"סנג למה אתה ממשיך לבוא לבית ספר..? אתה כבר מצאת את מי שחיפשת..." שאלתי את סנג.
"כי אני רוצה להתחבר אליך ג׳ימין" סנג חייך.
"למה? אני חבר של האקס שלך...שאתה אוהב...אתה לא שונא אותי?" שאלתי.
"למה שאני אשנא אותך..? אני מבין למה התאהבת ביונגי ואני מבין גם למה יונגי התאהב בך." סנג חייך.
"באמת?" שאלתי.
"כמובן..אתה חמוד, נראה טוב.. לא פלא שיונגי לא יכול להוריד את הידיים ממך" סנג ציחקק.
"תמשיך לדבר ככה ואני אחשוב שאתה מתחיל להתאהב בי" ציחקקתי.
"אל תחמיא לעצמך אני מחפש מישהו כמו יונגי" סנג נאנח.
"אתה לא תמצא אותו פה באיזור אני מציע לך ללכת.. זה יהיה הכי טוב לכלום." נאנחתי.
"אני מבין. אבל אין לי כסף, מקום לגור או עבודה..אני לא יודע מה לעשות.." סנג נאנח.
"אני בטוח שכולם ישמחו לתרום לך כסף להתחיל את חיי הנצח שלך" חייכתי חיוך קטן.
"ג׳ימין... אני מצטער שנישקתי את יונגי על הלחי אתמול בלילה.." הוא אמר.
"זה בסדר.. אני ויונגי דיברנו על זה, הוא אמר שזה הזכיר לו את כל הדברים שעברתם ביחד.." נאנחתי.
"אני בילבלתי אותו....?" הוא שאל בקול אשם.
"אני חושב שכן..." הוצאתי את הטלפון שלי מהכיס והתקשרתי ליונגי.
"למה אתה מתקשר אליו?" סנג שאל.
"לשאול אותו..שנדע אחת ולתמיד אוקיי? ואם הוא אומר שהוא אוהב אותך אז אני אלך ואנסה לא להתאבד." אמרתי.
*יונגי ענה*
יונגי: "הלו?"
"להתאבד?? לאלא אין מצב, לא בגלל יונגי." סנג אמר ולא שמנו לב שיונגי ענה כבר לטלפון.
"אני לא יכול לחיות בלעדיו...ואם אני לא יהרוג את עצמי מישהו אחר כבר יעשה את זה.." נאנחתי.
יונגי: "ג׳ימין?!? על מה אתה מדבר?!! הלו?? אתה שומע אותי???"
"אני חושב שיונגי ענה" סנג אמר.
"אה.." שמתי את יונגי על ספיקר.
ג׳ימין: "היונגי..."
יונגי: "בייבי מה אני שומע? מה זה הדיבורים האלה של התאבדות אתה יודע שאני שונא שאתה מדבר ככה."
ג׳ימין: "אני מצטער היונגי לא התכוונתי שתשמע את זה.."
יונגי: "נדבר על זה בבית.. למה התקשרת?"
ג׳ימין: "אני וסנג רוצים לשאול את מי אתה אוהב כדי שאחד מאיתנו פשוט יוכל ללכת..."
סנג: "יונגי גם אם יש סיכוי קלוש שאתה אוהב אותי אל תגיד את זה. ג׳ימין יהרוג את עצמו"
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...