Ноги підкосились, а в середині з'явилось тепле відчуття. Поцілунок Теодора був впевненим, наполегливим, терпким. Всі думки з голови кудись різко зникли. Тут була тільки я і він. А все решта зараз не мало ніякого сенсу. Тео різко зупинився і відійшов від мене. Від не очікування я похитнулась. Ноги були ватними і я ледь стояла на них.
- Сідай в машину! (Скомандував Теодор як ні в чому не бувало і розвернувшись пішов в сторону автівки) І що це було? В голові було пусто, а навколо все наче в тумані! Видихнувши я пішла слідом за ним та як тільки я сіла в автівку в салоні повисла гнітюча пауза.
Теодор мовчки завів автівку і плавно рушив з місця. Кожен думав про своє.
~ Теодор ~
Я злився на себе! Жахливо злився! І це все через Бруно! Потрібно було ж йому з'явитись саме сьогодні! Я перевів погляд на дівчину. Емілі спостерігала за нічними ліхтарями сидячи до мене в пів оберту і нервово перебирала пальцями рук. Я стиснув кермо і знову подивився на дорогу. Я налякав її! Знову! Я сердито вдарив рукою кермо. Емі ж від неочікуваності здригнулась і обернулась до мене.
- Пробач! Я зірвався! (Сказав я! Браво Тео! Ти вибачаєшся в друге пред цією дівчиною! І за що? За поцілунок?) Моє життя перетворюється на якийсь анекдот. Емілі нічого не відповіла і знову обернулась до вікна. Я і справді не розумію як так сталось. Мені просто була потрібна ця розрядка!
- Хто цей чоловік? (Запитала Емі повернувшись в мою сторону)
- Я не хочу про це говорити!
- Гаразд! (Сухо відповіла вона як ніби знала що моя відповідь буде саме такою)
Решту дороги ми провели в тиші. Емілі в перше не видавала ніяких емоцій і не запитувала мене нічого. Та цей добре! Не варто нам зараз говорити.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На межі
RomanceЦя історія про дівчину на ім'я Емі. Не дивлячись на життєві обставини вона залишається позитивною та кожного дня прагне до більшого. Емілі навчається на 2 курсі журналістики. Обожнює фотографувати архітектуру і писати статі. Та що буде коли вона поп...