6

960 49 0
                                    

- Це як завжди неперевершено! Молодець Емі! (Сказала міс Лоран переглядаючи мої фото на комп'ютері)

- Дякую! (З посмішкою сказала я)

- На сьогодні можеш бути вільна! Стаття буде опублікована за 2 тижні!

- Ого, а чому не завтра?

- Там якісь нюанси з текстом і платформою для реклами! Але головне що матеріал вже готовий! До речі в мене для тебе буде одне важливе завдання! Післязавтра в центрі міста буде фото виставка і ти поїдеш туди що б взяти інтерв'ю в фотографів з закордону! Впораєшся?

- Так звісно! (З посмішкою сказала я! Я знала що це буде прямий ефір і це буде дуже відповідально і цей факт подобався мені! Я давненько не була в ефірах і вже встигла засумувати за цим!)

***

Ці два дні я провела з постійним очікуванням що за мною прийдуть, але цього не сталось! Тому я з полегшенням видихнула і занурилась в роботу. Сьогодні я повинна взяти інтерв'ю в фотографів на виставці і це досить відповідально! Сьогоднішній мій образ складався з вечірнього плаття темно синього кольору, підборів такого ж кольору і невеличкої сумочки. Коли я була готова, а на годиннику була рівно 5 я вийшла з квартири і сівши в автівку поїхала за потрібною мені адресою.

Велика зала на 19 поверсі хмарочоса була переповнена фотографіями відомих фотографів. В натовпі шанувальників я знайшла мого оператора і підійшла до нього.

- Доброго вечора Емілі! Як настрій?

- Дякую чудово! А в вас?

- Теж! Думаю ми можемо розпочинати! (Сказав Юрій і вручив мені ручний мікрофон і навушник)

- Я готова! Можемо знімати!

- Добре! (Юра подивився на годинник і сказавши в рацію "Готові" підняв камеру і навів її на мене) - Три, два, ефір! (Почувся чийсь голос з навушника. Мабуть, це хтось з каналу)

- Доброго вечора мене звати Емілі Браун і сьогодні ми в прямому ефірі прямісінько з міжнародної виставки "Хюст кім" сьогодні тут зібрались безліч фотографів чиї роботи оцінюються в декілька тисяч доларів. А ось один з них.... (Сказала я з посмішкою і підійшла до одного з фотографів. Гарі Паттерсон з задоволенням відповідав на мої запитання і розповідав чим виділяються його роботи)

На межіWhere stories live. Discover now