101

679 64 5
                                    

טלוויזיה דולקת-

"Oh yes~ yes~"

"Fuck~~"

"Shit~ I'm coming~~"

"אוקיי" ג׳ין כיבה לי את הטלוויזיה.

"היי! אני הייתי באמצע~" התבכיינתי.

"יונגי אמר לי שהוא לא מסכים לך לראות את הסדרה הזאת." ג׳ין נאנח.

לא נכון~ הוא כן!" כעסתי.

"הוא הרגע אמר לי לא להסכים לראות את זה" ג׳ין נאנח שוב.

"אעאעאא~~" התבכיינתי בעצבים ילדותיים והתיישבתי על הריצפה בהפגנה "מתי הוא חוזר~~~??" שאלתי ביאוש.

"אני לא יודע הוא לא אמר לי אבל אני כן יודע שהוא לא מסכים לך לראות את הסידרה הזאת." ג׳ין קבע.

"איפה הטלפון שלי? אני צריך להתקשר לג׳ון להגיד לו לשחרר את יונגי." קמתי מהריצפה והתחלתי לחפש את הטלפון שלי בין הכריות של הספה.

"ג׳ימין... יונגי כועס עליך אז הוא לקח לך את הטלפון... זוכר?" ג׳ין שאל.

"אה נכון..." התיישבתי על הספה ונאנחתי "אוף זה כזה לא הוגן! אז תן לי את הטלפון שלך!" דרשתי.

"אתה לא מקשיב למה שאמרתי ג׳ימין?? הוא כועס עליך! ממש! על ההצגות שעשית לו היום בבוקר. הוא לא רוצה לדבר איתך!" ג׳ין אמר בקול עצבני. בלעתי את הרוק שלי והשפלתי את המבט שלי העיניים שלי התחילו להתמלא בשכבה נוצצת של דמעות מלוחות וברגע שסגרתי את העיניים שלי נפלו לספה שתי טיפה גדולות.. הסתכלתי על כתמים הרטובים שהם השאירו על הספה הרגשתי איך האוזניים שלי מתחממות הצמדתי את ההידיים לפרצוף שלי והתחלתי לבכות בקול.

"אתה יודע מה? אני מסכים עם יונגי! זה ילמד אותך לא לעבוד עליו ככה! ואחר כך להתנהג כמו ילד קטן!"  ג׳ין צעק ועלה לחדר שלו. 'עכשיו גם ג׳ין כועס עלי? מי עוד?'

"ג׳ימין...? הכל בסדר?" קאי התיישב לידי והניח את היד שלו על הגב שלי.

"לא~ כולם שונאים אותי~ אני רוצה למות!" בכיתי בקול.

"אוו~ ג׳ימיני... אף אחד לא שונא אותך.." קאי נאנח וחיבק אותי חזק.

"היי קאי...? אי פעם טעמת דם של הייבריד?" שאלתי וניסיתי להפסיק לבכות.

"ל-לא..." קאי מילמל והתנתק מהחיבוק מבולבל.

"אתה רוצה לנסות?" שאלתי עם חיוך קטן.

"ג׳ין!!! טאהיונג!? מישהו?? קוק היונג??!!" קאי לפתע צעק והם ירדו שלושתם ביחד במהירות.

"מה קרה?" ג׳אנגקוק שאל.

"ג׳ימין מנסה לגרות אותי כדי שאני אשתה לו את הדם" קאי אמר עם שיניים כבר בחוץ ואני ראיתי שהוא מתאמץ לא לתקוף אותי.
ג׳ין, שעדיין היה עצבני עלי הרים אותי מהספה, הוא הוציא אותי החוצה לשלג ונעל את הדלת.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now