"היי ג׳ין...? ראית את ג׳ימין במקרה?" שאלתי את ג׳ין כשחזרתי הביתה מישיבה חשובה. השעה הייתה שתיים בצהריים ואני ציפיתי לראות את החתלתולי שלי ישן.. או לפחות מתארגן לשנת הצהריים שלו.
"אה.. קוקי לא הודיע לך?" ג׳ין שאל מופתע.
"מה קרה?" שאלתי טיפה בלחץ.
"הוא לקח אותו לקניון לקנות לו בגדים ונעליים." ג׳ין חייך.
"מה הבעיה עם הבגדים והנעליים שיש לו עכשיו..? לא חסר לו." מילמלתי והרגשתי קצת כישלון "אתה חושב שהבגדים שלו כבר לא טובים?? הם כבר לא בסדר? כי הם נקיים ומכובסים ו-"
"יונגי תרגע" ג׳ין קטע אותי וציחקק "ג׳אנגקוק ראה שג׳ימין מתגעגע אליך אז הוא לקח אותו לקנות לו עוד בגדים ונעליים." ג׳ין הדגיש את המילה "עוד" כדי שאני ארגע.
"ג׳ימין לקח את הטלפון שלו איתו?" שאלתי.
"א-אני לא חושב.. אבל אולי ג׳אנגקוק לקח את הטלפון שלו.. תנסה להתקשר. מקסימום תחכה להם הם יצאו באיזה אחת עשרה וחצי בבוקר הם כבר צריכים לחזור נראה לי." ג׳ין אמר ומזג לעצמו כוס דם תוך כדי שהוא מנקה את המטבח.
"אני לא אוהב כשג׳ימין לא ישן צהריים הוא ניהיה עייף מוקדם מידי ואז הוא מתעורר באמצע הלילה.." נאנחתי.
"כן.. ראיתי שאתמול הוא כבר נרדם בשעה חמש.. מתי הוא התעורר?" ג׳ין שאל.
"שלוש.." נאנחתי ונשענתי על השולחן, הוצאתי את הטלפון שלי מהכיס והתקשרתי לג׳אנגקוק ובדיוק הדלת נפתחה.
"אנחנו כאן היונג." ג׳אנגקוק אמר, ניתקתי את הטלפוך והלכתי לדלת כניסה "הוא התחיל להירדם בעמידה אז חזרנו הביתה" ג׳אנגקוק ציחקק.
"הוא ער מהשעה שלוש... זה אופייני לחתלתול שלי" חייכתי חיוך קטן והרמתי אותו אלי, ג׳ימין מיד נמרח עלי וחיבק אותי חזק.
"שאני אספר לו ג׳ימין?" ג׳אנגקוק שאל.
"לספר לי מה?" שאלתי.
"אני לא רוצה להכעיס אותו..." ג׳ימין מילמל בקול עצוב.
"מה? מה קרה?" שוב שאלתי הפעם טיפה יותר בלחץ.
"היינו בקניון... אני הלכתי לקנות לנו גלידה בזמן שג׳ימין בחר נעליים... ואז...." ג׳אנגקוק נאנח.
"אני התקופפתי קדימה כדי לקשור את השרוכים והכובע החליק לי מהראש...אני לא ממש יודע עם המוכר שם לב לאוזניים שלי או שהוא סתם חשב שזה סיכות כי הוא לא הזכיר את זה והוא גם לא היה נראה מופתע.." ג׳ימין המשיך את ג׳אנגקוק "אז חשבנו שהוא זאב או שהוא גם חצי בן אדם חצי מהשזה לא יהיה.."
"אבל אני לא הרחתי עליו כלום.." ג׳אנגקוק לחש.
"לאן הסיפור הזה מגיע?" אמרתי טיפה חסר סבלנות.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...