36

805 45 0
                                    

Дві години дівчата чарували наді мною. Макіяж, зачіска, манікюр, педикюр. Так мовити салон краси на виїзді. Коли я була готова в кімнату прийшла Ешлі тримаючи в руках сукню. Дівчата допомоги одягнути її і зав'язати корсет!

- Ви неймовірно красиві міс! (Сказала Ешлі) Обернувшись я підійшла до дзеркала. Перед мною стояла зовсім інша дівчина в красивому білому платті. Корсет вкритий камінцями, шлейки плаття спадали на плечі підкреслюючи красиві ключиці і плечі. Спідниця з шовку була в міру пишною, а в самому низу була камінці такі ж що на корсеті. На поясі був шлейф який при бажанні можна було зняти. А до зачіски була прикріплена фата яка доходила до колін, а на її кінця було красиве ледь помітне круживо. Підбори на височенній шпильці додавали мені росту.

Дивлячись на цю картину я усміхнулась і витерла сльозу. Не так я уявляла собі своє весілля! Я хотіла вийти за коханого чоловіка в кругу сім'ї, а по факту що? Я виходжу заміж за людину яку знаю два тижні! Батьки навіть не знають про це і взагалі думають що я на курсах! Сьогодні в залі буде натовп невідомих мені людей половину яких я буду бачити в перше і можливо в останнє. Сьогодні я не журналіст Емлі, я зовсім інша! Останній час я втрачаю саму себе! І навіть зараз відображення в дзеркалі це вже не я! Не та Емілі Браун яка була до початку цього фільму жаху який закінчиться.... Сама не знаю як.

- Емілі на вас вже очікують! (Сказала Ешлі зайшовши в кімнату)

- Так! Пішли! (Сказала я і піднявши поділ плаття вийшла з кімнати)

Коли ми спустились в низ я не помітила Тео який як завжди чикав мене в низу. Замість нього там стояли два охоронники.

- А де Теодор? (Запитала я)

- Містер Де-Сантяго буде чекати вас на виїзній церемонії! (Відповів один з чоловіків) - Якщо ви готові нам варто виїжджати!

- Поїхали! (Сказала я і вийшовши з будинку сіла в чорну автівку) Чоловіки дали знак моєму водію, а самі сіли в автівку заді. І навіщо це все? Боїться що я втечу?

За вікном мелькали дерева. Ми виїхали на трасу і їхали за місто.

- Міс це вам! (Водій протягнув мені конверт)

- Дякую! (Відкривши його я дістала лист від Тео)

"Сьогодні все буде залежити від тебе Емі! Я ще не забув що пообіцяв тобі! І я дотримуюсь своєї обіцяники якщо ти не зіпсуєш все! Помятай це! Теодор Де-Сантяго"

На межіWhere stories live. Discover now