"ג׳ימין אתה זוכר מה אמרתי לך?" יונגי שאל כשהוא חנה בחנייה של הבית ספר.
"כן להישאר עם טאהיונג וג׳אנגקוק כל הזמן." חייכתי.
"יופי. תדבר איתי מתי שאתה רוצה אני כבר מתגעגע" יונגי חייך ונתן לי נשיקה קטנה.
"אתה לא מתכוון ללוות אותי לכיתה היונג..?" שאלתי בביישנות.
"אני מאחר למשהו חשוב אז היום לא, אבל אני אבוא לקחת אותך מהכיתה אוקיי?" הוא שאל.
"או-אוקיי.." עניתי וחיבקתי אותו חזק, הוא חיבק אותי בחזרה ונתן לי נשיקה קטנה על הראש..
"למה אתה אף פעם לא מנשק אותי ככה אדון ג׳אנגקוק??" טאהיונג שאל את ג׳אנגקוק.
"למה אתה אף פעם לא מנשק אותי ככה מיסטר קים טאהיונג??" ג׳אנגקוק שאל אותו בחזרה.
"אייש תצאו לי כבר מהאוטו הרסתם לנו את המומנט" יונגי נאנח ופתח בשבילי את הדלת כדי שאני יוכל לצאת.
"ביי ביי" אמרתי בקול חלש וביישן.
"ביי בייבי" יונגי נתן לי נשיקה אחרונה ואני ירדתי ממנו, ג׳אנגקוק וטאהיונג יצאו אחרי מהאוטו וסגרו את הדלת מאחוריהם, יונגי סגר את הדלת שממנה יצאתי והתחיל לנסוע.
"קדימה ג׳ימיני יש לנו יום ארוך.. אני לא מאמין שאני חוזר לבית ספר.... שוב." טאהיונג נאנח.
"כמה פעמים היית בבית ספר?" שאלתי.
"אני הלכתי כשהתחילו הביתי ספר... הייתי בכל מיני בתי ספר בשנים שונות... כי לא היה ממש מה לעשות... ואז כשהבתי ספר הפכו להיות מודרניים יותר אז חזרתי... לא יודע סתם רציתי להתעדכן... וזה לא היה כיף... היסטוריה זה היה סבבה כאילו.. אבל מקצועות אחרים או שהם הפכו למשעמים או שהם הפכו לקשים" טאהיונג נאנח.
"אני מבין...אני מצטער שאני צריך לגרור אותך לפה שוב..." אמרתי.
"לאלא זה בסדר אל תרגיש רע" טאהיונג ציחקק והרים אותי.
"אפשר לשאול אותכם שאלה...?" שאלתי.
"כן למה לא." ג׳אנגקוק חייך.
"אתם מכירים את מי שיונגי היה נשוי אליו...?" שאלתי.
"וואו הוא כבר סיפר לך על זה?" טאהיונג ציחקק.
"לא... אני אפילו עוד לא נולדתי..." ג׳אנגקוק חייך.
"באמת?? אתה לפחות יודע מה קרה...?" שאלתי.
"כן...אבל אני לא חושב שיונגי יהיה ממש שמח שאני אספר לך את זה... אם הוא לא סיפר לך כנראה שיש לו סיבה.." הוא נאנח.
"זה כזה גרוע?" שאלתי בהפתעה.
"ג׳ימין סורי אני לא יכול להגיד אני לא רוצה לעצבן את אח שלי" ג׳אנגקוק חייך חיוך קטן.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...