Сьогодні я не хотіла нікуди йти, але Лоран терміново викликала мене в офіс і мені довелось поїхати на роботу. Як виявилось пізніше в нас в офісі були нові проблеми. Коли я зайшла в кабінет Лоран здивувалась. Жінка бігала по кабінету і в попихах збирала якісь документи.
- Доброго дня! А що відбувається?
- Привіт Емі. Поки що не знаю, але сьогодні з ранку нам прийшов судовий запит незрозуміло звідки за порушення чиїхось прав. Тепер нашу компанію поставлено під арешт. Тепер нам заборонили публікацію будь-чого до вияснення обставин. Я впевнена що це якась помилка, але поки що в компанії паніка!
- Ого! Дивно!
- Навіть не кажи! Сподіваюсь все скоро встане на свої місця! Адже в нас є дозволи на публікацію всього матеріалу тому це просто якась помилка яка завдала нам клопоту! До речі я викликала тебе, щоб повідомити що в тебе ближчих 2 тижні роботи не буде! Тому відпочивай! Як тільки все закінчиться я повідомлю тобі! Але це ще не все! Є і хороша новина! Твоя стаття встигла встати на чергу публікації і вже за чотири дні буде опублікована!
- Чудово! Тоді я можу йти?
- Так звісно!
Вийшовши з кабінету я ще досі була в ступорі. Судовий запит!? Це ще що за дурня? Я впевнена що скоро Лоран розбереться з цим і все знову буде добре! Сівши в автівку я поїхала до дому. Оскільки роботи ніякої не буде я зможу злітати до батьків. Чудово так і зроблю!Давненько я в них не була. Запхавши ключ в замок я здивувалась. Двері були відчинені. Кров застигла в венах як тільки я зайшла в середину. Все кругом було перевернуто. Скляний декор, дзеркала, посуд були розбиті. Диван, стільчики, ліжко все кругом було порізано гострим предметом. Вони були тут! Дивно що вони не дочекались мого повернення!
В мене було лише одне пояснення цьому! Мабуть, вони хотіли найти флешку! І тоді б їм не потрібна була я! Але я не настільки наївна, щоб ховати флешку туди де б це зробили всі! Це важлива річ! Поки вона в мене я в безпеці!
Але тут залишатись не можна! Схопивши рюкзак я почала швидко збирати речі першої необхідності. Мені негайно потрібно пересидіти цю бурю! Вони ж не будуть шукати мене вічно? Перед виходом я забронювала номер одного готелю який був чим найдалі від будинку, щоб вони точно не знайшли мене!
Сівши в автівку я спокійно поїхала в сторону готелю! Головне без паніки! Все під контролем! Потрібно змінити думки! А то так не далеко до психлікарні. Так Емі! Думаємо позитивно! Нічне Чикаго, красиві види і....
ВИ ЧИТАЄТЕ
На межі
RomanceЦя історія про дівчину на ім'я Емі. Не дивлячись на життєві обставини вона залишається позитивною та кожного дня прагне до більшого. Емілі навчається на 2 курсі журналістики. Обожнює фотографувати архітектуру і писати статі. Та що буде коли вона поп...