התעוררתי בבוקר ליד יונגי ומיד התגלגלתי עליו, חיבקתי אותו חזק ונתתי לו מלא נשיקות קטנות על הלחי וצוואר.
"ממממ בייבי מה אתה עושה?" יונגי שאל והחזיק אותי בעדינות מהמותניים."אני מעיר אותך" ציחקקתי צחוק שובב ונשכתי לו את הלחי בעדינות. ירדתי לצוואר שלו וליקקתי לו את הצוואר. הורדתי לו את החולצה וליקקתי לו את החזה.
"מה זה אמור להיות? מקלחת?" יונגי ציחקק והוריד את הידיים שלו לתחת שלי.
"כן" ציחקקתי צחוק שובב ועלתי בחזרה לפה שלו כדי לנשק אותו.
"אתה יכול להפסיק להתחנף אלי בייבי אתה לא הולך היום לבית ספר אחרי מה שקרה אתמול" יונגי אמר אחרי הנשיקה.
"יאיייי!" קפצתי בשמחה וחיבקתי אותו חזק "אני אוהב אותךך"
"אז כשאני שולח אותך לבית ספר אתה שונא אותי?"
"לא אבל עכשיו אני אוהב אותך יותר" ציחקקתי.
"ר-רגע מה זה השריטה הזאת ג׳ימין?" יונגי העביר את היד שלו על העורף שלי.
"הכלב של צ׳ין תקף אותי אתמול.. הוא השכיב אותי על האבנים בחוץ כנראה שנשרטתי מאחד מהם... זה לא ביג דיל" אמרתי.
"בייבי אבל זה כן ביג דיל שתקף אותך כלב. נפל לך הכובע? מה סיפרת לצ׳ין??"
"אנילא יודע... פשוט אמרתי שכלבים לא אוהבים אותי. ולא. לא נפל לי הכובע. באמת שאם היה קורה משהו נוראי הייתי אומר לך היונגי. אני רגיל שכלבים תוקפים אותי... אבל בדרך כלל אני חתול ואז יותר קל לי לתפס למקומות גבוהים." נאנחתי.
"אוקיי בייבי רק אם אתה אומר שזה שום דבר אני מאמין לך" יונגי חייך ונתן לי נשיקה קטנה. נצמדתי אליו והנחתי את הראש שלי על החזה שלו "אתה כזה מתוק בייבי" יונגי ציחקק וליטף לי את הלחי.
"אני אוהב אותך היונגי" לחשתי.
"ואני אוהב אותך בייבי" יונגי חייך אלי ונתן לי נשיקה קטנה.
"ג׳ימין יש כאן מישהו בחוץ שרוצה לדבר איתך.." ג׳ין התפרץ לחדר.
"מי זה?" שאלתי וקמתי מהמיטה.
"הוא אמר שקוראים לו צ׳ין... הוא מהכיתה שלך והוא רוצה להתנצל" ג׳ין ענה ויצא מהחדר.
"אני אלך." יונגי לבש מהר את הסווטפאס שלו וציחצח שיניים מהר. הבאתי לו את החולצה שלו אבל הוא רק הסתכל עלי וציחקק. "בייבי" יונגי הוריד לי את החולצה ותן לי נשיקה קטנה על הכתף.
"אתה לא רוצה שהוא יראה את ההיקים שלנו?" יונגי ציחקק."אוקיי כן" ציחקקתי ונישקתי אותו.
"לך תצחצח שיניים אני למטה." יונגי אמר אחרי הנשיקה וירד למטה, אחרי כמה דקות ירדתי גם אני למטה וראיתי את יונגי מדבר עם צ׳ין בסלון.
"היי בייבי~" יונגי פתח את הידיים שלו אלי ואני מיד רצתי לחבק אותו.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...