"היונגי..." לחשתי אחרי שעה ששכבנו ככה אחד ליד השני.
"אני אוהב אותך היונגי" אמרתי והסתובבתי אליו.. הוא חייך חיוך קטן ונאנח."אני אוהב אותך" יונגי אמר "אסור לי להתעצבן עליך ככה. אני כל כך נוראי" הוא נאנח "אני מצטער" דחפתי אתה הראש שלי לחזה שלו.
"ג׳ימיני..." יונגי לחש וחיבק אותי בעדינות "ג׳ימיני שלי" הוא מילמל לעצמו ונתן לי נשיקה על הראש. יונגי לקח אותי לפגישות במשך כל התקופה הזאת אבל לא לעימותים עם האויב. הוא השאיר אותי עם ג׳ון לבד כי אסור שלג׳ון יקרה משהו..
אבל אני באמת פחדתי הפעם... יונגי באמת יכול למות."ג׳ימין!" ג׳ון קרא.
מה????" שאלתי
"תעזור ליי~~" הוא התבכיין.
"מאיפה לי לדעת?? תעשה מה שאתה חושב שהכי נכון." אמרתי בחוסר סבלנות ובעטתי בו בעיטות קטנות.
"מה אתה חושב?" הוא שאל.
"אני באמת לא במצב רוח לדבר על זה עכשיו אתה מבין שאני עומד לקבל התקף חרדה?? ואתה יותר גרוע ממני."
"תחשוב על זה זה יסיח את דעתך מיונגי. נו~~ זו הלחטה חשובה מאוד!"
"ואתה צריך להיות זה שמחליט אותה! מה אני קשור??"
"ג׳ימין אתה מקור חיצוני... אני צריך את הדעה שלך" ג׳ון נאנח ותפס לי את הרגל כדי שאני אפסיק לבעוט בו למרות שזה לא ממש הזיז לו.
"אוקיי... אז האויב של האויב שלך הוא חבר שלך. ואם אתה הולך על פי המשפט הזה אז האויב של האויב הם בני האדם.. והאויב שלהם הם הערפדים מהקבוצה השניה ואתם. אז אתם צריכים להתאחד נגדם ואז תמשיכו את המלחמה או וואטאבר שלכם" אמרתי.
"רואה? אתה חכם." ג׳ון אמר והתחיל לעושת כמה שיחות טלפון.
"אוקיי ג׳ימין יש לנו שלוש דקות להתארגן." הוא אמר."מה? למה?" שאלתי.
"המנהיגים של קבוצות הערפדים האחרות בדרך לכאן עכשיו." ג׳ון אמר.
"בד-בדרך כאן?? אתה השתגעת??" שאלתי וקמתי מהמיטה.
"אתה מודע לזה שהם הולכים להיות מלא ולנו יש רק את שני השומרים האלה!?" פתחתי את הדלת והצבעתי על השומרים מחוץ לחדר "היי" חייכתי אליהם וסגרתי בחזרה את הדלת."יהיה בסדר ווי קמ אינ פיס" ג׳ון חייך.
"בשם כל האלים אתה אידיוט" נאנחתי "למה אני צריך בכלל לבוא איתך??" שאלתי.
"כי יונגי אמר לי לשמור עליך בטוח" ג׳ון אמר.
"כן ולשים אותי בחדר מלא ערפדים שכנראה ממש שונאים את החבר שלי ויעשו הכל בשביל לפגוע בו זה מאוד בטוח!" אמרתי בטון סרקסטי ותוך כדי נועל את הנעליים שלי.
"שום דבר לא יקרה לך." ג׳ון נאנח ויצא מהחדר.
"זה הרעיון הכי דפוק ששמעתי בחיים שלי" אמרתי ויצאתי אחריו בחוסר רצון מהחדר ושני השומרים הלכו אחרינו.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romansa(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...