- З вами була я Емілі Браун журналіст Мек продакшен! Дякую що були з нами! (Після моїх слів камера зупинила трансляцію і я видихнувши віддала мікрофон свому операторі)
-Ти як завжди була неперевершена! І як тобі виходить робити все і зразу?
- Не знаю! Просто я роблю те що мені подобається ось і все! Я не хочу займатись чимось одним! (Відповіла я)
- Гаразд! Тоді я вже йду! Тебе підвести?
- Ні дякую! Я на автівці! Та й я ще хочу побути тут трішки!
- Добре! Як знаєш! Тоді бувай! (Сказав Юрій і пішов на вихід) Приблизно 10 хвилин я ходила по залі поки не помітила дещо дивне. Двоє чоловіків в костюмах і з раціями гуляли по залі. Виглядали вони як охороники, але бейджика в них не було. Це заставило мене напружитися. Декілька раз я зустрічалась з ним поглядом і міняла свій напрямок, але вони весь час йшли за мною тримаючи невелику дистанцію.
Здається я влипла! Подумала я. Так Емі зберись! Потрібно негайно щось придумати і валити звідси! Вони як ніби зрозуміли що я розкусила їх і зменшили дистанцію і в цю секунду в мене з'явився досить непоганий план. Пришвидшившись я натиснула на червону кнопку на стіні як була розрахована, щоб повідомити всіх про пожежу.
Як тільки в залі пролунав звук сирени і люди почали метушитись я швидко пішла на вихід. Ліфт не працював тому я скористалась сходами. Час від часу обертаючись я дивилась чи немає тих чоловіків в костюмах, але окрім відвідувачів виставки нікого не було. Я вибігла на вулицю і сіла в автівку. Поки я заводила двигун побачила тих двох. Вони стояли біля входу і роздивлялись вулицю переповнену людьми. Натиснувши на газ я рванула з місця і поїхала куди очі дивляться.
Вони мене знайшли! Але як? Вони не могли мене побачити я в цьому впевнена! Як тільки я припаркувалась біля будинку одразу забігла в під'їзд. В моїй голові була повна каша, але я прекрасно розуміла одне. Якщо вони знають що там на даху була я то вже не залишать мене в спокої. І вже скоро знайдуть мене навіть тут!
Коли я трішки заспокоїлась я почала згадувати все що говорив мені батько і прийшла до одного висновку. Мені негайно потрібно залягти на дно! Завтра ж знімаю собі номер в якомусь готелі і пересиджу тиждень, два. Вони так просто не дістануться мене! Не на ту напали!
ВИ ЧИТАЄТЕ
На межі
RomanceЦя історія про дівчину на ім'я Емі. Не дивлячись на життєві обставини вона залишається позитивною та кожного дня прагне до більшого. Емілі навчається на 2 курсі журналістики. Обожнює фотографувати архітектуру і писати статі. Та що буде коли вона поп...