80

752 41 0
                                    

Вставши зі столу я пішов за нею і невдовзі наздогнав її та просто йшов позаду. Коли ми дійшли до берега я зупинився і з цікавістю спостерігав за дівчиною. Емілі підійшла блище до води і спустивши дві шлейки дозволила сукні впасти до її ніг. Не чикавши на мене Емілі поволі почала заходити в воду і зупинилась тільки тоді коли вода торкнулась її талії.

Роздягнувшись я пішов за Емілі і коли був вже поряд з нею пірнув під воду і проплив повз Емілі винирнувши неподалік неї.

- Йди до мене! (Покликав я її) Дівчина практично одразу опустилась в воду і поплила до мене. Коли Емілі була вже поряд я за руку підтягнув її до себе замкнувши у своїх обіймах. Місячне сяйво підсвічувало її обличчя, підкреслюючи кожну її лінію. Торкнувшись рукою підборіддя я притягнув її обличчя блище до свого і поцілував. Емілі відповіла одразу і невдовзі її руки опинились на моїй шиї, а ноги були зімкнуті на моїх стегнах.

- Я нікого і ніколи не кохала як тебе Тео! (Прошепотіла вона в мої губи)

- Скажи це ще раз!

- Я нікого і ніколи не кохала так сильно як тебе! Я завжди хочу бути біля тебе! Не відпускай мене!

- Не відпущу!

~ Емілі ~

Через панорамні вікна нашої кімнати пробились ранкові промінці які і розбудили мене! Розплющивши очі я побачила перед собою Тео який ще солодко спав! Поцілувавши його щоку я встала з ліжка, одягнула його сорочку і тихо вийшла з кімнати. Сьогодні як ніколи в мене з'явилось бажання приготувати йому щось смачненьке. Зайшовши на кухню я підійшла до холодильника і дістала з саме необхідне.

На плиті смажились сирники, варилась кава, а в печі пеклись яблука в карамелі. Скоро все буде готово і я піду його будити подумала я і одразу відволіклась на дзвінок. Побачивши номер абонента я одразу підняла слухавку!

- Хіро!

- Емілі! Як ти? З тобою все добре?

- Зі мною все добре! Не хвилюйся!

- Де ти?

- Я в Канаді!

- Що ти там робиш?

- Тео привіз мене сюди щоб ми відпочили!

- Значить це правда!

- Що правда?

- Твоя мама розповіла що була у вас і в вас все добре! Сказала що ти кохаєш його по-справжньому! Сказала що бачила як горіли твої очі коли ти дивилась на нього, але як Емі? Як ти змогла покохати цього варвара?

- Хіро не треба! Не називай його так! Він не такий! І так я і справді люблю його! І в нас все добре! (В слухавці пролунало довге мовчання і япродовжила) - Хіро в мене до тебе прохання!

- Кажи! (Сухо сказав він)

- Пам'ятаєш ти допомагав мені з моїм проектом який я робила для Японії?

- Так!

- Я хочу, щоб ти опублікував його від свого імені! Як свою ідею!

- Але це ж твій проект! Ти довго працювала над ним! Я не мажу так зробити!

- Ти теж приклав багато сил! Ти зробив для нього не менше за мене! Я не повернусь на цю роботу більше ніколи! Я хочу, щоб твоя кар'єра була такою як ти мрієш! Це буде важко, але ти зможеш! Опублікуй це заради мене!

- Ти впевнена?

- Так! Адже ти вартий цього!

На межіWhere stories live. Discover now