиці як завжди шум і гам. Кожен кудись поспішає або навіть вже запізнився. Чикаго це місто яке практично ніколи не засинає. Підходячи до припаркованого Audi а2 сідаю в середину. Хоч ця автівка і маленька, але я горджусь нею. Її я купила на перші свої заощадження.

Пристигаю ремінь безпеки та перед поїздкою пишу есемес Хіро "Я їду на будівництво Кірдан! Якщо є бажання приїжджай! Прогуляємось" Коли есемес відправлено кладу телефон на сусіднє крісло і завожу автівку. Сьогоднішній день обіцяє бути активним.

На межіWhere stories live. Discover now