סיימתי לאכול והלכתי לישון, התעוררתי באמצע הלילה בבכי היה לי סיוט על הערפד הזה. יונגי התעורר מהבכי שלי, הוא קם מהמיטה והלך אלי. הפכתי לבן אדם ובכיתי "אני מצטער אני מצטער" אמרתי כי לא התכוונתי להעיר אותו.
"זה בסדר. הכל בסדר" יונגי נאנח וחיבק אותי, חיבקתי אותו בחזרה ובכיתי לתוך הכתף שלו.
"אני רוצה להחזור הביתה~" בכיתי.
"מה? לא ג׳ימין זה הבית שלך עכשיו למה שתרצה לחזור לשיחים הלאה בקור הזה עם מלא סכנות ובלי אוכל ומים~?" יונגי שאל.
"הוא הולך לכעוס..הוא יבוא לפה~" המשכתי לבכות.
"היי ג׳ימין אני וג׳ין נשמור עליך אף אחד לא יפגע בך אוקיי?" יונגי שאל והתנתק מהחיבוק.
"תחזור לישון נדבר על זה מחר בבוקר" הוא נאנח, הינהנתי והפכתי לחתול נשכבתי בחזרה על המיטה ויונגי כיסה אותי טיפה בשמיכה.
יונגי ליטף לי את הראש וזה ממש הרגיע אותי אז נרדמתי.
התעוררתי ממישהו מלטף לי את הגב בלי אפילו לפתוח את העיניים שלי דחפתי לו את היד והוצאתי טיפה את הציפורניים שלי."אל תיהיה כופי טובה ילד" שמעתי את הקול של ג׳ין.
פתחתי את העיניים שלי והפכתי בחזרה לבן אדם "קניתי לך מברשת שיניים לך תתארגן תקבל ארוחת בוקר אחר כך" ג׳ין ציווה נאנחתי והלכתי למלקלחת לצחצח שיניים. ג׳ין ויונגי דיברו אחד עם השני ואני התקרבתי אליהם לאט."ג׳ימין... יש לנו הצעה בשבילך" יונגי אמר כשהוא ראה אותי מתקרב.
"מה אתה אומר.. שנרשום אותך לבית ספר...?" ג׳ין הציעה..
"אני כבר הולך לבית ספר" אמרתי והתיישבתי על המיטה שלי.
"בית ספר זה מקום ששם את תוכל ללמוד דברים.. כמו מתמטיקה.. מדעים.. היסטוריה... רגע אתה כרגע אמרת שאתה כבר הולך לבית בספר?? אוו זה נהדר אנחנו יכולים לעזור לך עם שיעורי היסטוריה כי אנחנו חיינו אותה." ג׳ין ציחקק. שתקתי לכמה זמן ונאנחתי.
"אתה לא צריך להיות שם עכשיו אז?" יונגי שאל והניח את היד שלו על הכתף שלי ואני מיד התרחקתי ממנו ודחפתי את הראש שלי מתחת ליד של ג׳ין.
"כזה חמודדד~" ג׳ין התלהב וליטף לי את הראש. "טוב אז אתה צריך להתלבש ואני אקח אותך לשם" ג׳ין אמר אחרי שסיימתי לאכול.
"או-אוקיי" חייכתי חיוך קטן לג׳ין.
"אוקיי יאיי! אני צריך ללכת לחבר שלי אני אחזור עוד כמה דקות" ג׳ין חייך וקם מהשטיח שהיה פרוס על הריצפה.
"רגע לא ג׳יני~ אל תלך~~" חיבקתי לו את הרגל.
"זה רק לכמה דקות יונגי יביא לך בגדים" ג׳ין ציחקק ויצא מהחדר.
"איך זה הגיוני שאתה הולך לבית ספר...? אתה הומלס.. איך יש לך עוד בגדים?? איפה אתה מתקלח??" יונגי שאל.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Dragoste(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...