50

1K 75 2
                                    

הגעתי לבית ספר של ג׳ימין לפני שהכיתה שלו ,נגמרה כי רציתי כבר להתחיל את הדייט שלנו לסיים אותו במתנה שאני עומד לתת לו.
"אפשר לעזור?" המחנך החדש של ג׳ימין שאל.

"אני כאן לאסוף את ג׳ימין לרופא שיניים" אמרתי ופתחתי את היד שלי לכיוון של ג׳ימין כדי שהוא יגיע אלי מהר ויחזיק לי את היד.

"ומי אתה בדיוק?" המורה שאל אותי בשקט בזמן שהתלמידים האחרים עובדים.

"אני יונגי אח של ג׳אנגקוק ובן זוג של ג׳ימין" עניתי לו, ג׳ימין החזיק לי את היד חזק ונצמד אלי בהתרגשות שאני באתי לקחת אותו מוקדם למרות שאני כבר אמרתי לו את זה מראש.

"ג׳אנגקוק גש הנה בבקשה" המורה ביקש, ג׳אנגקוק קם מהכיסה שלו נתן לי חיבוק קטן ונעמד מול המורה

"כן המורה?" ג׳אנגקוק שאל והסתכל עליו.

"הוא באמת אח שלך?" הוא שאל.

"כן והוא גם הבן זוג של ג׳ימין." ג׳אנגקוק חייך.

"אנחנו מאחרים לתור שלנו יש לך עוד שאלות לפני שאנחנו הולכים?" שאלתי את המורה בחוסר רצון אבל בלב ברירה כי אני מחונך להיות מנומס ומכובד גם לאנשים שקטנים ממני במאות שנים.

"לא. להתראות ג׳ימין אל תשכח להשלים" המורה אמר לג׳ימין, ג׳ימין נופף לג׳אנגקוק וטאהיונג להתראות ואז יצאנו מהכיתה.

"לאן הולכים באמת?" ג׳ימין שאל עם חיוך גדול.

"אתה תראה חתולי שלי" חייכתי והתחלתי לנסוע, ג׳ימין החזיק לי את היד הפנויה, היד שלא הייתה על ההגה ואני מחצתי לי את היד מיד פעם כי אני יודע שהוא אוהב את זה.

"אז מה כל כך מיוחד בדייט הזה שזה דורש שאתה תוציא אותי מהבית ספר?" ג׳ימין שאל.

"אתה תראה" ציחקקתי.

"אתה יודע עוד מילים חוץ מ 'אתה תראה' ?" ג׳ימין שאל בציניות.

"חתלתולי שלי" אמרתי וציחקקתי שוב.

"אחחח" ג׳ימין גילגל את העיניים שלו הגענו למסעדה בקצה הר גבוה יצאתי מהאוטו והלכתי לצד השני לפתוח לג׳ימין את הדלת של האוטו, הוא לבש מהר את המעיל שלו ואת הצעיף ויצא אלי.
הלכנו לכיוון המסעדה והנעליים שלנו השאירו עיקבות בשלג הצחור, שלהפתעתי ג׳ימין נורא התלהב מהם.
"באלי תמונההה~" הוא גרר אותי אחורה ועשה טביעה מולו "עכשיו תורך" הוא חייך אלי עם חיוך מאושר. 'איך אני יכול להגיד לו לא?' שאלתי את עצמי ועשיתי גם טביעה בשלג הלבן.
ג׳ימין מיד צילם את התמונה ואני ציחקקתי לעצמי בזמן שהסתכלתתי על ההבדל גודל בין הרגל שלי לרגל המיניטורית של ג׳ימין. 'הוא כל כך קטןןן' חשבתי לעצמי, המשכנו ללכת לכיוון המסעדה ואז קיבלתי הודעה.

"זה רק אני, שלחתי את זה לקבוצה" ג׳ימיו הודיע לי.

"לא הקבוצה הזאת הייתה שקטה כל היום למה להעיר אותם??" שאלתי את ג׳ימין ביאוש. אני שונא שהם מתחילים לחפור בקבוצה וכמובן המרכזיים אלה קוקי, טאה, וג׳ימיני. שלישית החפרנים, הם נהנים שמישהו אומר להם להפסיק ואז לעשות דווקא.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now