63

929 76 3
                                    

ג׳ימין לא עונה לי כבר יומים ג׳ין אומר שהוא לא מסכים לצאת מהחדר הוא לא אוכל ולא שותה אני ממש דואג לו. ניסיתי להתקשר אליו בפעם העשירית היום ושמחתי כשהוא ענה לי.

ג׳ימין: "מה?"

יונגי: "אתה רוצה שאני אכעס עליך?"

ג׳ימין: "לא.."

יונגי: "אז תצא מהחדר ולך לאכול"

ג׳ימין: "אז תחזור"

יונגי: "מה זה שביתת רעב?? אתה לא עושה לי את זה! אני מחר חוזר אני לא רוצה להתחנן שתאכל."

ג׳ימין: "אוקיי"

יונגי: "ואתה הולך לבית ספר מחר, נשארת מספיק זמן בבית"

ג׳ימין: "אחחחח טוב!"

יונגי: "שלא תעז להרים את הקול שלך עלי ילד!! לך לאכול וכשאני אחזור אני לא אהיה נחמד איתך! בכלל!"

ג׳ימין: "אוקיי~"

יונגי: "אל תבכה. אתה הבאת את זה על עצמך עכשיו לך לאכול!"

ג׳ימין: "ב-ביי~"

יונגי: "ביי"

ניתקתי את השיחה ונאנחתי "אני אוהב אותך בייבי" מילמלתי לעצמי ואז הוסאוק נכנס לחדר.

"מתרגש? מחר זה נגמר אם הכל ילך טוב אז אתה תוכל לחגוג עם ג׳ימין את יום השנה שלכם" הוסאוק חייך.

"אני חושב שיש לו דיכאון.." נאנחתי.

"למה? מה קרה?" הוסאוק שאל.

"הוא לא יצא מהחדר במשך יומים... לא אכל ולא שתה, ג׳ין אומר לי שהוא לא מפסיק לבכות.. זה הכל באשמתי. לא הייתי צריך לעזוב אותו"

"יונגי העבודה שאנחנו עושים פה זה עבודה נורא חשובה... אתה מגן עליו, הוא היה עכשיו בסכנה גדולה אני לא צריך לספר לך מה האנשים האלה עושים בשביל לפגוע בך..זוכר.. את סנג א-"

"אל תזכיר את השם שלו. אל תפריע לשיינת נצח שלו. אני זוכר מה הם עשו לא מול הפנים שלי.. " קטעתי את הוסאוק ונאנחתי.

"אתה יודע הם נשכו אותו לפני שהוא מת... הוא יכול להיות ערפד עכשיו.." הוסאוק ניסה לנחם אותי "אני יודע שאתה מתגעגע אליו... ואני יודע שאתה אהבת אותו יותר מכל אחד." הוא נאנח.

"לא. אני אוהב את ג׳ימין. רק את ג׳ימין. אני מעולם לא הרגשתי ככה כלפי אף אחד יותר מסנג יותר מכולם ג׳ימין הוא האחד שלי ואני יודע שאנחנו נשאר לנצח." חייכתי חיוך קטן.

"אני מאמין לך." הוסאוק חייך והניח את היד שלו על הכתף שלי.

"בוא נלך. אני רוצה שהיום הזה כבר יגמר" אמרתי וקמתי מהמיטה, יצאתי לכיוון החדר ישיבות והוסאוק אחרי.
העימות נמשך כל הלילה אבל משום מה לא הייתי עייף בכלל, הייתה לי רק מטרה אחת בראש. להגיע הביתה לג׳ימין.
כששיחררו אותנו מיד רצתי לבית שלנו ונכנסתי פנימה.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now