טאהיונג החזיק לי את היד כדי שאני לא אנסה לברוח..אז במקום זה התיישבתי על הכביש ודחפתי את הראש שלי לתוך המרפק שלי "זה מסוכן ג׳ימין" טאהיונג הרים אותי אליו וברקע יכלתי לשמוע את יונגי מתרגש לראות את סנג בחיים..
"אני רוצה למות" בכיתי בכתף של טאהיונג.
"לא אתה לא רוצה למות רק בגלל שאתה חושב שהערפד שלך לא אוהב אותך. ואתה טועה כל כך כל כך טועה" טאהיונג נאנח ולקח אותי ליונגי, הרגשתי ידיים גדולות לוקחות אותי מטאהיונג ומצמידות אותי לגוף המוכר שלו.
"בייבי..." יונגי לחש לי ונתן לי נשיקה קטנה על הראש.
"טאהיונג.. קח את האוטו שלי ותסעו הביתה, אני לוקח את ג׳ימין לבית שלנו" יונגי אמר לטאהיונג."כן היונג" טאהיונג ענה ואחרי משב רוח מהיר ומקפיא הגענו לבית של יונגי. הוא הוריד אותי לריצפה מול הדלת ופתח אותה.
"אתה נפרד ממני?" שאלתי בבכי.
"לא." יונגי הרים את הראש שלי אליו והוריד לי את הכובע "אני אוהב אותך" הוא לחש והכניס אותי לתוך הבית.
"אל תבכה הבאתי אותך לפה כדי שלא תבכה בייבי, אני מרגיש שאני גורם לך לבכות יותר מידי בזמן האחרון.. אני מצטער" יונגי חיבק אותי חזק."אני סומך עליך היונגי" אמרתי וחיבקתי אותו בחזרה.
"אז אתה יודע שאני נשאר איתך לנצח ואני בחיים לא יעזוב אותך בשביל אף אחד נכון?" יונגי שאל.
"כן ברור... אני יודע שאתה אוהב אותי. זה מטומטם מציד לחשוב ככה...ואני ממש לא רוצה. אבל אני לא יכול לשלוט במחשבות האלה.." נאנחתי.
"או בייבי, אני אוהב אותך כל כך" יונגי נישק אותי חזק ואני נישקתי אותו בחזרה ונצמדתי אליו.
"אני אוהב אותך" אמרתי לתוך הנשיקה והתנתקתי לאט.
"אל תחשוב לשניה שאני אוהב את סנג. אני עומד להחזיק אותך צמוד אלי שאם סנג ינסה לעושת משהו אתה תיהיה שם להזכיר לו למי אני שייך אוקיי?" יונגי שאל.
"כן אתה שייך לי. ורק לי. ואני לך" חייכתי.
"אוקיי אז זהו נרגענו?" יונגי שאל.
"כן אני מוכן" עניתי עם חיוך "סנג לא נשמע כזה נורא דרך אגב.."
"אני יודע אבל אם עדיין יש לו רגשות אלי אז אני מעדיף להתרחק ממנו אני לא רוצה את מה שקרה עם יון יקרא לך שוב.." יונגי נאנח.
"הוא מסוגל לעשות את זה?" שאלתי בפחד.
"לא. בכלל לא. אבל ליתר ביטחון...אני לא עוזב אותך לשניה" יונגי החזיק לי את היד.
"ו..ואם סנג נשאר לישון אפשר לבוא לישון פה?" שאלתי.
"כן. בטח. איפה שתרגיש הכי נוח" יונגי חייך ונישק אותי שוב.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...