"רגע רגע רגע אתה רוצה להגיד לי שיונגי...אחי הגדול... לא יענה לי עכשיו כי הוא עסוק בהכנות לפיצוי שלך?" ג׳אנגקוק שאל וציחקק.
"למה שלא תנסה" אמרתי.
"יונגי תמיד יענה לי" ג׳אנגקוק אמר והתקשר ליונגי יונגי ענה לטלפון.
ג׳אנגקוק: "היי היונ-"
יונגי: "אני עסוק. ג׳ימין בסדר? אני צריך לנתק"
ג׳אנגקוק: "כן הוא פה לידי הוא בסד-"
יונגי: "יופי אני צריך ללכת, ביי"
יונגי ניתק את השיחה.
"לפחות הוא ענה" טאהיונג ציחקק.
"איזה חוצפן. אני גם אצטרך פיצוי עכשיו" ג׳אנגקוק אמר וחייך חיוך קטן.
"אני מצטער..." אמרתי.
"לגבי מה?" טאהיונג וג׳אנגקוק שאלו ביחד.
"לא התכוונתי לקחת את יונגי ממך..." אמרתי לג׳אנגקוק ונאנחתי.
"אתה צוחק עלי?? ג׳ימיני אתה לא לקחת את יונגי ממני. אתה חלק ממנו אתה יודע את זה? הוא אוהב אותך כל כך ואני ממש שמח בשבילו.. אני מבין אותו אם אני הייתי עושה משהו רע לטאהיונג, הייתי עכשיו מאוד עסוק בלתכנן את הדייט המושלם שיגרום לו לסלוח לי." ג׳אנגקוק ציחקק ובלגאן לי את השיער.
"שלא תחשוב לרגע שאני מקנא בך שאח שלי אוהב אותך תאמין לי שזה הדבר האחרון שזה מעניין אותי כי לי יש את העיניים שלי ואנחנו תמיד נמצא זמן לדבר" ג׳אנגקוק מחץ לי את הלחיים וחיבק אותי חזק."תודה היונג... הייתי צריך לשמוע את זה" אמרתי וחיבקתי אותו.
"אני גם רוצה להצטרףף" טאהיונג קם מהכיסא שלו והצטרף לחיבוק.
"היי ג׳ימין נחש מה שמענו!" כמה ביריונים מהכיתה שלי נכנסנו לכיתה ונעמדו מאחורי הסתובבתי מהר וטאהיונג החביא אותי מאחוריו ומאחורי ג׳אנגקוק.
"שמענו שיש לנו פוסי בכיתה" אחד מהם אמר וציחקק. העפתי מבט אל קאי כי פוסי זה גם אומר חתול... קאי הסתכל עלי ושיקשק את הראש שלו ללא 'אני לא אמרתי כלום אני נשבע' קאי סימן לי עם השפתיים שלו. האמנתי לו והחזקתי לטאהיונג את החולצה חזק וניצמדתי אליו.
"אני מציע לך ללכת עכשיו עוד לפני שאתה מסיים לדבר זה לא יגמר טוב" ג׳אנגקוק אמר.
"אווו~~ ומה קרה לתינוק הקטן??? הוא לא יכול להיות שניה אחת בלי הדאדי שלו ובלי השומרי ראש המפחידים אמאללההה, אני כל כך מפחדד" עוד אחד אמר בציניות ובזילזול.
"תפרשו" טאהיונג ציחקק, הרגשתי יד מונחת על הגב שלי וזה היה קאי הוא חייך אלי חיוך קטן ונעמד ליד טאהיונג וג׳אנגקוק.
"לכו מפה אני מציע לכם לא להתעסק עם ג׳ימין כי אם אתם חושבים ששני החברים שלו הם היחידים שמגנים עליו אז אתם טועים כי יש עוד ארבעה שישמחו לעשות את העבודה בלכסח לכם את הצורה.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Roman d'amour(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...