Коли я піднялась Тео вже не було! Подивившись ще раз в низ мені стало так шкода цих людей! І вони ще кажуть що цей варвар справедливий!? Ніколи не повірю! Зайшовши в кімнату я одразу пішла в ванну. Цей день здається був нескінченним! Та мене тішив факт що вже завтра я буду в рідному Чикаго!
Холодне простирадло торкнулась шкіри. Повернувшись лицем до вікна я закуталась в плед і замріяно дивилась на місяць. Як же все-таки може різко змінитись життя! Ще вчора я була простим фотографом Чикаго! А зараз? Зараз я дружина самого Теодора! Впевненого в собі, небезпечного і холодного Тео! Цікаво він з дитинства такий? Ну не може людина бути байдужою до всіх і всього. Звичайне привітання сприйняти як не знати що! Але з другої сторони можливо йому зараз не до цього? В нього зараз складна ситуація! Батько помирає, а я... Я знову захищаю його! Так, потрібно взяти себе в руки! Мабуть, це перевтома! Заплющивши очі я заснула.
- Міс, прокидайтесь! (Шепотіла Ешлі торкаючись мого плеча рукою) - За годину за вами приїде авто!
Розплющивши очі я поволі встала з ліжка.
- Що ви бажаєте на сніданок?
- Дякую Ешлі, я не голодна! Не буду снідати!
- Гаразд, як бажаєте, тоді я піду!(Сказала дівчина і вийшла з кімнати) За вікном яскраво світило сонце що здавалось не поганим початком дня! Прийнявши прохолодний душ я переодягнулась в джинсове плаття і білі кросівки.
Коли я спустилась в низ Тео не було ніде що здивувало мене. Я очікувала що він проведе мені як мінімум лекцію як малій дитині! Розкаже що не можна робити, що можна ну і обов'язково нагадає що мені немає куди тікати, але він вирішив навіть не проводити мене. Ну що ж, так ще краще!
- Міс автівка вже очікує на вас! Якщо ви готові, то можемо їхати! (Сказав Марк)
- Так, я готова! Поїхали! (Сказала я і вийшла на вулицю) Водій вийшов з автівки та допоміг мені з моєю невеличкою сумкою. Сівши в середину я подивилась на терасу на якій стояв Тео. Прищурившись він дивився на мене, а потім махнув рукою і автівка рушила з місця. Теодор обернувся і пішов в будинок. Спершись на сидіння я задумливо спостерігала за дорогою. Вже скоро я побачу Хосе і батьків! Я настільки рада що досі не можу повірити в це! Не можу повірити що Тео мене відпустив! З його любов'ю контролювати все і всіх відпустити мене це було щось!
***
Шасі літака торкнулись смуги в аеропорту Чикаго. Ось я і дома! Якби це не звучало, але я думала що я вже ніколи сюди не повернусь. Забравши свій багаж я викликала таксі та поїхала до батьків.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На межі
RomanceЦя історія про дівчину на ім'я Емі. Не дивлячись на життєві обставини вона залишається позитивною та кожного дня прагне до більшого. Емілі навчається на 2 курсі журналістики. Обожнює фотографувати архітектуру і писати статі. Та що буде коли вона поп...