Як тільки я сіла в автівку на вулиці почались бурхливі обговорення чогось. Хвилин не пройшло як вони направили зброю один на одного. Тео щось кричав. Він був сильно сердитий! Я думала що зараз вони повбивають один одного. Та раптом ці люди сіли в автівки і поїхали як ні в чому не бувало. Тео ж залишився стояти на місці. Він дивився в одну точку та раптом зірвався з місця і пішов в мою сторону.
Відкривши двері він сів в салон автівки і завівши її натиснув на гас рушив з місця. Я мовчала! Не знала що запитати хоч питань і було багато! Хто ці люди і що вони хотіли? Як тільки ми виїхали на трасу Теодор як ніби збожеволів. Його руки стискали кермо настільки сильно що кісточки на його руках побіліли. Погляд був направлений кудись в даль. А в салоні тільки і було чутно його сердите дихання. Та коли Тео розігнав автівку до неможливої швидкості, а пейзаж за вікном перетворився в розмиту картинку я не витримала.
- Теодор збав швидкість! (Сказала я та він навпаки ще більше натиснув на гас) Раптом на вулиці розпочався дощ, а на небі загриміли блискавки. Це викликало в мене страх! Відчуваю нічим хорошим це не закінчиться!
- Теодор досить! Зупини негайно! (Крикнула я в паніці) Тео з'їхав на узбіччя і вийшов з автівки. Я не розуміла що з ним відбувається? Таким я його ще не бачила! Він як ніби не чув мене. Ну або не хотів. Раптом я почула вистріли. Не знаю що тоді мною керувало, але я швидко вийшла з автівки.
Теодор стояв у світлі фар зі зброєю в руці яка була направлена в нікуди. Вистріл, потім ще один і ще.
- Теодор досить! Зупинись! (Крикнула я залишаючись осторонь щоб не попастись під гарячу руку) Та він мене не послухав і в повітрі донісся звук ще двох вистрілів. Так, досить! Взявши себе в руки я відкинула свій страх чим якомога далі і кинулась в його сторону. Декілька кроків і ось я стою перед ним. Поклавши руки на його обличчя я спіймала його погляд. Пустий, холодний, скляний.
- Тео я не знаю хто це був і що вас повязує але, будь ласка зупинись! Так ти робиш гірше лише собі! (Сказала я спокійним тоном)
- Відай! (Прошепотіла я і торкнулась зброї рукою) Тео перевів погляд в низ і знову подивився на мене. Його огляд був задумливим. Не знаю скільки пройшло часу! Секунда чи хвилина. Але Теодор все-таки виконав моє прохання і вже в наступну секунду зброя була в моїй руці. Видихнувши я відступила на крок і поставила зброю на запобіжник.
Наступне сталось так швидко що я навіть нічого не зрозуміла. Тео зробив впевнений крок до мене і взявши моє обличчя у свої руки поцілував.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На межі
RomanceЦя історія про дівчину на ім'я Емі. Не дивлячись на життєві обставини вона залишається позитивною та кожного дня прагне до більшого. Емілі навчається на 2 курсі журналістики. Обожнює фотографувати архітектуру і писати статі. Та що буде коли вона поп...