Я знову підбігла до Тео і встала перед ним.
- Будь ласка! Дай йому піти! Будь ласка! Я зроблю все що захочеш! Прошу! Він не винен! (Без перестанку говорила я неначе робот) Перед очима я вже нічого не бачила від сліз. Спина Тео напряглась, а рука знову опустилась.
- Заберіть її! (Сказав він холодно і вже в наступну секунду мене схопили і потягнули в будинок. Я виривалась, кричала, билась! Але ніхто на це і уваги не звернув і вже зовсім скоро я була у своїй кімнаті. Двері за мною зачинились. на ключ, а в мене почалась істерика. Він вб'є його! Підбігши до вікна я не побачила там нікого! Куди він його повів?
Я била кулаками у двері хвилин 10 після чого безсильно сіла на паркет біля виходу. Чому я? Що я зробила не так? Я встигла задрімати, але не надовго. Почувши звук ключа в замку я встала. Двері відкрились і перед мною опинився Тео. На мене раптом найшла нова хвиля злості. Зараз я бачила в ньому вбивцю свого друга! Я налетіла на Теодора.
- Що ти з ним зробив? Де він? (Кричала я бивши його по грудях) Він стояв не рухаючись і спостерігав за мною. Та коли йому все-таки надоїло я опинилась притиснутою до стіни.
- Заспокойся! (Крикнув він) Я знову відчула сльози на своїх очах і зажмурилась.
- Де він? (Прошепотіла я)
- Ти обманула мене сказавши що не знаєш його! Ще тоді на вечірці мені донесли вашу розмову! Твій бовдур слідкував за нами всю дорогу думаючи що його ніхто не помітив! А потім ще осмілився зайти на мою територію! В принципі я ще тоді знав що він прийде! Такі як він люблять строїти з себе героїв! Тому мені довилось провчити його! (Останні слова викликали мороз по шкірі і я зробила спробу відштовхнути його, але це було марно! Теодор притиснув мене ще більше стиснувши руку на моїй шиї) - Твого Хосе підвезли до аеропорту, щоб він ненароком не загубився! Але це нічого не означає ЕМІЛІ! Ти пообіцяла мені дещо! Сказала що будиш робити все що я скажу! Так ось Емі! Тепер якщо навіть якась дрібниця буде не так, як я захочу мої люди знайдуть його і прикінчать! Хоча ні! Вони привезуть його сюди і я пристрелю його на твоїх очах! Щоб ти змогла добре відчути свою помилку! (Прошепотів він мені на вухо і відпустивши вийшов з кімнати хлопнувши дверми) Я лягла на ліжко і дала волю сльозам...
- Міс? (Почувся тихий, наляканий голос Ешлі) - Як ви? Містер Де-Сантьяго сказав промити вам рани! Що трапилось?
ВИ ЧИТАЄТЕ
На межі
RomanceЦя історія про дівчину на ім'я Емі. Не дивлячись на життєві обставини вона залишається позитивною та кожного дня прагне до більшого. Емілі навчається на 2 курсі журналістики. Обожнює фотографувати архітектуру і писати статі. Та що буде коли вона поп...