61

971 86 10
                                    

"יצא לך לדבר עם ג׳ימין?" הוסאוק שאל אותי בצהריים.

"עוד לא.. אני מת שהדבר הזה כבר יסתיים, כדי שאני יוכל לחבק אותו" נאנחתי.

"אני מבין מה אתה מרגיש אבל אתה לא מוצא את התגובות של ג׳ימין די מוגזמות..?"

"זה לא ממש משהו שהוא יכול לשלוט בו... זה חרדת נטישה, הוא מפחד שברגע שהוא יעזוב לי את היד אני לא אחזור." אמרתי.

"הוא לא סומך עליך?"

"הוא סומך.. אבל שוב זה לא ממש תלוי בו... המוח שלו מיצר סיטואציות בהם קורא לי משהו... או שאני לא חוזר ושאני שחכתי ממנו.. אתה צריך להבין שאני מצאתי אותו וטיפלתי בו אם לא שמת לב הוא ככה גם עם ג׳ין לפעמים אבל ברמה פחות גבוהה.."

"כן ראיתי את זה קורה כשאתה לא נמצא..טוב בכל מקרה אנחנו כבר ממש סוגרים עליהם אז יכול להיות שנחזור הביתה בסוף השבוע" הוסאוק חייך.

"זה עדיין לא עוזר לי... היום השנה שלי ושל ג׳ימין הוא באמצע השבוע.. אני עדיין אצטרך ללכת אליו" נאנחתי.

"אתה בקושי תספיק להיות שם אבל אני מניח שזה עדיף לפחות לראות אותו .." הוסאוק חייך.

"כן."

"יונגי, חדשות טובות, ג׳ימין חופשי לצאת מהבית אנחנו סוגרים עליהם ויש כמה ערפדים ששומרים על ג׳ימין." נאמג׳ון נכנס.

"יופי. אני אדבר איתו עכשיו" אמרתי ולקחתי את הטלפון שלי.

"תעשה את זה מהר יש לנו פגישה עוד חמש דקות."

"מה?? אבל אני אפילו לא הספקתי לישון" נאנחתי.

"אף אחד לא." נאמג׳ון נאנח גם, יצאתי מהחדר וחייגתי לג׳ימין מהר.

יונגי: "בייבי בוי~~"

ג׳ימין: "היונגיייי~~!"

יונגי: "מה קורה מתוק שלי?"

ג׳ימין: "ג׳ין היונגג נתן לי כדור כדי להרגיע אותי~~ וואייי אני באווירר~"

ג׳ין:  *ברקע* "ג׳ימין תפסיק לקפוץ מספה זה מסוכן!!!"

יונגי: "בייבי בוי תביא לי את ג׳ין בבקשה"

ג׳ימין: "אוקיי חתיכי" *מנשק את הטלפון ומצחקק*

ג׳ין: "היי יונגס, קרה משהו?"

יונגי: "השתגעת לגמרי?? מה נתת לו?!"

ג׳ין: "הוא עמד לקבל עוד התקף חרדה אז נתתי לו כדור חזק שירגיע אותו.. יכול להיות שהוא חזק מידי בשבילו אבל הוא לפחות לא בחרדות עכשיו.."

יונגי: "טוב אל תרגיל אותו לזה הוא יכול להתמכר"

ג׳ין: "כן כן ברור"

ג׳ימין: *ברקע* "נכון שהיונגי כל כך חמודדד~~?? אני ממש אוהב אותו~~" *מצחקק ומסתובב בבית עם אצבע בפה וחיוך שובב* 

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now