"יונגי חתיכת חולה נפש מה עשית לג׳ימין??" ג׳ין שאל בעצבים.
"הוא התנהג לא יפה, הוא קיבל עונש." אמרתי בגוואה.
"איפה הוא בכלל?" ג׳ין שאל.
"משותק, במיטה" ציחקקתי.
"אתה גאה בזה??" ג׳ין שאל.
"כן הוא כזה שבור זה מדהים" ציחקקתי ומזגתי לג׳ימין כוס מים.
"אתה משוגע" ג׳ין כעס.
"היונגיי~~" ג׳ימין קרא לי מהחדר.
"אתה שומע את זה ג׳ין אתה שומע איזה נידי הוא? זה מדהים" ציחקקתי ועליתי לחדר.
"קח בייבי בוי" נתתי לו את הכוס ועזרתי לו להתיישב."זה לא הוגן לא הייתי מוכן שתיהיה כזה קשוח איתי. אני לא יכול לשבת על התחת זה ממש כואב~" ג׳ימין התבכיין.
"זה נראה כאילו איכפת לי? אתה ביקשת את זה ואני אמרתי שאני לא מתכוון לרחם עלייך." אמרתי באדישות.
"כן אבל אתה היית רשע אלי.. הרגשתי כאילו אתה עושה את זה משנאה.." ג׳ימין אמר בקול עצוב.
"אז אני הייתי קשוח איתך.. נכון אבל לא קרה כלום בייבי אני אוהב אותך דאדי תמיד יאהב אותך" תפסתי לו את הלחיים בעדינות ונישקתי אותו. השכבתי את ג׳ימין מעלי וליטפתי לו את השיער ואת האוזניים עד שהוא נרדם אבל שניה לפני שהעיניים שלו נסגרו הוא מילמל 'אני אוהב אותך היונגי'
חיכיתי לג׳ימין שהתעורר ובינתיים החלפתי לו בגדים והלכתי להכין לו אוכל "יונגי..א-אפשר לקרוא לך היונג?" קאי נעמד מאחורי, היה לו קולר מסביב לצוואר אבל הוא לא היה מחובר לרצועה שלו.
הסתכלתי עליו לכמה שניות ואז הינהנתי עם חיוך קטן "איפה הוסאוק?" שאלתי את קאי.
"מאסטר הוסאוק שלח אותי להביא לו דם." קאי ענה עם ידיים מאחורי הגב.
"למה אתה קורא לו מאסטר?" שאלתי מבולבל.
"כי אני משרת אותו ובתמורה הוא אוהב אותי" קאי חייך חיוך תמים.
"אוי ילד מה הוסאוק עשה לך?" נאנחתי "אתה בטוח שאתה בסדר עם זה?" שאלתי בדאגה.
"כן! כמו שג׳ימין קורא לך דאדי" קאי אמר.
"או לא לא לא אני וג׳ימין זה משהו שונה, אני מטפל בג׳ימין ודואג לו ומספק אותו כמו שהוא צריך ואוהב" אמרתי.
"וזה גם קינק כי זה מדליק אותך כשהוא קורא לך דאדי" קאי ציחקק.
"כן אבל יש לנו עדיין איזהשהו שיוויון.." אמרתי.
"אז אתה חושב שאני יכול להיות גם המשרת של מאסטר הוסאוק וגם להיות שווה אליו."
"זה כדאי... אלא אם כן אתה אוהב שמתיחסים אלייך כמו slave.. אז אני לא התערב."
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...