הכרתי את כולם בפני קאי ואז ישבנו לאכול את האוכל שג׳ין הביא לנו.
"תודה שוב שעזרת לי בעבודה" חייכתי אל קאי."שמחתי לעזור לך ג׳ימיני..." קאי חייך אלי בחזרה והניח את היד שלו על הברך שלי.
"אממ..." הזזתי את הרגל שלי מהר.
"אה סליחה...חשבתי שאנחנו חושבים אותו דבר..." קאי נאנח.
"לאלא אני מצטער..אם הטעתי אותך באיזשהו מובן...אבל.. אמ אני אוהב את יונגי.." אמרתי ויונגי בדיוק הגיע והתיישב לידי.
"על מה אתם מדברים?" הוא שאל. לא עניתי לו פשוט חיבקתי לו את היד ודחפתי את הראש שלי לצוואר שלו.
"הבנתי... הוסאוק!" יונגי קרא.
"לא!! אתם לא תעשו לו כלום!" ציוותי.
"אנחנו רק נראה לו את הדלת" יונגי חייך.
"אני יודע לבד.. תודה" קאי קם מהר מהספה ורץ מהר מחוץ לבית.
"מה הוא עשה?" יונגי מיד שאל.
"הוא נגע לי ברגל ואני חושב שהוא בא לנשק אותי..." מילמלתי.
"אתה בסדר?" יונגי שאל.
"כן אני בסדר... ואני אוהב אותך" חייכתי אליו.
"ואני אוהב אותך, אם הוא מנסה לעשות עוד משהו כזה תגיד לי" יונגי אמר והושיב אותי מעליו.
"אתה מקנא" ציחקקתי.
"ברור שאני מקנא.. הוא איתך בבית ספר.. כל היום..אני גם רוצה" יונגי ציחקק.
"אני שונא אותך" מילמלתי ותקפתי אותו בנשיקה, יונגי נישק אותי בחזרה, הוא הניח יד אחת על הלחי שלי ואת היד השניה הוא הניח על התחת שלי. נצמדתי אליו וחיבקתי לו את הצוואר "ממ~" יצאה לי גניחה קטנה לתוך הנשיקה.
"לא מחוץ לחדר" יונגי לחש לי וחזר לנשק אותי באגרסיביות.
"אז בוא נלך לשם" אמרתי וחייכתי חיוך קטן.
"אתה בטוח...?" יונגי שאל.
"כן" לחשתי.
"אוקיי רק תגיד לי מתי להפסיק" יונגי לחש וקם מהספה הוא הרים אותי יחד איתו ולקח אותי לחדר שלו, חזרנו להתנשק ואז נאמג׳ון פתח את הדלת של החדר.
"ישבת חירום יונגי! אתה לא שמוע את ההודעות שאני שולח לך??" נאמג׳ון צעק.
"אייש!" יונגי התנתק מהנשיקה "פאקינג אסהול" הוא מילמל וקם ממני.
"לאן אתה הולך??" שאלתי בקול עצוב.
"יש לי משהו דחוף בעבודה" יונגי עטף את היד שלו מסביב לצוואר שלי "אני לא יודע מתי אני אחזור אז אל תחכה לי. ביי בייבי" הוא לחש ונישק אותי, ניסיתי למשוך את הנשיקה טיפה יותר אבל יונגי היה צריך ללכת אז התנתקנו והוא יצא מהחדר.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...