חניתי את האוטו שלי והוצאתי את ג׳אנגקוק מהאוטו, הובלתי אותו בשביל שמוביל לקחרת יער יפייפיה.
ג׳ימין, קאי וג׳ין רצו לשם מהר וחיכו שאנחנו נגיע.
"אתה הולך לעזוב אותי כאן?" ג׳אנגקוק שאל וציחקק."ממש לא" ציחקקתי ואמרתי לג׳ין להפעיל את המוזיקה, הורדתי לג׳אנגקוק את הכיסוי עיניים כדי לחשוף בפניו מיני חתונה שאירגנתי לו.
"עכשיו אני כאן" לחשתי והחזקתי לו את היד. ג׳אנגקוק היה מופתע, הוא לא ציפה לזה וטאהיונג צחק על הפרצוף שלו."אתה ידעת את זה ולא אמרת לי???" ג׳אנגקוק שאל אותו.
"יונגי השביע אותי לא לספר לך" טאהיונג ציחקק "איזה חמוד אתה אתה עוד עם הפיג׳מה מהבוקר" הוא המשיך ושלח לו נשיקה באוויר.
"אני לא ידעתי שאני מתחתן...שוב" ג׳אנגקוק ציחקק.
"אוקיי אתם רוצים להתחיל?" שאלתי וציחקקתי.
"כן כן!" ג׳אנגקוק ענה בהתרגושת. צעדנו ביחד לכיוון טאהיונג וכשהגענו לשם ג׳אנגקוק מיד עזב לי את היד ונישק את טאהיונג חזק.
"אני אוהב אותך" הוא לחש לטאהיונג."ואני אוהב אותך קוקי" טאהיונג חייך ונישק אותו שוב.
"תודה יונגי" ג׳אנגקוק חייך אלי.
"אז אתה עדיין כועס עלי?" שאלתי.
"לא." ג׳אנגקוק חייך וחזר לנשק את טאהיונג, ג׳ימין החזיק לי את היד חזק בהתרגשות וחייך אלי.
"היונג..." ג׳ימין אמר בקול עצוב והוציא לי את הפרומיס רינג. מיד כולם השתתקו והסתכלו על ג׳ימין בהפתעה. וגם אני אני פחדתי שהוא עומד להפרד ממני אבל אז הוא התקופף לריצפה ושאל "התינשא לי?"
"כןן! כן! כמובן" ציחקקתי והרמתי אותו מהר אלי, נישקתי אותו חזק והוא נישק אותי בחזרה.
"אני רציתי לעשות את זה" נאנחתי."אני השגתי אותך" ג׳ימין ציחקק וחיבק אותי בחזרה וכולם מחאו לנו כפיים.
"כל כך לא הוגן. אני רציתי להציע לך ולעשות למשהו גדול"
"אתה עדיין יכול" ג׳ימין חייך ונתן לי נשיקה קטנה.
"חה! יונגי! ג׳ימין הציע לך נישואים!!" ג׳ין צחק.
"תפסיק. אני דווקא מאוד שמח" ציחקקתי ונתתי לג׳ימין עוד כמה נשיקות.
"זה היה דיי צפוי שזה יקרה יום אחד" ג׳אנגקוק אמר ואני וג׳ימין הסתכלנו על הפרומיס ריגנס שלנו
וחייכנו אחד לשני."רגע היונג זה אומר שאתה הכלה?" טאהיונג שאל.
"ממש לא. ג׳ימין הולך להתחתן עם שמלה."
"אווו~~ ג׳ימין אני הולך לעזור לבחור שמלה~~" ג׳ין התלהב.
"אוקיי אבל רק אחרי שיונגי יציע לי גם" ג׳ימין חייך ונישק אותי. מחצתי לג׳ימין את התחת בשתי הידיים שלי ונישקתי אותו בחזרה.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Любовные романы(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...